|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een kuttitel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je bent z.. Was dan sneller geweest. Wat ben je nou voor een f-5er. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Op dat tijdstip zat ik niet te F5-en, Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
We hebben niet allemaal standaard vrij op vrijdagmiddag zoals jij dat wel hebt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Voor zm moet je tijd maken, jongeman! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://twitter.com/LSchreinemacher/status/1670040925924466689 Weer zo'n volkomen incapabel dom wicht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kijk d'r staan Eucalypta van Huffelen met d'r clownspak. :') [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-06-2023 19:50] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Welk een jolijt. Op dit moment ben jij degene die de leegloop van het forum veroorzaakt. Dat realiseer jij je ook, toch? |
|
De groeten aan je bord. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik troll. Dat wat jij doet is ernstiger en ook vervelender. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Niet in dit topic, maar over het gehele forum: deel eens wat gave gebeurtenissen uit je eigen leven. Mensen krijgen nu helemaal niet het idee "dat je het er om doet". Ze weten allemaal al lang dat je een politiek rechts georienteerd persoon bent. Die zijn over het algemeen zuur, haatdragend en ongezellig. Net als jij op dit forum. Nogmaals, ik troll. Als ik dat doe ben ik niet gezellig. Als ik dat niet doe ben ik wel gezellig. Jij bent ten alle tijden niet gezellig. Dus doe eens gek, en gedraag je hier op een vrolijke, warme manier. Het doet geen pijn hoor, geloof me maar. |
|
Ben je nog niet weg? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Inmiddels alweer terug van de bakker, maar daar is verder lastig een politieke discussie over te voeren. |
|
Het is te warm voor een warme manier. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tjah, rechtsmensen zijn altijd gefrustreerd dus diens interne temperatuur gaat altijd al richting koortsig. 'Eigen keuze' natuurlijk. |
|
Black Metal mensjes hebben van nature al een lekker fris kil hart, dat scheelt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Grimmig en met vriesbrandwonden. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik draai Balletles in the North ook in Augustus hoor. |
|
Vergeet niet om zometeen ook nog even met een trollaccount in te loggen om huilie huilie te doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik krijg zin in een dampende bak erwtensoep. So puuuuuree... So coooooold... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Euh, ik bedoel So waaaarm... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Die zijn allemaal van Paul. Er is maar 1 account wat nieuwe foto's post van Tom. Dat is Tanteloos. En als je me niet gelooft post ik dadelijk wederom een foto van m'n kont. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |