|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zenial |
|
quote: www.patronaat.nl So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Voor de nieuwe onder de ZM'ers --> Wiegen Meister ! |
|
quote: heey vladimir jonguh!, hoest met de oppertroll;-) Nabua Vonveilla |
|
quote:Welkom , maar wel even dat breezah taaltje afleren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Zou inderdaad geen slechte zaak zijn. Welkom trouwens ! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Welcome !!!!!! op ZM Mr Daantje WHOEHAHAHAhahahaaaaaaaaaaaaaa Wiegen Meister ! |
|
cheerz have a breezer Nabua Vonveilla |
|
quote: goed hoor . En daantje spreekt geen breezer taal hoor . |
|
quote:wEEtjE daT zEeKAh? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ja hoor Nabua Vonveilla |
|
Heuy! Postte al een tijdtje op het Metalfan.nl forum, dacht, laat ik hier eens kieke. En dit leek me wel een goed topic op mezelf even te introduceren. Ohja... ehh, ik ben nieuw hier |
|
welkom! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hi! Ik ben ook nieuw hier... Ik ben het vriendinnetje van Inside-Lie... Ben ik ook welkom of is deze site alleen voor stoere mannen? |
|
quote:Inside-Lie zit er ook op, dus jij bent ook welkom ... |
|
Welkom allemaal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hey welkom! Hierzo http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=513217&page=10 heb je een topic waar je een foto van jezelf neer kan zetten Zenial |
|
quote: Hehe Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: whahah zodra jij 50 posts heb heeft inside lie behoorlijk wat uit te leggen My madness, my sadness |
|
quote: woehahahaha |
|
quote: Ghehehehehe... we kunnen ook al 't een en ander voor haar quoten Zenial |
|
als ze blijf hangen dan gaan we maar aan een quotelijst werken My madness, my sadness |
|
zal mezelf ook maar even voorstellen dan... ten eerste dus iedereen een gelukkig nieuwjaar (bøjh dit wordt wel afgezaagd hoor... maar goed wel gelukkig nj dus) Ik ben dus watery black maar je mag ook wel jacqueline zeggen. de meeste mensen noemen me Jacky en in de ølkrigergang noemen ze mij "sjaak waar zijn de frikandellen maar waarom is mij ook een raadsel. Leg me dat eens uit heuy...? ik ben 20, 1.80 lang, grijsgroene ogen, lang donkerblond haar, 65 kg, neuspiercing (maar die heb ik bijna nooit in ivm school - horeca opleiding... kut he... maar ik mag strax wel mooi mijn eigen mosh cafeetje openen! hehehe....) over het algemeen huppel ik rond in zwarte broek zwarte bandshirts, zwarte kistjes (duh) plosjaaltje, en mijn lekker warme lange zwarte jas die volgens mij ooit een cavaleriejas is geweest heel lang geleden en lekker gevoerd, heerlijk in deze vrieskou.... en als je nog wat wil weten just ask. en heuy, hoe gaat ie nou met je rug? greetz, Jacky "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ennerhm... wat ik me dus afvraag... kan ik hier ergens een lijstje zien met mensen die online zijn ofzo? kan best handig zijn "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |