|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het geluid is te woke, duidelijk. MediaPlayer |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-fonda-sahla/ [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 23-10-2023 12:21] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik heb het nooit echt echt gekeken. Ik dacht altijd dat dat allemaal was om te lachen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-stephan-van-baarle/ De ware aard van Denk komt boven drijven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
Ik dacht even dat er belangrijk nieuws was toen ik dit topic boven aan de lijst zag staan. Ik had beter moeten weten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De verkiezingen naderen dus het is wel fijn dat je dan weet hoe de vork in de steel zit qua politici en hun partijen. En met betrekking tot de 'gevestigde' (gevallen) garde en wat sommigen controlled opposition noemen is het niet best. Maar net zoals de afgelopen kabinetsperiode GL en PvdA steeds blind bij het kruisje tekenden gaat een deel van het stemvee dat straks ook weer doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En waar stem jij op dan? |
|
Da's geheim. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hij weet het van iedereen hier, maar zal het zelf nooit delen |
|
quote: Zou het die paraplu meneer zijn? [Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 29-10-2023 16:52] MediaPlayer |
|
Veel meer dan Sjerry kan zo'n domlinks wicht als jij niet verzinnen zeker? Ow, het is Sjerry ipv Sjerrie. [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 29-10-2023 17:16] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Hoe? Wie? Wat? Wanneer? Welk? Waar? A Karen karens like a Karen Karens. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
MediaPlayer |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Bevestigd: ND is een Sjerry Bidet stemmer. MediaPlayer |
|
We hebben gezien wat de gevolgen van demonisering van politici kunnen zijn. Waarom ga je daar mee door? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Dat is hoe domlinks rolt. Jeweettoch? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Geweld creëert geweld; daar kiest hij zelf voor. Bidet leidt een partij met 5 zetels in de tweede kamer dat ook een grote (extreem) rechtse aanhang kent, en hij is als partijleider grotendeels verantwoordelijk voor wat er zich afspeelt binnen zijn partij en hoe zijn partijleden hun standpunten indienen: Gideon van Meijeren ging eerder dit jaar over tot een racistische tirade in een tweede kamer debat waarin hij Nederlanders van buitenlandse afkomst een “zwerm negroïde personen” en “negroïde primaten” noemt. Bron: https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/ranzige-fvd-racist-gideon-van-meijeren-uit-debat-over-racisme-geknikkerd Ook zagen we hoe Gino Luurssen, weer een lid van FvD, in de Arnhemse gemeenteraad de transgender gemeenschap omschreef als "een onkruid" dat "bij de wortel aangepakt moet worden”. Bron: https://nieuws.nl/algemeen/20230216/marcouch-geen-reden-om-in-te-grijpen-in-ontsporend-debat-gender/ Deze tirades zijn niet simpelweg "een eenvoudig meningsverschil" of iets dergelijks, het zijn oproepen die mensen aan moeten sporen tot geweld tegen minderheden. Wat is anders het punt van zo'n statement? Ja, dan kun je verwachten dat iemand een keer naar je uithaalt. Dan kun je verwachten dat iemand niet netjes afwacht totdat 1 of andere extreem rechtse FvD mafkees de daad bij het woord voegt en een buitenlander of LHBTQ+ persoon in elkaar wil meppen of erger. Als het gemeen is van mij dat ik het mooi vind dat iemand met openlijk fascistische denkbeelden (zie video hieronder) een paraplu in z'n nek krijgt, dan tja; Het zij zo. MediaPlayer |
|
Hier moet de mattenklopper overheen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Eigenlijk overal overheen. Maar ik wil de quote van heer Wim de Bie niet editen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nou nou, niet te gewelddadig hoor! /s MediaPlayer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |