|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ON TOPIC! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: WOEF My madness, my sadness |
|
. Winter is coming |
|
quote:Nou je het zegt.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hmm eigelijk heb ik mezoelf nog niet echt netjes voorgesteld. anyway daar gaatie dan je suis Joost, en ik ben 16 jaar. En kom uit het door godvergeten dorp Goirle onder tilburg. Ik heb spijy van die lompe "_PU" achter mn naam maar CoB was al bezet, en dat is ook mn msn/PU forum naam. Ja idd , ik zit al een geruime tijd op het PU (power unlimited voor de leken) forum. waarom? Omdat ik gamesverslaafd ben. En ik vind het niet erg om toe te geven, en probeer er wel wat aan te doen. Antway, een favo genre heb ik niet, ik dig van bijna elk genre wel een paar bands. maar hier volgd een lijstje met mn favo bands: Metallica (diehard) Sonata Arctica Children of bodom Iced earth Amon Amarth Vintersorg Immortal Deftones (ja ik weet het) Steeds meer Dimmu Borgir Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Laat ik dat dan ook maar doen. Mijn naam is Erwin, ik ben 17 jaar, bijna 18 (24 december that is) en woon in Rotterdam. Ik heb er 4 jaar VWO en 2 jaar Havo op zitten en heb nog steeds geen freakin' opleiding afgerond. Inmiddels heb ik besloten dat ik dit jaar wederom stop met school omdat het, simpel verwoord, kut gaat Anyway, ik luister pas sinds kort naar metal (half jaar), maar de afgelopen paar maanden is mijn interesse in een stroomversnelling geraakt en inmiddels ben ik redelijk op de hoogte van veel bands en diverse stijlen, iets waarvoor ik mijn lieve zus, Mari en haar vriend Ronald, graag wil bedanken! Mijn favoriete bands; Dat zijn er erg veel, zoals Behemoth, Borknagar, Vintersorg, Enthroned, Marduk, Amon Amarth, Burzum, Finntroll, Immortal en Falkenbach |
|
Weest welkom en laat van u horen! |
|
Hallo allemaal |
|
quote: |
|
quote: ... My madness, my sadness |
|
aan alle nieuwelingen : WWWWWWWWEEEEEEEEEELLLLLLLLKKKKKKKKOOOOOOOOOMMMMMMMMM Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Ik ook nog even tussen alle bedrijven door: WELKOM!! [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 27-11-2002 9:22] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Oh ja, en WELKOM voor alle nieuwelingen die geen bier drinken Zenial |
|
quote: [Offtopic] Die ga ik gebruiken! |
|
welkom alle nieuwelingen die wel BIER drinken |
|
..and for all!!!!!! Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
of natuurlijk Zenial |
|
ROFLMAO |
|
nee man geef mij maar bier! Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
nah ben ook nieuw hier.. via zwaarmetaal |
|
quote: en daar is ie dan hoor Try to destroy me, and i will destroy you |
|
Welkom iedereen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Welkom (hoevaak is dat al niet gezegd...) |
|
nu weer 1 keer vaker: Welkom!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |