|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom nieuwelingen Don't blush when I rip you open |
|
quote: Kan hij nog een stoere drummer gebruiken die 'the ketchup song' meezingt? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ik zou voor kabouter plop gaan, de heerst toch wel de panerdepanerdepan uit |
|
quote: over welke Zarathustra heb jij het dan? greetz R-P |
|
quote:Ringtone hebben? Welkom alle nieuwelingen, trouwens... in het speciaal de Tilburgse stadgenoten I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
zijn het deze heren? http://www.zarathustraclub.tk/ |
|
stoere sub title Stagebeast , rush? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Nee Shakespeare |
|
quote: Euhm ik ken er twee verschillende, allebei in de black/death sfeer... Ik weet niet meer waar ze vandaan komen, maar volgens mij zijn het van die oostblokbandjes =) Zenial |
|
quote: Wie zal het zeggen...watcha look like? btw...spareribs zijn ook goed daar... The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
quote: Volgens mij ook erg welkom, hoewel hij drummen ook wel ontdekt heeft geloof ik (mist af en toe wat slagen, maar het ritme gevoel is er al wel) |
|
quote: kan ie ook al screamen? |
|
quote: Alles baby's kunnen toch screamen en growlen? =) Zenial |
|
quote: meer dan me lief is (soms) |
|
quote: oh ik had wel gehoord van een 1 mans band uit New Jersy die best welfout schijnt te zijn. maar daar hebben wij niets mee te maken. de naam komt van een boek van Friedrich Nietsche wat onze gitarist aan het lezen was. zodoende. cheers |
|
Hail |
|
quote: Nieuw hier? Introduceer jezelf! |
|
hehe ok 18 jaar Metalhead Ben aan het leren gitaar te spelen Voor lijst met bands klik je maar op me profiel Zo goed ? |
|
Nee!!!!! Waar kom je vandaan? Wat is je lievelings eten? Wat drink je het liefst? Wat zijn je hobbies? Wat is je favoriete film? Wat wil je later worden? Wat doe je voor opleiding? Hoe ben je bij deze site gekomen? Wat is je bankrekeningnummer? Heb je een leuke zus? |
|
quote: ROFLMAO!!! My madness, my sadness |
|
quote: Oh ja heb je een leuke zus, ik woon toch dicbtbij Heillir asmodahn!! welkom!! En tot wederziens @ primordial |
|
quote: Welkom! |
|
Welkom Asmodahn. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 31-12-2002 16:35] |
|
EEeuhh hallo allemaal ! ik ben nieuw ! whoei ! WOW ! uhgu eeuumm ja .... een keukendeur ! maar goed is wel kickuh forum enzo ! eeuhh ga zo door ! (crap... is wel afgezaagd maar ben ff niet in zo'n creatieve bui vandaag!) I've havent seen me willy in two years!Thats long enough to declare it legally dead! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |