|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op naar Rutte 5 dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zolang het maar geen kèruhlaain 1 wordt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat jij voor nog verder slopen van Nederland bent is al lang bekend. Nog even het briefje van de dag: https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-sophie-in-t-veld-2/ Of twee briefjes: https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-irene-timmermans/ [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-07-2023 17:05] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Welk een gepijpzeik weer zeg. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Klopt, want die lafbek van een Rutte gaat het kabinet echt niet laten vallen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-07-2023 17:51] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Doet Annechien wel nog het 20:00 uur journaal? Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: quote: |
|
Alsof wij hier een regering nodig hebben om het land te slopen. Dat kunnen we als eigenwijs volkje zelf veel beter. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-07-2023 19:09] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik denk van wel. Want hij en de vvd denken dat ze de grootste partij gaan blijven. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En ik denk dat hij wel van dat vervelende Kaagdier af wil. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Net zo hard als heel weldenkend Nederland ook van die staatsleugenaar af wil. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het duurt wel lang. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat vermoed ik ook inderdaad, en met een BBB die ook goed in de peilingen staat denk ik dat een coalitie een stuk makkelijker wordt dan eentje met D66. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-mark-rutte-6/ Briefje aan Pinokkio de Sloper. Het enige wat ie niet sloopt is z'n zoveelste crisissenkabinet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Daar zal hij wel even van opkijken zeg. Zo! signature |
|
En op naar Rutte 5. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zou tijd worden dat dit kutkabinet naar de kloten ging. Nu meteen invoeren dat een partij niet langer dan twee aaneengesloten termijnen mag regeren, met terugwerkende kracht, en we kunnen verder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Het democratisch gehalte is waanzinnig hoog hier. signature |
|
Wim, de incognito VVD-er. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zeker. Je hebt de uitslag van de PS verkiezingen zeker gemist? Oh wacht, je bent Belg. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
@ND: Hahaha, ik ben tegenwoordig voornamelijk partijloos. Ik heb het een beetje opgegeven. Sorry, partijen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Je gaf zelf al aan ziek te zijn. Dat scheelt. [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 07-07-2023 21:33] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Dat kan maar zo als ze gehoord hebben hoe je met je crypto gefaald hebt. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |