|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Aperte nonsens. Dat je niet met een politieke partij wil samenwerken betekent niet dat je hun stemmers of wie dan ook wil uitsluiten van de maatschappij. Iets wat Wilders duidelijk wel wil. quote: Er is/wordt inderdaad niet voldoende geluisterd naar de burger, daarom zoveel sluimerende onvrede en de bereidheid om op partijen te stemmen die het goed op de onderbuik doen maar eveneens geen werkbare oplossingen hebben en daarnaast gewoon racistisch en/of fascistisch zijn. Deze verkiezingen laten andermaal zien dat NL qua politiek, media en volk oppervlakkig, naïef en navelstaarderig is. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Achja, dat is democratie in een notendop. Het wordt toch weer polderen dus dat loopt wel los. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Hey, ik breng er ook niets tegenin dat deze uitslag de wil van het volk is. We hebben het er mee te doen, we zien wel welke coalitie er uitkomt. Hoe de wil van het volk tot stand komt maak ik me toch wel flinke zorgen over. Ongeacht de uitslag; politici praten in oneliners, ontkennen waarheden, zijn alleen maar bezig met vliegen afvangen en elkaar in een kwaad daglicht stellen. De media lopen van ophef naar ophef. De burgers laten zich graag opjutten, willen bij het grootste groepje, lekker schreeuwen. Buh. edit: voor de duidelijkheid, dit gebeurt van links tot rechts, iedereen is kut, alleen ik weet hoe het zit [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-11-2023 11:41] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Volgend jaar waarschijnlijk weer naar de stembussen. Geen hond die met Wilders in zee wil. Zal ook wat doen met je reputatie als je bereid bent om vriendjes te zijn met zo'n extreem rechtse roeptoeter. |
|
Vroeger stemde men gewoon zoals men behoorde in die zuil. Nu stemt men op een mening waar men het mee eens is. Ik zie een verbetering qua democratische ontwikkeling. Volgende stap is dat men gaat stemmen op haalbaarheid van de mening. Maar ik zie het positief in. [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 23-11-2023 13:39] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Kijk, het is niet 100% en dan schiet er bij de bangwitte AG een keutel dwars. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.nu.nl/tweede-kamerverkiezingen-2023/6290919/buitenlandse-media-over-winst-wilders-schokgolven-door-heel-europa.html Wat een onzin ook weer. Andere landen zijn ons al voorgegaan richting rechts en nu het Nederland is is het opeens een schokgolf. https://www.parool.nl/verkiezingen/live-verkiezingen-tweede-kamer-2023-98-procent-van-de-stemmen-geteld-pvv-37-zetels-groenlinks-pvda-25~bc486cfc/ Gaan de sneeuwvlokjes hier vanavond ook nog demonstreren tegen de verkiezingsuitslag? [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 23-11-2023 13:58] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.ad.nl/politiek/van-der-burg-is-hersteld-van-zware-voedselvergiftiging-hervat-werk-als-staatssecretaris-voor-asiel~adf921f5/ Een 'voedselvergiftiging' van 4 weken en de dag na de verkiezingen is ie plots weer helemaal de oude. Yeah right. Niemand gelooft je! /Fjoesion Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Oh, op dat soort tijdschalen gaat het denk ik ook democratischer/beter. Alleen de afgelopen (weet ik veel) 10 jaar heb ik zo m'n twijfels over. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dit leve deze uitslag trouwens. Heerlijk dat de onderkant weer eens laat zien hoe dun het laagje beschaving is. Liever kwaadaardig worden dan hypocrisie blijven aankaarten. Loving it, voel me meteen weer zoveel beter (in alle mogelijke betekenissen van het woord). signature |
|
Tweets van de dag: https://twitter.com/tonfvandijk/status/1727661555766960207 "Voor iedereen die vandaag boos is op Wilders: het juiste loket is Rutte, Kaag en Hoekstra, die het zover hebben laten komen." https://twitter.com/tonfvandijk/status/1727661236098060425 "Interessant om te weten: zouden Rutte, Hoekstra en Kaag (allen bezig met nieuwe internationale baan, of er net een gekregen) zich nu druk maken over hun aandeel in de winst van Wilders? Zij vormde tenslotte het landsbestuur en definieerden de politiekecultuur in ons land." Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hoe bedoel je die laatste (smiley uitgesloten ) alinea? Denk niet dat je iets verkeerds zegt, hoor, maar snap het gewoon niet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-geert-wilders-6/ Vooruit, ik quote deze ook nog. quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja, het is inderdaad de schuld van drie mensen en dan precies die drie mensen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, als je het over precies één ding op zeer abstracte hoofdlijnen eens bent kun je onvoorwaardelijk samenwerken. edit: nou vooruit, de briefschrijver suggereert dat het welgeteld twee onderwerpen zijn. edit2: niet dat het uitmaakt, maar ik sneak er nog wat nuance in. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-11-2023 16:42] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat vee(l) mensen moe en lui zijn. Ze zijn niet akkoord met bepaalde toestanden, maar ipv zelf actief/actiever te worden in de politiek en maatschappelijke aanverwanten, ipv bij te dragen aan de democratie omdat ze niet akkoord gaan met bepaalde toestanden, kiezen ze voor nóg destructievere en ondemocratische partijen. Lekker laten escaleren. Heerlijk. Zeker als je weet dat ze zelf de eerste slachtoffers zullen worden van het nieuwe beleid. Schattig. signature |
|
quote: Dank Niet oneens, al ligt de schuld niet alleen bij "demense" zelf. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Je bedoelt te zeggen dat het briefje te kort is en dat je het daarom niet snapt. Je sneakt er in geen enkele post nuance in. Je laat precies nog zo'n reden zien waarom links de rekening heeft moeten betalen, door het dedain. Maar veel plezier op je linkse wolk. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Zoals D66, VVD, CDA, CU en ook GL en PvdA bedoel je? Check de verkiezingsuitslag nog een keer. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Soit, laat hetGeert maar eens doen. Het kan zo maar goed gaan, met die anderen weet je het zo langzamerhand wel. Of het ontploft recht in zijn gezicht, kan ook |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hij stond gisteren na de uitslag nog net niet stampvoetend in zijn broek te pissen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Fascisme ten top. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die heeft ook een beste rups op d'r voorhoofd "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |