|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zie dit als een verzoek. I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: Nee knulletje dat zie jij geheel verkeerd. (Extreem) links is de verzuring van de aardkloot. Alles mag zolang het maar in hun straatje past en anders is het cancellen geblazen en vliegen de termen als bruinhemd, facist, nazi in het rond. Dat weet zelfs jij als je onder invloed van antidepressiva zit. En nu vlug weer terug naar je fapmateriaal van Laura Bromet, knul. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Ter aanvulling bedienen ze zich ook graag van de termen extreemrechts, xenofoob, homofoob en antisemiet. Links kent daarin geen grenzen. [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 20-06-2023 16:16] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-vera-bergkamp-3/ Zoals altijd, voor de geinteresseerden. Want de politiek is niet verrot. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-06-2023 18:02] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nee je bent een beetje in de war, de waarheid is vervelend. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2479753-tweede-kamer-vernietigde-documenten-over-onderzoek-kabinetsformatie De waarheid mag niet boven water komen, dat is wel duidelijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Vandaag weinig tijd om te koken dus dank voor de tip. FF snel langs de supermarkt voor een blik erwtensoep en een extra rookworst. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Waarom liegen ouders soms tegen kun kinderen? Omdat het fijn is als het kindje zo zorgeloos mogelijk blijft. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Of opm een sprookje overeind te houden,zie het sinterklaasfeest. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Of omdat het kind het toch niet begrijpen wil/kan en hij dan in elk geval even kapt met het gejank. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Daar zijn Disney films ook voor gemaakt, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.geenstijl.nl/5171225/abou-eenarm-oxfam-d66-hamas-opgepakt/ Hoeveel geld zou er nou door D66 uitbetaald zijn aan dit soort fijne Palestijnse clubjes? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat ene boek van hem wat ik jaren geleden voor mijn lijst heb gelezen was wel goed. |
|
Over een zuur hoofd gesproken. Tadaaaa. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De waarheid man, de waarheid. Je moet echt een grote man zijn om te vertellen wat de waarheid is. Voorzien van een dikke, met goed zichtbare aders bezaaide lul. En ballen. Ballen als sappige kersen. Een idool als het ware. Jaja. Indrukwekkend. Ik moet er van bekomen. signature |
|
quote: Je ziet zo dat die mens écht gelukkig is. En laat nu net dát hetgeen zijn waar het allemaal om draait. Héérlijk. signature |
|
quote: Kijk nou, Bart komt uit de kast. Wel in het verkeerde topic maar ok. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-06-2023 21:04] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Beter uit de kast komen dan erin toch? Scheelt een hoop werk voor de schoonmaakster. Dikke fail, zo'n schoonmaakster. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-06-2023 21:06] signature |
|
quote:Je was vergeten van account te switchen When your people matter, menstrual health matters |
|
Overigens is deze vetklep net zo dom als die andere vetklep. Deze man hoef ik dus ook niet meer te lezen zeg...pfff When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |