IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Politiek kliniek (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-11-2023 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 3 november 2023 16:22 schreef Rachel_Windsor het volgende:
Waarom bagatelliseer je de uitspraken van Thierry en zijn partijleden dan op deze manier?


Thierry is link

Close enough


signature


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 04-11-2023 0:49 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 3 november 2023 16:22 schreef Rachel_Windsor het volgende:
Waarom bagatelliseer je de uitspraken van Thierry en zijn partijleden dan op deze manier?

Ik zie vooral dat de media erg goed in framing is door dingen uit de context te halen en ze vervolgens enorm op te blazen. Dat is mijn constatering. Dat betekent niet dat ik niet kan inzien dat er bij FVD wel eens onfrisse uitspraken gedaan zijn.

Het ene sluit het andere niet automatisch uit. Maar dat zwartwit denken is wel vaker een lastig dingetje bij deugertjes zoals jij.

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 04-11-2023 0:51]


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 04-11-2023 2:50 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 4 november 2023 0:49 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Ik zie vooral dat de media erg goed in framing is door dingen uit de context te halen en ze vervolgens enorm op te blazen. Dat is mijn constatering. Dat betekent niet dat ik niet kan inzien dat er bij FVD wel eens onfrisse uitspraken gedaan zijn.

Het ene sluit het andere niet automatisch uit. Maar dat zwartwit denken is wel vaker een lastig dingetje bij deugertjes zoals jij.


Kerel, ik heb je alle bronnen gegeven voor die FvD uitspraken; Daar staat alle context. Hoe groot zijn die oogkleppen van jou? Nog even en je begint net als Thierry ook te ijlen over George Soros en dat de maanlanding in scene was gezet zeker.

Een beetje sceptisch zijn is gezond, maar blijf dan in ieder geval met de wortels in de realiteit. Dit is eerder kleutergedrag omdat je koste wat kost niet wil toegeven dat ik met duidelijke argumenten heb aan kunnen geven dat zo'n vies ventje als Thierry wel een klap met een paraplu heeft verdient.

Laten we het normaliseren dat we politici klappen geven wanneer ze minderheden buiten de maatschappij plaatsen met hun rechts-populistische identiteitspolitiek.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 04-11-2023 6:35 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Waarom laat je je sockaccount niet reageren?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 04-11-2023 17:07 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 4 november 2023 2:50 schreef MediaPlayer het volgende:
Kerel, ik heb je alle bronnen gegeven voor die FvD uitspraken; Daar staat alle context. Hoe groot zijn die oogkleppen van jou? Nog even en je begint net als Thierry ook te ijlen over George Soros en dat de maanlanding in scene was gezet zeker.

Een beetje sceptisch zijn is gezond, maar blijf dan in ieder geval met de wortels in de realiteit. Dit is eerder kleutergedrag omdat je koste wat kost niet wil toegeven dat ik met duidelijke argumenten heb aan kunnen geven dat zo'n vies ventje als Thierry wel een klap met een paraplu heeft verdient.

Laten we het normaliseren dat we politici klappen geven wanneer ze minderheden buiten de maatschappij plaatsen met hun rechts-populistische identiteitspolitiek.


Typerend weer. Het deugertje uithangen en vervolgens geweld verheerlijken.

#flikkertochop


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-11-2023 17:11 by XXL Profiel van XXL

Njah, als er dan al iemand een mep met een paraplu verdient is het naar mijn mening ook Thierry.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rachel_Windsor
Usericon van Rachel_Windsor
Posted 04-11-2023 18:02 by Rachel_Windsor Profiel van Rachel_Windsor

quote:
Op 4 november 2023 17:07 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Typerend weer. Het deugertje uithangen en vervolgens geweld verheerlijken.

#flikkertochop


En Thierry en zijn partijleden verheerlijken geweld niet?? Als iemand tegen de media loopt te verkondigen dat jij een "primaat" bent en een "stuk onkruid dat met wortel en al uitgeroeid moet worden", zou jij niet op je plaats zijn door hem een mep te verkopen met een paraplu (of wat dan ook)??

Of ga je soms vriendelijk met hem in gesprek om hem te vragen of hij alsjeblieft heel Nederland niet tegen jou op wil zetten? Jezus wat een slappeling ben jij zeg haha.



ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 04-11-2023 18:10 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Hoi sock.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 04-11-2023 19:05 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 4 november 2023 18:02 schreef Rachel_Windsor het volgende:
En Thierry en zijn partijleden verheerlijken geweld niet?? Als iemand tegen de media loopt te verkondigen dat jij een "primaat" bent en een "stuk onkruid dat met wortel en al uitgeroeid moet worden", zou jij niet op je plaats zijn door hem een mep te verkopen met een paraplu (of wat dan ook)??


Jij weet ook dat dit naar aanleiding van een zeer ernstig geweldsmisdrijf was waarbij iemand door een hele groep werd afgetuigd en op het spoort gegooid. Ik vond die uitspraken trouwens ook nog meer olie op het vuur gooien en niet bepaald verbindend. Maar je draait het nu om alsof de boodschapper het kwaad is. En je doet net of die jongeren het slachtoffer zijn. Nee zij waren de dader. Als er al iemand een mep zou verdienen dan nog eerder die groep jongeren. Maar ik ben tegen geweld omdat het nooit iets oplost, dus wat mij betreft blijft het bij heropvoeden van die lui.

quote:
Op 4 november 2023 18:02 schreef Rachel_Windsor het volgende:
Jezus wat een slappeling ben jij zeg haha.

Nee ik kijk naar de context waarin bepaalde uitspraken zijn gedaan en laat me niet ophitsen door de media. Dan ben je pas een slappeling.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 04-11-2023 19:14 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Dat je de moeite nog neemt om serieus te reageren op die jankende zeikwijven met hun chronische ongesteldheid.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 04-11-2023 19:19 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Ja moet ik eigenlijk niet doen.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 04-11-2023 20:16 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 4 november 2023 19:05 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Jij weet ook dat dit naar aanleiding van een zeer ernstig geweldsmisdrijf was waarbij iemand door een hele groep werd afgetuigd en op het spoort gegooid. Ik vond die uitspraken trouwens ook nog meer olie op het vuur gooien en niet bepaald verbindend. Maar je draait het nu om alsof de boodschapper het kwaad is. En je doet net of die jongeren het slachtoffer zijn. Nee zij waren de dader. Als er al iemand een mep zou verdienen dan nog eerder die groep jongeren. Maar ik ben tegen geweld omdat het nooit iets oplost, dus wat mij betreft blijft het bij heropvoeden van die lui.



Wat interesseert mij dat nou of die jongeren engeltjes zijn of niet? We hebben het over de daad, of hij het ongeacht alles verdient heeft om een mep met een paraplu te krijgen. Het antwoord is "ja". Je schermt hier alleen maar met drogreden.

quote:
Op 4 november 2023 19:05 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Nee ik kijk naar de context waarin bepaalde uitspraken zijn gedaan en laat me niet ophitsen door de media. Dan ben je pas een slappeling.



Heeft hij en zijn partijleden die opmerkingen niet gemaakt dan? Domme lul.

[Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 04-11-2023 20:17]


MediaPlayer


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 04-11-2023 20:20 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Trolletje


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 04-11-2023 20:21 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

En dan beweren dat ik geen inhoudelijke reactie geef.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 04-11-2023 20:27 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

https://www.wyniasweek.nl/khadija-arib-is-door-topambtenaren-met-behulp-van-kamervoorzitter-vera-bergkamp-het-parlement-uitgewerkt/

Tien gesprekspartners verklaarden soms met stemverheffing door Arib te zijn aangesproken. Negen van hen hebben daaronder geleden. Stelletje snowflakes


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 04-11-2023 20:36 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Van hetzelfde sneue niveau als die Mediaplayer en d'r sock.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 05-11-2023 2:33 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer



MediaPlayer


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2023 8:21 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 05-11-2023 9:07 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Wie Arib moet ook B zeggen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-11-2023 16:07 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-11-2023 16:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 5 november 2023 9:07 schreef Tanteloos het volgende:
Wie Arib moet ook B zeggen.



AriB&B


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-11-2023 16:58 by XXL Profiel van XXL

Ari B.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-11-2023 17:49 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

oomsma?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-11-2023 17:53 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

aba?

De broer van.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-11-2023 18:03 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Chinezen zeggen natuurlijk Ali.

Racisme!






[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 06-11-2023 18:03]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen