IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Politiek kliniek (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 08-11-2023 23:21 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 8 november 2023 19:21 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Slaat die zuurheid van jou nou nooit op je akkers neer?



Weet je, voor een groep dat beweert dat ze graag het debat aan willen gaan met links duiken jullie verdomt vaak een gesprek uit de weg.

Bang om iets te verliezen misschien?


MediaPlayer


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-11-2023 5:00 by XXL Profiel van XXL

Even een vraag net voor ik naar mijn werk ga:

Over elke scheet de discussie moeten aangaan is de norm voor 2023?

Da's namelijk precies waarom ik er voor kies op op het werk mijn pauze, onder het genot van een muziekje, in de auto door te brengen en niet in de kantine.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 09-11-2023 7:43 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Lol

Verder lig je wel lekker in de "groep"?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-11-2023 8:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 8 november 2023 16:44 schreef Natural Disaster het volgende:
https://www.nu.nl/politiek/6288646/interview-esther-ouwehand-drie-vliegvelden-moeten-dicht-en-visserij-verdwijnt.html

Die spoort echt niet. Moeten we ook allemaal nog in een hutje van plaggen en riet gaan wonen?





voor vele ZM'ers zou een hutje al een vooruitgang zijn


signature


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-11-2023 9:20 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 8 november 2023 22:16 schreef XXL het volgende:
Los van de flauwe grappen:

Zou je het overwegen omdat er mogelijk toekomst in zit of valt daar geen droog brood in te verdienen?


Je moet het zien als onderdeel van de bedrijfsvoering - altijd risico spreiden. Het voordeel van vezelgewassen als bv miscanthus is dat je geen tot weinig meststoffen en bestrijdingsmiddelen nodig hebt (die beiden steeds duurder worden) en dat je het meerdere jaren kan laten staan. Daardoor moet ik die akkers ook niet jaarlijks ploegen (kost diesel en dat wordt - juist ja - ook steeds duurder). Ook is miscanthus zeer groot en sterk als plant waardoor onkruid veel minder kans krijgt. Het geld komt voorlopig in de rotatie van de rooigewassen als suikerbieten, aardappelen en uien. In permacultuur zie ik voorlopig nog geen toekomst, zeker niet in onze vruchtbare polders met zeeklei. De komende jaren kan de markt voor vezelgewassen verder aantrekken, eventueel ondersteund / gestimuleerd door de overheid.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 09-11-2023 10:09 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Je hebt het wel over die overheid die denkt dat aardappels op commando groeien en geoogst kunnen worden wanneer zij denken dat het daar de tijd voor is.

Dus hoeveel hoop ga je daar op hebben?

Toegegeven, met wat geluk gaat er na 22 november een andere wind waaien. Maar voordat dat zover is ben je ook alweer een aantal maanden verder.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 09-11-2023 10:14 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 8 november 2023 23:21 schreef MediaPlayer het volgende:
Weet je, voor een groep dat beweert dat ze graag het debat aan willen gaan met links duiken jullie verdomt vaak een gesprek uit de weg.

Bang om iets te verliezen misschien?

Stop eens met die belachelijke insinuaties van je.

Ik heb nooit ergens beweert dat ik met anderen in discussie wil gaan.

Het zijn hier vooral de linksen die menen dat er gediscussieerd moet worden. Als je daar behoefte aan hebt dan doe je dat toch met degene die daar behoefte aan heeft.

ND zal er ook geen animo voor hebben want dan had ie al lang gereageerd op je gestalk.

En kijjk verder eens naar je eigen postgedrag. Dat nodigt ook niemand uit om met je in discussie te gaan. Daar heeft Faalhaas je ook al op attent gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 09-11-2023 10:20]


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 09-11-2023 10:14 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 9 november 2023 5:00 schreef XXL het volgende:
Even een vraag net voor ik naar mijn werk ga:

Over elke scheet de discussie moeten aangaan is de norm voor 2023?

Da's namelijk precies waarom ik er voor kies op op het werk mijn pauze, onder het genot van een muziekje, in de auto door te brengen en niet in de kantine.




Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-11-2023 11:36 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 9 november 2023 10:09 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Je hebt het wel over die overheid die denkt dat aardappels op commando groeien en geoogst kunnen worden wanneer zij denken dat het daar de tijd voor is.

Dus hoeveel hoop ga je daar op hebben?

Toegegeven, met wat geluk gaat er na 22 november een andere wind waaien. Maar voordat dat zover is ben je ook alweer een aantal maanden verder.


Kijk eens aan, je hebt ook iets horen waaien!

Hopen doe ik niet aan. Ik pas aan waar nodig. Boeren die nu nog niet willen zien dat de praktijken van de laatste decennia niet langer houdbaar zijn, zullen altijd iets hebben om over te zaniken. Genre FDF-malloten.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 09-11-2023 11:45 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Het is goed hoor zuurtje.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 09-11-2023 11:53 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Ik lees geen zuurheid hoor.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 09-11-2023 13:42 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Niet?

Meneer denkt omdat ie drie keer per week op de tractor zit dat ie het alleenrecht heeft om het over landbouw te hebben.

Scheept anderen per definitie af als onkundig en nitwit ook al is hun verhaal gebaseerd op wat volop in de media is uitgemeten.

Los daarvan dwaalt ie om zijn gelijk te halen nog af van het punt dat gemaakt werd. Gewassen groeien namelijk niet op commando.

Ik vraag me ook af of ie alle kranten en websites heeft aangeschreven over hun in zijn ogen foute berichtgeving over de aardappeloogst.

En omdat het allemaal onzin is hebben de landbouwers van de overheid ook twee weken uitstel gekregen om de piepers te rooien.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-11-2023 14:00 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 9 november 2023 13:42 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Niet?

Meneer denkt omdat ie drie keer per week op de tractor zit dat ie het alleenrecht heeft om het over landbouw te hebben.

Scheept anderen per definitie af als onkundig en nitwit ook al is hun verhaal gebaseerd op wat volop in de media is uitgemeten.

Los daarvan dwaalt ie om zijn gelijk te halen nog af van het punt dat gemaakt werd. Gewassen groeien namelijk niet op commando.

Ik vraag me ook af of ie alle kranten en websites heeft aangeschreven over hun in zijn ogen foute berichtgeving over de aardappeloogst.

En omdat het allemaal onzin is hebben de landbouwers van de overheid ook twee weken uitstel gekregen om de piepers te rooien.


Dat zijn een hoop aannames op een rij.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 09-11-2023 14:05 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Tuurlijk, het ligt nooit aan jou.

Dit zou goed jij kunnen zijn ->





Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-11-2023 14:09 by Ktulu Profiel van Ktulu

Soms wel. Nu niet. Het maakt mij verder ook weinig uit of je mij gelijk geeft of niet. Ik vind jouw geleuter hier heel vaak heel dom en soms ook wel irritant. En af en toe doet het dan even deugd om dat te uiten. Terwijl ik goed genoeg weet dat dat vrij zinloos is.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 09-11-2023 14:18 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Ook nu want je gaat helemaal niet in op hoe de vork in de steel zit qua aardappeloogst.

Het enige wat je roept is dat alles zo niet verder kan en dat het anders moet.

Dat klopt deels wel want het kan zo niet verder. Gewassen groeien niet op commando en dat weet jij ook donders goed.

En als je later in kunt zaaien door een nat voorjaar of wat voor reden dan ook dan kan zelfs een kleuter snappen dat die later ingezaaide gewassen ook pas later geoogst kunnen worden of niet?

Laat me raden... of niet.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 09-11-2023 14:56 by ArsedNaturalist Profiel van ArsedNaturalist

het zit dwars of niet


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 09-11-2023 15:02 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Nee hoor, het poepen ging prima net.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-11-2023 15:55 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 9 november 2023 7:43 schreef F.Jacobse het volgende:
Lol

Verder lig je wel lekker in de "groep"?





Ja hoor. Soms heb ik het wel eens over het weer of vraag iets als 'heb je nog gezopen of geneukt'.

Overige discussies ga ik op mijn werk niet aan. Als ik bijvoorbeeld een mening het over de gang van zaken in het midden oosten word ik of uitgemaakt voor islamofoob of voor antisemiet.

Mijn standpunt in deze voorbeeldkwestie is dus gewoon dat het ver weg is en het mij niet boeit welk land de inwoners van welk land afslacht.

Waarna je vervolgens weer wordt bestempeld als sociopaat.

Je kunt het gewoon niet goed doen dus ga ik het uit de weg en geniet lekker van mijn muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-11-2023 15:56]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 09-11-2023 17:14 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Resumé: je ligt niet lekker in de groep en het zit je niet dwars.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-11-2023 17:29 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 9 november 2023 15:55 schreef XXL het volgende:
Overige discussies ga ik op mijn werk niet aan. Als ik bijvoorbeeld een mening het over de gang van zaken in het midden oosten word ik of uitgemaakt voor islamofoob of voor antisemiet.



Dat lukt hier op ZM al door enkel een linkje over een onderwerp te posten.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-11-2023 17:33 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 9 november 2023 17:14 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Resumé: je ligt niet lekker in de groep en het zit je niet dwars.


Ow. OK.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-11-2023 20:02 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 09-11-2023 20:35 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 9 november 2023 10:14 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Stop eens met die belachelijke insinuaties van je.

Ik heb nooit ergens beweert dat ik met anderen in discussie wil gaan.

Het zijn hier vooral de linksen die menen dat er gediscussieerd moet worden. Als je daar behoefte aan hebt dan doe je dat toch met degene die daar behoefte aan heeft.

ND zal er ook geen animo voor hebben want dan had ie al lang gereageerd op je gestalk.

En kijjk verder eens naar je eigen postgedrag. Dat nodigt ook niemand uit om met je in discussie te gaan. Daar heeft Faalhaas je ook al op attent gemaakt.


Begint ie weer over ND.

Wanneer ik zeg dat rechts vaak pretendeert het gesprek aan te willen gaan met links, doel ik vooral op de mensen waar jij op zou stemmen; Thierry Baudet, Geert Wilders, en zelfs in mindere mate populisten als Caroline van der Plas. Dit zijn allemaal mensen die in hun statements beweren dat links ze niet wil uithoren en "een discussie uit de weg gaat".

Misschien iets beter opletten op wat je helden daadwerkelijk zeggen voordat je hun retoriek klakkeloos overneemt?


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 09-11-2023 20:38 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen