|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
https://www.nu.nl/politiek/6277857/vera-bergkamp-verlaat-kamer-en-stelt-zich-niet-meer-verkiesbaar-als-voorzitter.html Het beste wat de slechtste kamervoorzitter die we ooit gehad hebben kan doen. Incapabeler ga je ze niet vinden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lingo kunnen ze bij de 2e Kamer nu ook wel vergeten. https://nos.nl/artikel/2487796-cda-er-lucille-werner-na-november-niet-terug-in-kamer Geweldig die wachtgeldregeling. Waar anders vind je een bedrijf waar je als je zelf opstapt nog een bak geld mee krijgt? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-08-2023 17:29] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-08-2023 18:14] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Lijkt me logisch dat politici een dergelijk opvangnet hebben. Juist omdat het niet gewoon een bedrijf is waar je voor werkt. Of het teveel is, daar kunnen we het zeker over hebben. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Waarom? Ze hebben niet de cognitieve vaardigheden om te gaan solliciteren? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Daar doe ik geen uitspraken over! Je wil niet dat mensen blijven hangen op politieke plekken puur om het geld. Tenminste, ik wil dat niet. Dus om dat te voorkomen vind ik zelfs bij zelf opstappen een dergelijk opvangnet redelijk. Mogelijk is dat net te diep, dat is een ander verhaal Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Complete onzin dus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: En uiteraard hoort daar dan een briefje van Jan bij. https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-vera-bergkamp-5/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: moeten ze dan al gaan solliciteren als ze nog actief politicus zijn? Dat gaat een pallet briefjes opleveren. signature |
|
Dat wachtgeld krijgen ze pas als ze actief politicus af zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik herhaal mijn vraag signature |
|
Kan. Als jij iets anders wilt neem je dan eerst ontslag en ga je dan op zoek naar een nieuwe baan of ga je eerst een nieuwe baan zoeken en neem je daarna ontslag? Je doet net alsof er voor politici andere omstandigheden zijn. Ze hebben werk, hebben daar om wat voor reden geen zin meer in, stoppen ermee en krijgen nog geld toe. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
natuurlijk ben ik al bezig voor mijn ontslag. Maar stel je voor: je bent een hatert en je hoort dat politici TIJDENS hun politieke carrière al op visite gaan bij bepaalde bedrijven. Ik weet niet of je veel haters kent (<jfsdkhsdlkjhf), maar die gaan daar niet kunnen mee lachen. Want "complotten", "marionetten", "belangenvermenging", etc signature |
|
MAW: best wachten tot je klaar bent, dan beginnen met solliciteren (dat duurt wel even om de juiste baan te vinden) en dan pas werken. signature |
|
Ik wissel hier weleens wat posts met haters. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://nos.nl/collectie/13944/artikel/2488040-peiling-laat-politieke-aardverschuiving-zien-omtzigt-virtueel-op-31-zetels-cda-op-3 Voor het CDA, het Bontenbaleffect. PvdA/GL op 28 zetels. Wie zijn die mensen? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 26-08-2023 10:42] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik las Woke Hoekstra signature |
|
de brief heb ik echter niet gelezen. signature |
|
quote: Ik denk dat ik nog liever mijn genitaliën tegen een brandende muur spijker dan dat ik die "briefjes" lees... MediaPlayer |
|
Wat let je? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, zie ik. MediaPlayer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |