|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mediaplayer is gespot. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Ik zou ook boos zijn als ik geen bronnen had om mijn argumenten kracht bij te zetten hoor. MediaPlayer |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Eventjes copy-pasten op de nieuwe pagina voor het geval iemand hier nog inhoudelijk op wil reageren. MediaPlayer |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Stemwijzergeneuzel: 1e plaats SGP - 77% score (SGP valt sowieso af want religie.) 2e + 3e plaats VVD en JA21 - Beide 73% score Weinig nieuws onder de zon hier dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dit zijn idd enkele zeer treffende voorbeelden van demonisering van politici. En voordat je begint te ijlen dat ik dan wel een Sjerrie stemmmert zou zijn, nou nee. Ik heb vrij weinig met die man. Maar het is gewoon overduidelijk dat er van objectieve berichtgeving geen sprake is. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ach, dat is het enige wat dat elitaire linkse gepeupel kan roeptoeteren als ze het niet met iemand eens zijn. Maar voor de duidelijkheid: De kans dat mediaplayer Rob Jetten drie keer op een dag pijpt is groter dan dat ik Forum stem. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: "Demonisering"? Bronnen niet gelezen dus, of weiger je je in te lezen op de feiten? Je kunt mensen moeilijk verwijten dat men je afscheept als Sjerry Bidet stemmert wanneer je vrijwillig zijn pik zo ver achter in je strot neemt. quote: "Niet met iemand eens zijn"... Sjerry's partijleden vergelijken zwarte mensen met primaten en noemen transgenders een onkruid dat uitgeroeid moet worden. Dat is geen "meningsverschilletje", kut, dat is haatzaaierij herkennen, Dit is waarom rechts op den duur altijd verliest, omdat jullie letterlijk geen moreel besef hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Rachel_Windsor op 30-10-2023 14:30] |
|
Gaan we links of rechts? Maakt niet uit, als we maar door de fatsoensnormen heengaan. Want daar voelen een heleboel mensen zich gelukkig mee. Dat komt nooit meer goed, zoals het mooi verzongen werd in in voor en tegenspoed, het tv programma van weleer. Tsja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Ach gut, hij denkt dat ik een centrum stemmer ben. quote: Cope. [Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 30-10-2023 17:08] MediaPlayer |
|
Misschien moet je eens wat minder voor anderen proberen te denken. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: is het ooit goed geweest? signature |
|
Das een hele goeie! Vroeger was alles beter hoor je vaak. Is natuurlijk helemaal niet zo. En de toekomst zal ook niet beter worden. Het gaat zoals het gaat. Denk ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Sommige dingen waren vroeger natuurlijk wel beter. Al naar gelang je leeftijd kan dat volgens men van alles zijn, want sentiment. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/politiek/6287646/arib-zorgde-voor-onveilige-werkomgeving-maar-was-ook-attent-en-betrokken.html Aantijgingen op basis van fabeltjes en achterbaksheid. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zolang de NDs van deze wereld aanstoot blijven nemen aan mensen die de wereld wat proberen te verbeteren zal er inderdaad weinig veranderen, en dat is nou juist het probleem; Verandering is eng, en een terugval op cynisme is te verleidelijk voor de gemiddelde rechts-van-centrum denkers. MediaPlayer |
|
Om the oath van Mercyful Fate te quoten: "As it was at the beginning. Is now and ever shall be." "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: De wereld verbeteren. Als jij het een verbetering vindt dat we hier straks heel Afrika huisvesten of dat je straks in een rieten hutje kunt gaan wonen omdat ze je alles afgenomen hebben voor het klimaat ga vooral je gang. Veel succes aan de linkerzijde van dit plaatje. En vooral weg blijven kijken. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: later zal het slechter zijn, dus nu is het eigenlijk best goed signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |