|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom iedereen Metal heerst |
|
Nee joh, 666 staat juist enorm true ende blasfemisch! |
|
quote: Jah....en jij bent ook een True Blasfemist of niet? |
|
Blasfemistme voor iedereen, wat het ook moge wezen (stom van mij) bono wannebees here, wannabees there, wannabees everywhere!!!! |
|
quote: Blasefemie = Godslastering (geloof ik ) |
|
*diepe diepe zucht* I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Jij snapt het! *geeft niet toe dat hij dat ge-666 toch eigenlijk wel een beetje kinderachtig vindt* |
|
Welkom nieuwelingen, He Bono ik kom toch even irritant doen! je cu2 zegt: n ou ik ben dus Djono, maar noem me maar Bono (gewoon een bijnaam), nou kluister dus naar metal, nu-metal, death-metal, doom-metal en gothic als je hierboven ziet, kben vooral fan van KoRn, hun muziek ruleert echt!!!! nou mijn hobbies zijn dus voor dit rot kastje zitten, bodyboarden (neej niet op die duffe bart smit manier!) en uhhhmmmm....... ja een beetje rond hangen en chillen en vooral....................... (tromgeroffel) tatatatatata, MUZIEK, ja das je vast al opgevallen dit is angstaanjagend man! |
|
BreEzAaHHhh!! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: WaAr DaN? hEb Ik WeL zIn In... (pfff....dat type is zo lastig!!!!) |
|
ja dat klinkt heel wannabe achtig, dat staat er ook al 2 jaar , kben nou bezig met mijn nieuwe cu2 alleen klied dit ff zien voor mijn muziek snap te ge? wannebees here, wannabees there, wannabees everywhere!!!! |
|
quote: LoL Is ToCh NiEt MoEiLiJk Metal heerst |
|
quote: jij kan dat omdat je bij dat volk hoort |
|
quote: Volgens mij moet ik een keer slaan Metal heerst |
|
quote: hahahahahahaha kom maar zou ik zeggen ik krijg nog biertje van je Hanniballetje |
|
bier voor iedereen!! bono wannebees here, wannabees there, wannabees everywhere!!!! |
|
heej uuuuh, je hoeft niet onder elke post je naam of in dit geval bijnaam te zetten "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ach, het komt vast wel goed met jou, toen ik hier kwam luisterde ik ook nog naar schijt, en moet je me nu zien! |
|
quote: Trouwens hoe oud ben jij p.s. krijg ik een ice tea Metal heerst |
|
ik doe dat ik wil en ik wil wat ik doe, danku!!! bono (die zich afvraagd waarom mensen zo zeiken!!) wannebees here, wannabees there, wannabees everywhere!!!! |
|
quote: die krijg je van bono Metal heerst |
|
Kom naar het het licht mn kind eh ik bedoel duister.Wij zijn hier om je te bekeren. |
|
quote: luister je nog steeds naar schijt? naar Schijt luisteren...hmm...maken die dingen geluid dan? jah, als ze eruit komen, maar daarna? (flauw) |
|
quote: Wacht nu in bono zijn taal Ej bono wij zm-er vinden dat niet gaaf als jij je naam onder ieder bericht van jou zet... Metal heerst |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |