|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mensen nu graag weer on topic. Discussies over usericons graag via mail/msn/icq/yahoo/enz... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: IK KEN JE WEL ZOENEN bedankt man Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hoi |
|
quote: Verhelderende introductie. Iets meer info zou geen kwaad kunnen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
dat ligt eraan wat je allemaal wilt weten.... light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Welkom ToxicTrace, Orion en Mindreaper! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hallo allemaal, ook ik ben nieuw |
|
welkom nieuwelingen |
|
Heuj. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: heej waar komt me die nick van jouw zo bekend van voor? (welkom trouwens ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ok, WIE heeft er ergens een ZM-advertentie geplaatst? Aardige instroom vandaag! Weest welkom! |
|
idd weest allen welkom enzo Je moeder. |
|
dank u Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Voor de nieuwelingen: Weesch welkom Voor de mensen die nog gaan komen alvast: Wees welkom We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mijn naam komt uit magier van R.E. Feist. Een elfenkoningin, tja een mens kan dromen toch? |
|
quote:Welkom. Schenk ons eens een beknopte biografie. |
|
Welkom, welkom |
|
aan alle nieuwelingen: WELKOM Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ben dus ook nieuw Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
weest welkom Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
welkom |
|
Beknopte Biografie ?? Hmm dat kan nooit interessant worden.... Ben 23, zou lerares geschiedenis moeten worden maar ga waarschijnlijk iets anders doen (piercen ofzo), liefhebber van metal (nightwish, after forever, avantasia), hardcore (SOIA, Ignite), punk, ska, enz enz enz Studeer geschiedenis en ben vooral geinteresseerd in prehistorische godinnencultus(mijn scriptieonderwerp) dus als iemand info heeft graag... Beknopt genoeg ?? |
|
welkom! uva? |
|
quote:Hmm, ik heb wel een paar keer de link laten vallen op 013web, maar dat kan dit niet allemaal te weeg brengen denk ik Welkom allemaal! I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |