|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmmmm moet het maar eens kijken om een eerlijke mening te kunnen geven. |
|
ik zag het gister voor het eerst. echt niet te geloven, hoe ontzettend triest dat programma is |
|
Nooit gezien. Zal wel kut zijn. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ook nooit gezien, maar ik moest flink kotsen van dat andere programma euhhh starmaker ofzo. bah "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb het gisteren gekeken en ik vond het gaaf. Er komen daar wel meest zieke mensen die zichzelf onzettend voor de lul zetten. Op zich wel een amuserende programma. |
|
Een kennis van me heeft ook geprobeerd een ster te worden en het lijkt me wel een leuk programma, dus binnenkort zal ik wel even kijken of het wat is. |
|
er was ook een gast in een morbid angel tiesjurt... Trieste gast |
|
ja, daar zag ik maar een klein stukje van. Best wel een kneus volgens mij. |
|
Ik hou wel van een beetje leedvermaak. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
haha ja, dat heb ik met heel veel van dat soort sneue programmas, voor mij is het aapjes kijken. Trieste gast |
|
Starmaker met een andere naam lijkt mij zo. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ge-wel-dig programma, ik heb me kapot gelachen, vooral dat kind met die broek met wijd uitlopende pijpen, 'want dat hebben andere broeken niet' en die schattige roze lipstick HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Geweldig! Ik vind het niet zo op starmaker lijken. Het is natuurlijk wel heel erg want het is puur leedvermaak! maar ja, als je zo EXTREEM SLECHT zingt en geen uitstraling hebt en lelijk bent en dom en je gaat toch meedoen aan de oudities tja dan mag ik toch wel een beetje lachen |
|
ik heb het niet gezien, wel gehoord... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ze laten echt de meest trieste gevallen zien volgens mij. Het allerbeste vind ik nog die gasten die zichzelf ongelooflijk geweldig vinden en die denken dat ze helemaal "het" gaan worden en dan genadeloos af worden gekraakt door de jury geen last meer van die vervelende gasten die altijd op feestjes willen optreden maar die je eigenlijk niet wil horen, die zijn meteen voorgoed genezen van hun eigendunk (hoop ik)! Erg nuttig programma wat dat betreft, hulde! To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
ik vond vooral goed dat die turk, izmir of zo werd uitgelachen "heb je helium ingenomen of zo?" Of die gast die niet snapte dat men hem zat af tekraken..met z'n mooie zomerse korte broek |
|
Ik heb het programma nog nooit gezien maar ik wordt gek van de reclame op de tv en de radio Zo VaLs AAAAHHHHHH |
|
tis eigenlijk een beetje een vervolg op "de zwakste schakel". blijkbaar vinden mensen afzeiken van andere mensen erg leuk om te zien. en verder...tja, dit is eigenlijk heel normaal, alleen dat ze het uitzenden niet echt. ik bedoel, zo gaan audities. ik zou bijv. liever de audities zien van starmaker ofzo, snapt men wat ik bedoel? deze "jury" weet dat ze op teevee zijn. de jury van starmaker was dat niet, dus dat was misschien "echter". ik bedoel maar, die turk ofzo met dat helium stemmetje, die kon toch echt wel zingen. okay, ik hou er niet van, maar toch. Oud Vuil. |
|
Oh, wat ben ik blij dat dit soort zaken *volledig* aan me voorbijgaan . Behalve dan op 'mijn' geliefde METAL METAL METAL METAL forum . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 08-11-2002 0:59] |
|
quote: Woohoo! Rant&Rave... go! go! go! Zenial |
|
Hehe, moet mrogen ff kijken. Een vriendin van een huisgenote heeft ook meegedaan. Hoorde wel dat zij relatief minder was afgezeken als de rest. |
|
quote: ja zo gaat dat inderdaad, daarom vind ik het juist zo leuk om te zien. Ik heb een opleiding gedaan waar mensen dagelijks op deze manier werden benaderd. Niet dat ik vind dat dat nou zo goed is...... |
|
ik vind het diep en diep triest dat sommige mensen zich zo ontzettend voor lul kunnen zetten op national tv!!Maar aan de andere kant was het zeer amusant om het commentaar van de jury te horen. Oh ja en de beste vond ik dat meisje dat Alanis Morisette zong. En Tim met My way in de sid vicious versie!! luuuuuuv is in the air......... |
|
Dat sommige mensen gewoon van zichzelf denken dat ze misschien wel eens de voorrondes zouden kunnen gaan halen. Als dat tuig die bekken opentrekken, wat voor geluid/gekrijs/geschreeuw, (wat je het ook wilt noemen) eruit gooit is echt te triest voor woorden. Inderdaad heel vette leedvermaak. Gelukkig dat t niet allemaal zo vals en gruwelijk als de meerderheid : die denkt dat ze even na een liedje zingen met hun lelijke kop op tv kunnen komen. De Jury laat dat ook even duidelijk merken dat ze echt bar en bar slecht zijn. En geen moeite meer hoeven te doen om nog ergens eens te gaan zingen. Vanavond is het weer op tv, hopelijk zijn de meeste geschrokken van de Jury afgelopen vrijdag zodat alleen degelijk goede mensen nog aan bod komen. God wat een zielige mensen lopen er rond op deze wereld.... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Zei je hoopvol....De audities die uitgezonden worden zijn weken daarvoor al opgenomen, dus ik vrees dat we weer heel wat kraaien gaan horen......Heb je de reclame voor de aflevering van vandaag nog niet gezien??? Zelfs al zouden ze de jury al kennen dan nog zijn er van die mensen die blijven denken dat zij niet afgezeken worden.... To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |