IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Politiek kliniek (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 12-09-2023 17:05 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Wat een onuitstaanbaar mens is dat, die Paulusma. Welke D66-er niet eigenlijk.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-09-2023 16:09 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-09-2023 17:08 by XXL Profiel van XXL

Een briefje aan het gluiperige rattensmoeltje.

Ook daar ga ik niet op klikken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-09-2023 17:53 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Maar je hebt wel de link helemaal bekeken. Dat telt ook!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-09-2023 16:45 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 september 2023 17:08 schreef XXL het volgende:
Een briefje aan het gluiperige rattensmoeltje.

Ook daar ga ik niet op klikken.


Vandaag is zijn (nog) partijgenoot aan de beurt.

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-thierry-baudet-3/

Maar ten zuidoosten van Hengelo zijn ze daar wel blij mee.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 14-09-2023 17:31 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Hij zit veel in de sportschool hoorde ik.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 15-09-2023 0:08 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 13 september 2023 17:08 schreef XXL het volgende:
Een briefje aan het gluiperige rattensmoeltje.

Ook daar ga ik niet op klikken.


Natural Disaster's grote voorbeeld (naast Jan).


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 15-09-2023 7:55 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Die van Meijeren zou een grote aanwinst voor dat bandje van je kunnen zijn.

Dat geluid wat uit hem komt sluit prima aan bij jullie ooraids, dus ooraids in het kwadraat, en hij hoeft dan niet eens zo'n infantiel masker op.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-09-2023 8:59 by XXL Profiel van XXL

Dus Esther is het er kort door de bocht niet mee eens dat het bestuur het beleid heeft dat het doel van de partij niet is om mee te regeren en elke mogelijkheid moet worden aangegrepen uit de onderhandelingen te stappen?

Zouden er nog veel mensen trots zijn op het feit in het verleden hun stem te hebben verkwanseld aan dergelijke clubjes?

Toegegeven:

Aan de ene kant siert het haar dat ze politiek toch een beetje serieus neemt maar het neemt niet weg dat ik het een betweterig jeukmens blijf vinden. Door de manier waarop ze vaak reageert is ze voor mij niets meer of minder dan een soort blanke Sylvana Simons.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-09-2023 9:01]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 15-09-2023 9:24 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Doe je nou een NDtje?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-09-2023 9:49 by XXL Profiel van XXL

Heb ik per ongeluk iets opgeschreven wat ook al in een briefje van Jan stond.

Excuses hiervoor.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 15-09-2023 10:09 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Nee vlegel.

"Zouden er nog veel mensen trots zijn op het feit in het verleden hun stem te hebben verkwanseld aan dergelijke clubjes?"


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-09-2023 10:48 by XXL Profiel van XXL

Als blijkt dat je hebt gestemd op een partij die helemaal niet wil regeren zou ik me persoonlijk behoorlijk genaaid voelen.

Vind je dat raar?

Dat kan natuurlijk. Dan verschillen wij daarover gewoon van mening.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-09-2023 10:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 september 2023 8:59 schreef XXL het volgende:
Dus Esther is het er kort door de bocht niet mee eens dat het bestuur het beleid heeft dat het doel van de partij niet is om mee te regeren en elke mogelijkheid moet worden aangegrepen uit de onderhandelingen te stappen?

Zouden er nog veel mensen trots zijn op het feit in het verleden hun stem te hebben verkwanseld aan dergelijke clubjes?

Toegegeven:

Aan de ene kant siert het haar dat ze politiek toch een beetje serieus neemt maar het neemt niet weg dat ik het een betweterig jeukmens blijf vinden. Door de manier waarop ze vaak reageert is ze voor mij niets meer of minder dan een soort blanke Sylvana Simons.

Esther is lief, maar laten we dat even buiten beschouwing laten.

Als het waar is wat zij over het bestuur van PvdD schreef is dat zeer kwalijk. Politieke doelen of niet, dat je je als partijbestuur zo opstelt past echt niet in de geest van hoe ons politieke bestel werkt.

Hoop oprecht dat zij het echt anders wil, en dat de partijleden (in functie of niet) zich niet teveel door het bestuur lieten leiden.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-09-2023 10:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Deze verkiezingsronde is echt een soap, van links naar rechts. Echt, wat is er aan de hand?

Dit met PvdD lost zich mogelijk snel op, dus dat doen ze nog 'goed'. Maar echt, waar komt al deze chaos vandaan?


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-09-2023 11:53 by XXL Profiel van XXL

Heel eerlijk denk ik dat VVD groter wordt dan nu uit de peilingen blijkt.

Ik heb ergens het gevoel dat veel turkse medelanders niet meedoen aan peilingen maar wel op Yeşilgöz gaan stemmen na het verval bij Denk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-09-2023 13:05 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

En jij kijkt wel naar peilingen en partijprogramma's? Dan heb je in 12 jaar sloopbeleid van de VVD toch een en ander gemist.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-09-2023 10:35 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-09-2023 10:36 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 17-09-2023 3:21 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 15 september 2023 10:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Deze verkiezingsronde is echt een soap, van links naar rechts. Echt, wat is er aan de hand?

Dit met PvdD lost zich mogelijk snel op, dus dat doen ze nog 'goed'. Maar echt, waar komt al deze chaos vandaan?


Mijn probleem is een beetje dat er niet echt een "links" geluid is binnen de Tweede Kamer. Sommige partijen komen duidelijk vanuit linkse principes, dat wel, maar leveren bijna altijd de helft van deze standpunten weer in zodra de verkiezingen er aan komen. Partij voor de Dieren is de enige partij die een beetje consequent was met hun principes, maar die staat nu op z'n kop zoals we weten.


MediaPlayer


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 17-09-2023 12:37 by Attila_the_hun Profiel van Attila_the_hun

quote:
Op 17 september 2023 3:21 schreef MediaPlayer het volgende:
Mijn probleem is een beetje dat er niet echt een "links" geluid is binnen de Tweede Kamer. Sommige partijen komen duidelijk vanuit linkse principes, dat wel, maar leveren bijna altijd de helft van deze standpunten weer in zodra de verkiezingen er aan komen. Partij voor de Dieren is de enige partij die een beetje consequent was met hun principes, maar die staat nu op z'n kop zoals we weten.


De Sp wellicht ook nog maar die partij is helemaal dramatisch nu sinds de dochter het heeft overgenomen.....


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-09-2023 7:33 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 19-09-2023 6:08 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

In hoeverre zijn politiek rechts georienteerde mensen eigenlijk ook narcistisch?

En dan met name de gedeelten "geen geluk kunnen ervaren en het dus anderen ook niet gunnen", "zich onterecht verheven voelen", "geen oog hebben voor andermans emoties" en "de focus leggen op andermans tekortkomingen als copingsmechanisme voor gebreken bij de zelf"?

Even los van bovenstaande:

Op de publieke omroepen is het vooral linksigheid wat er te zien is. En dat is wel leuk om naar te kijken schijnbaar. Dit bewijst toch automatisch dat rechts georienteerde mensen gedrag vertonen en dingen zeggen die de gemiddelde Nederlander helemaal niet wil zien?


Rachel_Windsor
Usericon van Rachel_Windsor
Posted 19-09-2023 15:53 by Rachel_Windsor Profiel van Rachel_Windsor

Het niet gunnen is een onlosmakelijk onderdeel van hoe rechtswappies de politiek benaderen.

Het meest nare is nog dat de meeste van dit soort type mensen zelf ook vaak arm zijn, of op andere manieren benadeelt zijn door onze kapitalistische maatschappij, maar alsnog op de VVD stemmen o.i.d. omdat ze meegaan in de beloftes van gierige zakenmannen die ze een makkelijk doelwit voorhouden in de vorm van buitenlanders, LHBT+ mensen, en andere minderheden ende buitenbeentjes.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 19-09-2023 16:05 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En we gaan naar de maan!

Nou ja, een sonde. Onbemand. Als het aan het FVD ligt, dat het legt.

https://fvd.nl/standpunten/ruimtevaart

Ze willen:

Investeren in private ruimtevaart initiatieven door ruimschoots budgetten beschikbaar te stellen voor onderzoek, innovatie en projecten.

De Netherlands Space Office uitbouwen tot een eigenstandige ruimtevaartorganisatie.

Verhoging van het budget van het Nederlands Lucht- en Ruimtevaartcentrum (NLR).

Een Nederlandse (onbemande) sonde naar de maan sturen in 2040 - net als Israël in 2019 deed.

Een eigen lanceerplatform op Aruba realiseren, om tevens commercieel te verhuren.

Een vijfde legeronderdeel binnen Defensie gericht op ruimtevaart.

Onderzoek naar het lanceren van een Nederlands GPS-alternatief.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen