|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: goh ik vraag me af hoe veel vriendinnen jij gehad heb...denk toch echt dat ik een stukkie verder als jouw komt quote: bijna alles wat uit jouw mond komt is of borderline debiel of je probeert stoer voor te komen door alles en iedereen af te kraken. (behalve natuurlijk de ubertruee muziek die jij in je cdspeler stopts... quote: ja maar je denk toch niet dat ik meer dan 5 minuten aan iemand als jouw gaat verspillen? quote: HA! als jij ooit ergens ziet dat ik mezelf volwassen genoemd heb, mag je me er op quoten... My madness, my sadness |
|
Winterrage schreef: "goh ik vraag me af hoe veel vriendinnen jij gehad heb...denk toch echt dat ik een stukkie verder als jouw komt" Ja, je bent ook wel wat ouder als mij. "bijna alles wat uit jouw mond komt is of borderline debiel of je probeert stoer voor te komen door alles en iedereen af te kraken. (behalve natuurlijk de ubertruee muziek die jij in je cdspeler stopts...}" De ubertrue Finntroll natuurlijk en neofolk dat is natuurlijk ubertrue. Ja en cruachan lekker vrolijk dat is zo grim en duister. Ja en jij bepaald natuurlijk weer dat alles wat ik zeg debiel is, dat is alleen maar jouw mening. "ja maar je denk toch niet dat ik meer dan 5 minuten aan iemand als jouw gaat verspillen?" Heb je nu al gedaan "HA! als jij ooit ergens ziet dat ik mezelf volwassen genoemd heb, mag je me er op quoten... " Dat hoef je niet genoemd te hebben, want je doet nu al alsof je zo volwassen bent en alles weet je kent me niet eens dus hou je mond. |
|
Of je doet dit effe in de flamecage ... |
|
wladimir toen ik jouw op msn had was je al een poser die zei dat ie TROE was en ik verwacht nie dat nu zo veranderd zal zijn, so shut up!!! Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Niet zeiken, wladimir is een prima kerel. Post eens wat leuks over metal, man! Al die persoonlijke homeau meuk heb ik geen zin in. |
|
wladimir is een beetje sjacho... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik heb ook geen problemen met hem, maar hij liep toen altijd te roepen dat it troe was, iets wat mensen van mij best moge deon lekker belangrijk, maar dan beweren dat je dat nooit zegt das beetje vaag, verder is het idd een prima gast [Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 21-11-2002 21:51] Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
jeetje hoe zielig ben je als je van jezelf zegt dat je troe bent "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
zijn er zoveel die dat doen, ik herinner me nog een concert van sauron, dat ze op het podium ook zo liepen te roepen dat ze troe zijn dus..... Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Wladimir lijkt me absoluut geen persoon die dit zomaar roept (en het meent) Dus zeik niet zo Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Right on!! |
|
Niet raar bedoeld, maar... Kan iemand me de topictitel nog even uitleggen? ik denk niet dat ik hem snap. Moet je hier nou komen uitleggen wat je van iemand vind ofzo? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
lalala nee dus..ONTOPIC! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Hmm, ik heb altijd gedacht dat dit het introtopic was voor ZM-Big Brother. |
|
quote:Dus snap ik em wel, maar iemand anders niet! was bijna bang nog meer aan mezelf te moeten twijfelen. Phew. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nah nieuwe mensen moge hier heen komen zodat ze afgezeken kunnen worden omdat ze nieuw zijn toch? maar hup en gde gezelligheid komt weer terug Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: ja zolang je maar niet zo dronken wordt dat je elkaar gaat omarmen en uit volle borst gaat schreeuwen we zijn neefjes al was dat best gezellig Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ja maar dat was een after forever concert dus dan moet je wel Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote:Lol ik heb helemaal niet gezegd, dat ik true was. Welkom Agamidon |
|
quote: lol leer lezen kijk in profiel was er zelfs met dit account eerder dan jouw, en dis me 2de anyway Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Edit welcome back. Maar dan moet je hier niet zijn en in de afvallige topic he |
|
ja precies Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: |
|
haaaaaaaaaaaaaaaaaalo alle nieuwe mensjes!!!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |