|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: jep dat zijn de zelfde. (zie voor de drummert ook het mannen met lang haar topic) |
|
quote: Dezelfde waarin jij me ooit eens hebt geplaatst? |
|
wat heeft leefdtijd nou er mee te maken. ik ben ook 16 en ik typ ook niet als een BreEzAH cHIck. ligt gewoon aan de personen. welkom iedereen |
|
quote: Welkom! Leuke usericon heb je trouwens Iets te grof voor de tere modzieltjes denk ik Don't blush when I rip you open |
|
wtf is modzieltje Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Mod is afkorting van moderater....en die vinden al snel usericons te grof.. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Dat mag je herformuleren dear. Persoonlijk kan ik alles behalve spuiten hebben, maar momenteel moeten wij rekening houden met de "zwakste" users. Dat gaat zeer binnenkort waarschijnlijk veranderen. Dit user icon is niks mis mee overigens. Het kan hoogstens te lang duren voor een modemgebruiker hem geladen heeft. |
|
Hap hap! Don't blush when I rip you open |
|
Welkom nieuwelingen. |
|
quote:Junior Member, 20 posts. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik heb meer posts dan jij welkom nieuweling Je moeder. |
|
quote:He, potverdikkie! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Euh, tjah. Status aflezen aan het aantal posts is...zeer gay. |
|
kun je beter kijken naar de datum van aanmelding Je moeder. |
|
quote:Dat is al helemaal **** Jaap. |
|
of gewoon niet kijken, n/a Je moeder. |
|
En waarom staat het NP topik in het gesloten gedeelte? Zo kom ik nooit aan 50 posts. Aan de andere kant...'t is wel zinloos. |
|
uhmz, goeie vraag, die stond eerst altijd bij muziek algemeen Je moeder. |
|
quote: Als deze usericon toegestaan is, vind ik dat antimetal zijn oude usericon weer mag gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 10-11-2002 13:09] Don't blush when I rip you open |
|
Hoi, ik ben ook semi-nieuw... heb ooit wel eens gepost maar dat vergeten we maar even... ik luister hardcore, metalcore, grindcore, emocore, punkrock, death metal, thrash metal, drum & bass en vast nog wel wat andere herrie favoriete band : stretch arm strong oh ja ik ben trouwens 18 jaar, limburger... drummer... how can we expect anyone to listen if we're using the same old voice? we need new noise! |
|
Welkom! Waar uit Limburg? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: volgens mij staat hij nu wel weer in een open topic..muziek algemeen of zow, maar weet ik niet zeker [Edit] hij staat wel in Onzin topic [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 09-11-2002 22:54] |
|
quote:Kontainer Krustie? |
|
ik sta al redelijk lang geregistreerd hier, maar nog niet vaak gepost (o.a. ook doordat de zware metalen site het een tijd niet deed bij mij). Ik woon in Breda, 22 jaar. En probeer gdv mn profiel aan te passen maar dat gaat niet Judge M is mn boyfriend, al een hele tijd inmiddels. En via hem ben ik hier terecht gekomen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |