|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
LOL @ Heiden Eng Eng w.. spookje, zie dit als een eerste filtering .. |
|
quote: Hey, gewoon volhouden spookie Wickedkimmie heeft zich ook niet weg laten jagen (Satan knows we tried) |
|
quote: ben ik nou ouderwets en bekrompen of is het vreemd dat zij 3 kinderen heeft terwijl ze zelf 15 is? [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 12-01-2003 22:05] No meat is sweater |
|
Volgens mij is dat een bReeZah term voor vriendjes en vriendinnetjes. Volgens mij weet ze nog niet eens hope je kindjes maakt .. |
|
quote: het is niet dat je ons niet mag lastigvallen, het is gewoon erg lastig en vervelend om spreek taal te lezen. we zitten hier op een forum waar het juist draait om taal. zo moeilijk is het toch niet te begrijpen dat onleesbaar taalgebruik erg onhandig en vervelend is. bovendien zegt het verders niets over je persoonlijkheid. kortom het is niet dat we jou niet willen, het is dat soort getyp dat stoort. (kijk ook ik kan aardig zijn) edit: btw heb je echt al 3 kinderen en ben je 15? dan even een meisjes vraag: hoe oud was jij toen je voor het eerst ongesteld werd dan? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-01-2003 22:09] |
|
quote: Waar ??? WAAARRRRR ?? |
|
quote: pasterophoor 'lekker stevig' mannetje I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Mooi gezegd man! Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
quote: Waaropppassen ? Op jou? Nog een babysit nodig ? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 12-01-2003 22:09] |
|
quote: I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Spookie weg?Ach wat jammer nou 15 en 3 kinderen das best knap ja |
|
quote: Jij zocht nog een bandje om in te zingen he ? Bel K3 eens, kun je er K4 van maken |
|
Nou dat is dus ook weer zoiets wat niet waar is die 3 kinderen, dat zijn gewoon 3 hele goeie vrienden van me en onderling hebben we een hele familie. Maarja ik laat me echt niet wegjagen, het zal wel wennen. Maar ik zal dat verkrachte taalgebruik hier niet meer toepassen. |
|
quote: heej dat is niet van een film, dat is van een boek |
|
@ Heiden: |
|
quote: Als je het met één l en dubbele s schrijft wel, ja. En in heel Gondor komt geen 'Elessar' voor, maar goed, dat zullen we maar interpreteren als dichterlijke vrijheid dan? |
|
oke |
|
quote: Ah! Ze heeft het omschakelknopje gevonden. 1 tip: Nadat je uit je BreEzAh-trance komt, zet KEIHARDE deathmetal op!!! Ik heb gesproken ... |
|
Moest van een vriend (Darkfang) ook hier wat schrijven, dus bij deze. Ik ben 22 jaar oud en woon in Velserbroek. Maar ik noem me het liefst Haarlemmer, ben er geboren en opgegroeid en voel mij bovenal zo. Op zaterdag kom ik vaak in de Gooth Verder studeer ik geneeskunde (4de jaars). Muzieksmaak, tja ik kom niet voor niets op deze site. Momenteel vind ik Nightwish erg goeg, maar verder hou ik o.a. ook van Metallica, Iron Maiden en Rammstein. Zo dat was het wel even, Leuk om kennis te maken met wie dit ook leest. Because I don't care, doesn't mean I don't understand --Homer-- |
|
Ha! Meer NH'ers is altijd goed. Wie weet zie ik jullie nog eens in Patronaat ofzo, al weet ik nooit wat er wanneer speelt |
|
quote: HA een breezerhoer die normaal praat! Nou moet je me toch eens zeggen waarom je in godsnaam zo verneukt tiept, en hoe je dat vol kan houden My madness, my sadness |
|
quote: Hoi! Waar studeer je? (ik ga volgend jaar ook geneeskunde studeren) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Welkom allen die normaal typen én allen die het proberen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |