IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Politiek kliniek (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-10-2023 22:07 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Mediaplayer is gespot.



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 29-10-2023 22:13 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

Ik zou ook boos zijn als ik geen bronnen had om mijn argumenten kracht bij te zetten hoor.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-10-2023 22:42 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 29-10-2023 22:53 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 29 oktober 2023 20:49 schreef MediaPlayer het volgende:
Geweld creëert geweld; daar kiest hij zelf voor.

Bidet leidt een partij met 5 zetels in de tweede kamer dat ook een grote (extreem) rechtse aanhang kent, en hij is als partijleider grotendeels verantwoordelijk voor wat er zich afspeelt binnen zijn partij en hoe zijn partijleden hun standpunten indienen:

Gideon van Meijeren ging eerder dit jaar over tot een racistische tirade in een tweede kamer debat waarin hij Nederlanders van buitenlandse afkomst een “zwerm negroïde personen” en “negroïde primaten” noemt.

Bron: https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/ranzige-fvd-racist-gideon-van-meijeren-uit-debat-over-racisme-geknikkerd

Ook zagen we hoe Gino Luurssen, weer een lid van FvD, in de Arnhemse gemeenteraad de transgender gemeenschap omschreef als "een onkruid" dat "bij de wortel aangepakt moet worden”.

Bron: https://nieuws.nl/algemeen/20230216/marcouch-geen-reden-om-in-te-grijpen-in-ontsporend-debat-gender/

Deze tirades zijn niet simpelweg "een eenvoudig meningsverschil" of iets dergelijks, het zijn oproepen die mensen aan moeten sporen tot geweld tegen minderheden. Wat is anders het punt van zo'n statement?

Ja, dan kun je verwachten dat iemand een keer naar je uithaalt. Dan kun je verwachten dat iemand niet netjes afwacht totdat 1 of andere extreem rechtse FvD mafkees de daad bij het woord voegt en een buitenlander of LHBTQ+ persoon in elkaar wil meppen of erger.

Als het gemeen is van mij dat ik het mooi vind dat iemand met openlijk fascistische denkbeelden (zie video hieronder) een paraplu in z'n nek krijgt, dan tja; Het zij zo.




Eventjes copy-pasten op de nieuwe pagina voor het geval iemand hier nog inhoudelijk op wil reageren.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-10-2023 22:57 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 29 oktober 2023 18:41 schreef ANaturallyDisaster het volgende:



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-10-2023 9:54 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-10-2023 10:25 by XXL Profiel van XXL

Stemwijzergeneuzel:

1e plaats SGP - 77% score (SGP valt sowieso af want religie.)
2e + 3e plaats VVD en JA21 - Beide 73% score

Weinig nieuws onder de zon hier dus.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 30-10-2023 12:25 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 29 oktober 2023 22:53 schreef MediaPlayer het volgende:
Eventjes copy-pasten op de nieuwe pagina voor het geval iemand hier nog inhoudelijk op wil reageren.

Dit zijn idd enkele zeer treffende voorbeelden van demonisering van politici.

En voordat je begint te ijlen dat ik dan wel een Sjerrie stemmmert zou zijn, nou nee. Ik heb vrij weinig met die man. Maar het is gewoon overduidelijk dat er van objectieve berichtgeving geen sprake is.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-10-2023 14:08 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ach, dat is het enige wat dat elitaire linkse gepeupel kan roeptoeteren als ze het niet met iemand eens zijn.

Maar voor de duidelijkheid:
De kans dat mediaplayer Rob Jetten drie keer op een dag pijpt is groter dan dat ik Forum stem.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Rachel_Windsor
Usericon van Rachel_Windsor
Posted 30-10-2023 14:20 by Rachel_Windsor Profiel van Rachel_Windsor

quote:
Op 30 oktober 2023 12:25 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Dit zijn idd enkele zeer treffende voorbeelden van demonisering van politici.

En voordat je begint te ijlen dat ik dan wel een Sjerrie stemmmert zou zijn, nou nee. Ik heb vrij weinig met die man. Maar het is gewoon overduidelijk dat er van objectieve berichtgeving geen sprake is.


"Demonisering"? Bronnen niet gelezen dus, of weiger je je in te lezen op de feiten?

Je kunt mensen moeilijk verwijten dat men je afscheept als Sjerry Bidet stemmert wanneer je vrijwillig zijn pik zo ver achter in je strot neemt.

quote:
Op 30 oktober 2023 14:08 schreef Natural Disaster het volgende:
Ach, dat is het enige wat dat elitaire linkse gepeupel kan roeptoeteren als ze het niet met iemand eens zijn.

Maar voor de duidelijkheid:
De kans dat mediaplayer Rob Jetten drie keer op een dag pijpt is groter dan dat ik Forum stem.



"Niet met iemand eens zijn"... Sjerry's partijleden vergelijken zwarte mensen met primaten en noemen transgenders een onkruid dat uitgeroeid moet worden. Dat is geen "meningsverschilletje", kut, dat is haatzaaierij herkennen,

Dit is waarom rechts op den duur altijd verliest, omdat jullie letterlijk geen moreel besef hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Rachel_Windsor op 30-10-2023 14:30]



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-10-2023 15:48 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Gaan we links of rechts?

Maakt niet uit, als we maar door de fatsoensnormen heengaan. Want daar voelen een heleboel mensen zich gelukkig mee.

Dat komt nooit meer goed, zoals het mooi verzongen werd in in voor en tegenspoed, het tv programma van weleer. Tsja.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 30-10-2023 16:48 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 30 oktober 2023 14:20 schreef Rachel_Windsor het volgende:
"Demonisering"? Bronnen niet gelezen dus, of weiger je je in te lezen op de feiten?

Je kunt mensen moeilijk verwijten dat men je afscheept als Sjerry Bidet stemmert wanneer je vrijwillig zijn pik zo ver achter in je strot neemt.



"Niet met iemand eens zijn"... Sjerry's partijleden vergelijken zwarte mensen met primaten en noemen transgenders een onkruid dat uitgeroeid moet worden. Dat is geen "meningsverschilletje", kut, dat is haatzaaierij herkennen,

Dit is waarom rechts op den duur altijd verliest, omdat jullie letterlijk geen moreel besef hebben.



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 30-10-2023 16:49 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 30 oktober 2023 14:08 schreef Natural Disaster het volgende:
De kans dat mediaplayer Rob Jetten drie keer op een dag pijpt is groter dan dat ik Forum stem.





Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 30-10-2023 17:07 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 30 oktober 2023 14:08 schreef Natural Disaster het volgende:
De kans dat mediaplayer Rob Jetten drie keer op een dag pijpt is groter dan dat ik Forum stem.



Ach gut, hij denkt dat ik een centrum stemmer ben.

quote:
Op 30 oktober 2023 16:48 schreef ANaturallyDisaster het volgende:



Cope.

[Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 30-10-2023 17:08]


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 30-10-2023 18:22 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Misschien moet je eens wat minder voor anderen proberen te denken.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-10-2023 19:36 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2023 16:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 30 oktober 2023 15:48 schreef F.Jacobse het volgende:
Gaan we links of rechts?

Maakt niet uit, als we maar door de fatsoensnormen heengaan. Want daar voelen een heleboel mensen zich gelukkig mee.

Dat komt nooit meer goed, zoals het mooi verzongen werd in in voor en tegenspoed, het tv programma van weleer. Tsja.







is het ooit goed geweest?


signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-10-2023 19:39 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Das een hele goeie!

Vroeger was alles beter hoor je vaak.

Is natuurlijk helemaal niet zo. En de toekomst zal ook niet beter worden. Het gaat zoals het gaat. Denk ik.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-10-2023 19:41 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Sommige dingen waren vroeger natuurlijk wel beter. Al naar gelang je leeftijd kan dat volgens men van alles zijn, want sentiment.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-10-2023 20:03 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-10-2023 21:02 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 01-11-2023 5:24 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 31 oktober 2023 19:39 schreef F.Jacobse het volgende:
Das een hele goeie!

Vroeger was alles beter hoor je vaak.

Is natuurlijk helemaal niet zo. En de toekomst zal ook niet beter worden. Het gaat zoals het gaat. Denk ik.



Zolang de NDs van deze wereld aanstoot blijven nemen aan mensen die de wereld wat proberen te verbeteren zal er inderdaad weinig veranderen, en dat is nou juist het probleem; Verandering is eng, en een terugval op cynisme is te verleidelijk voor de gemiddelde rechts-van-centrum denkers.


MediaPlayer


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-11-2023 11:15 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Om the oath van Mercyful Fate te quoten:

"As it was at the beginning.
Is now and ever shall be."




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 01-11-2023 13:48 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 1 november 2023 5:24 schreef MediaPlayer het volgende:
Zolang de NDs van deze wereld aanstoot blijven nemen aan mensen die de wereld wat proberen te verbeteren zal er inderdaad weinig veranderen, en dat is nou juist het probleem; Verandering is eng, en een terugval op cynisme is te verleidelijk voor de gemiddelde rechts-van-centrum denkers.


De wereld verbeteren.

Als jij het een verbetering vindt dat we hier straks heel Afrika huisvesten of dat je straks in een rieten hutje kunt gaan wonen omdat ze je alles afgenomen hebben voor het klimaat ga vooral je gang.

Veel succes aan de linkerzijde van dit plaatje. En vooral weg blijven kijken.



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-11-2023 14:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 31 oktober 2023 19:39 schreef F.Jacobse het volgende:
Das een hele goeie!

Vroeger was alles beter hoor je vaak.

Is natuurlijk helemaal niet zo. En de toekomst zal ook niet beter worden. Het gaat zoals het gaat. Denk ik.






later zal het slechter zijn, dus nu is het eigenlijk best goed


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen