![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: juist is juist, niet? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: withing yampyation duh!! ![]() volgens mij heb ik meer gothic in mijn collectie dan menig gothic meisje: lacrimosa, das ich, melochia. van vroeger toen ik nog 15 was ![]() ![]() |
|
quote:*kuch* Volgens mij loop je nu de verkeerde persoon op te voeden ![]() Overigens vergat Jenje wel even om CoF, Dimmu en Iced Earth te noemen! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Lacrimosa is goed, welke cd heb je van hen? Das Ich is ook wel te pruimen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
On topic graag dames en heren! Hebben we niet ergens een gothictopic? *gaat zoeken* I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote: hoho beli das ook geen gothic! das weer gothic/electro net als .: Wumpscut :. [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 26-11-2002 16:15] ![]() |
|
quote:Gothic/Electro/Darkwave/Industrial/New Wave Gothic, hoe is het je gaan interesseren? Gothic bands Laat ons hier ergens maar verder gaan met deze discussie ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
we wachten nog steeds op een antwoord van J. ![]() ik heb stille en nog wat losse nummers ![]() |
|
Maarree .. dinges .. WELKOM! ![]() |
|
idd, toch van harte welkom ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Sterf! Ach, laat mij ook eens blij zijn. ![]() |
|
On topic! Hier verder over Gothic? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3362&page=4 [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 26-11-2002 16:30] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote: omg! *krijgt pijn in zn buik van de lach* oeeeeeeeeew wij zijn evil en steken onze middelvinger op!!!! My madness, my sadness ![]() |
|
Zoek het verschil: ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
whahaha ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: ![]() Zij kunnen maar tot één tellen ![]() Zij maar liefst tot twee ! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-11-2002 17:05] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
quote: HEERSCH!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Edit] Die onderste: wat een 'gothics' zeg ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 26-11-2002 17:13] ![]() |
|
die rechtse van die 2 heb wel een zaadmuil ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
misschien krijgen we leuke zinnetjes als we hem bij Caption This Foto doen ![]() ![]() |
|
quote: Ghehehehehehe... Ik vind d'r trouwens best wel lijken op die met dat gottik-topje op het "breezer-gothics" plaatje... Zenial ![]() |
|
quote: Zelfde meisje, 1 week later, nadat ze de nieuwe van Avril Lavigne had gehoord ![]() ![]() |
|
quote: ja alleen die breezergoth die heb nog die tranceslet blik in dr ogen, dat moet ze nog afleren ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
Ik vraag me trouwens af of Joyce en/of slechtheid deze discussie nog volgen... ![]() Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |