|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pas op hoor. Ik lieg wel eens |
|
quote: sarcasme lieverd |
|
quote: wie zegt dat ik altijd we waarheid spreek |
|
Je bent jong en onschuldig .. vandaar |
|
Ik vind haar naam wel perfect bij haar foto passen... Zenial |
|
quote: Ik hou mijn mondje maar dicht, anders wordt ik weer beschuldigd van newbies zieken .. Maarre .. Gothlady666 .. zit je ook op de WT-chat? |
|
quote:Ik ben haar bitch gelukkig al. |
|
quote: en toch is ze vrijgezel je staat trouwens niet in het rijtje leukste mensen die ze dit jaar heeft leren kennen |
|
quote: slechtheid is ook mijn vriend maar ik heb het nog niet veranderd |
|
quote: ook?? wie is die ander dan? *mwoehaha* |
|
quote:Lief zijn tegen n00bs Ghoull! Dat is het beleid. |
|
quote: Och jee, nou zit z'n meissie hier, gaat ie ineens poeslief doen ... |
|
quote: ik ga niet meer naar school omdat ik thuis weg ben en ik school niet zo boeiend vind. wat ik wil gaan doen laten hoef je niet persee op school te leren en ik kan het werken school en kamer niet combineren |
|
quote:Niet onder die naam iig |
|
quote: Wat wil jij leren zonder naar school te gaan dan? |
|
Zeg Gothiclady, ken jij gothic bands? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Putjes schepper op zee, kan je veel beter leren aan de spaanse kust.. |
|
quote: *echt hema, pling pling pling* 2 dingen: begeleid kamer wonen: als je 18 bent krijg je geld om naar school te gaan, zou ik toch maar doen. kost weinig moeite en spaart je later een hoop ellende. bovendien hoef je niet voltijd te werken om je kamer te kunnen betalen. (heb zelf eens een wegloop budget gemaakt toen ik 17 was, erg lastig, als je 18 bent kun je het wel veel makkelijker voor elkaar krijgen) |
|
quote:Uh oh... nou doet iedereen zo z'n best he... Maar inderdaad, ik ben wel benieuwd... en nou niet stiekem snel aan Slechtheid vragen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik dacht ergens anders aan ... |
|
quote: ik ben ook wel heel erg benieuwd, ze noemen zich gothic maar kennen geen gothic bands Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Wellus! WT, After Forever, Nightwish ! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-11-2002 16:08] |
|
quote:WY ???? |
|
quote: is gothicMETAL, geen gothic, bij mij vallen wel andere bands onder de noemer gothic. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |