|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
welkom! |
|
nou, ik ben dus HgarrothwulfF, oftewel Erwin en ik ben woonachtig te Apeldoorn. Zit op ROC Aventus SPW en het liefst doe ik niets, of ik luister muziek (over het algemeen black metal, en oude metal als venom en celtic frost, maar ook folk als Otyg draai ik grijs), heb me eigen band genaamd NoorderstorM (Neerlandsch Zwart Metaal), is één á 2 persoons, ligt eraan en de tv staat vaak aan, op discovery natuurlijk en comedy series heerschen ook. Ik werk bij 2 schoonmaakbedrijven maar ach, t verdient nou, dit ben ik dan... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Jij ken Jaap natuurlijk wel. Discovery heerscht, en bedoel je met comedyseries het avondblok op NET5? |
|
quote: joah, jaapie ken ik wel jah, hoewel hij in Zwolle woont The Nanny Spin City We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Ally! |
|
damn, helemaal vergeten...natturlijk ook Ally jah We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: seinfeld ... ook erg goed Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
nieuw... en nu nog beter |
|
Welkom en beterschap |
|
quote:ben niet ziek.. maar toch bedankt ofzow |
|
oh |
|
quote:maar goed. ik zal me ff voorstellen. ik ben een meisje van 13 jaar en ik hou heel erg veel van witin tempteesjon en after forevah. ik ga niet zo vaak naar metal feesten want dat mag ik nog niet. verder hou ik heel veel van kotic jurken die ik uit de large bestel. en ik heb een hond en een kat die heten bello en pluisje. ook heb ik twee hamsters, die heten toos en fluffy. dat was het wel zon beetje... doei |
|
|
|
quote: Ik ben 19 en vader (mentor) van 10 en zonen dus zo raar is dat niet |
|
quote:En meer ook niet |
|
quote: |
|
quote: Ik studeer in Leiden. Heb je zulke hoge cijfers dat je al zeker weet dat je geneeskunde gaat doen of ben je ervan overtuigd dat je wordt ingeloot? Because I don't care, doesn't mean I don't understand --Homer-- |
|
Welkom nieuwe mensen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ervan overtuigd dat ik word ingeloot! bevalt het in leiden en welke universiteit zou je me aanraden? owja, ontopic: welkom allen! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Welkom nieuwelingen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: en je hebt zelf zonen die ouder zijn dan jou jaaaa, het kan allemaal tegenwoordig Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Haarlem is taking over We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Klopt inderdaad ja. Zo zie je maar weer alles is mogelijk |
|
Wow, ziek |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |