IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Politiek kliniek (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2023 17:47 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 15 juli 2023 16:52 schreef XXL het volgende:
Hoe ik het zie.

Als voor de eerste kamer massaal gestemd wordt op een nieuwe lobby-partij die niet meeregeert maar wel beleid uit de 2e kamer kan tegenhouden is dat in mijn ogen een protest.

Als die partij straks in de 2e kamer ook als grootste uit de bus blijkt te komen en echt het beleid mag gaan maken stemmen mensen inderdaad gewoon voor iets anders.





Nu haal je er de PS verkiezingen bij. Die zijn geweest. Je verwacht proteststemmen bij de komende verkiezingen toch?

Denk dat het dan wel minder zal zijn. Men heeft met eigen ogen kunnen zien dat het kabinet en de hele coalitie inclusief de controlled oppositie (PvdA, GL en Volt) helemaal niks van de PS verkiezingen geleerd hebben. Dan kiest een weldenkend mens vanzelf voor een partij die beter aansluit bij hun wensen.

Sterker nog, het kabinet is gevallen en D66 is al weer volop bezig met partijen bashen. En maar huilie huilie doen over vrouwenhaat en homohaat. Ze mogen er bij de staatsomroep hele praatprogramma's mee vullen.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 15-07-2023 17:48]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2023 18:15 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 juli 2023 17:47 schreef Natural Disaster het volgende:
Nu haal je er de PS verkiezingen bij. Die zijn geweest. Je verwacht proteststemmen bij de komende verkiezingen toch?



Die verwacht ik eerlijk gezegd niet. Jij wel?

Ik heb de naïeve hoop dat nederlanders weer gewoon gaan stemmen op de partij die het meest voldoet aan hun eigen politieke voorkeur.
Het wordt dus het kabinet 'Griezelbus 1' of 'Jetten 1'.
Of iedereen daar blij van wordt is weer een ander verhaal.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2023 18:20 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 15 juli 2023 18:15 schreef XXL het volgende:
Die verwacht ik eerlijk gezegd niet. Jij wel?

Ik heb de naïeve hoop dat nederlanders weer gewoon gaan stemmen op de partij die het meest voldoet aan hun eigen politieke voorkeur.
Het wordt dus het kabinet 'Griezelbus 1' of 'Jetten 1'.
Of iedereen daar blij van wordt is weer een ander verhaal.



Dan had ik je zeker verkeerd begrepen.

Ik denk dat je naief bent door te denken dat de Nederlanders in november vergeten zijn wat het gevallen kabinet heeft aangericht en wat er voorheen al door drie kabinetten Rutte verklooid is en wat ze allemaal gebagatelliseerd hebben, gelogen en achtergehouden en nog niet eens de moeite hebben genomen om die ellende op te lossen. En dat nog los van dat ze lang niet gedaan hebben wat hun stemvee van ze verwachtte.

Maar misschien ben ik naief en kan het bovenstaande ze allemaal geen flikker schelen en trappen ze er weer met beide benen in en zitten we weer 4 jaar met een deel van die slopers opgescheept.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2023 18:20 by XXL Profiel van XXL

Het lijkt net of we het met elkaar eens zijn.

Een beetje.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2023 18:22 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Niet helemaal want jij hoopt op een kabinet met Miss Flapoor.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2023 18:52 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 juli 2023 18:22 schreef Natural Disaster het volgende:
Niet helemaal want jij hoopt op een kabinet met Miss Flapoor.




Als ik weer VVD stem staat mijn kruisje sowieso niet bij mevrouw flapoor en ik hoop dat meer mensen dat doen.

Ik dacht dat mijn aanpak wat dat betreft wel duidelijk was.

Ik stem niet op vrouwen, partijen met een achterlijke religie, populistische partijen en mensen met niet nederlandse afkomst.

Dat zijn mijn filters om de versnipperde keus wat te beperken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2023 18:59 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Als reactie op je 1e zin:
Het gaat toch om de partij of niet?



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 15-07-2023 19:00]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2023 19:06 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 juli 2023 18:59 schreef Natural Disaster het volgende:
Als reactie op je 1e zin:
Het gaat toch om de partij of niet?




Het gaat ook om de partij want mevrouw Zegerius kan in nederland gewoon van de eerste plek verstoten worden toch?

En dan nog. Eerst maar eens afwachten wat er in de diverse verkiezingsprogramma's staat he? Misschien gaat bij de VVD de koers wat bijvoorbeeld migratie betreft wel helemaal om met mogelijk een voormalig asielzoeker aan het roer.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-07-2023 19:31]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2023 9:19 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Je gaat me nou toch niet vertellen dat het kabinet zich gehouden heeft aan de vekiezingsprogramma's van de coalitiepartijen? :')
Hooguit de D66 wind.



https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-jeroen-wollaars/





[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-07-2023 9:19]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2023 9:36 by XXL Profiel van XXL

Opzich spreken de standpunten van Ja21 me, voor zover ze ook echt haalbaar zijn, nog best aan moet ik zeggen.

Maarja, redelijk populistische partij dus daar stem ik volgens mijn zelfopgelegde regels niet op.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-07-2023 9:38]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2023 9:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Met jouw regels is stemmen onmogelijk. Zeker al met je populisme regel.




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2023 10:38 by XXL Profiel van XXL

Klopt.

Ik kan dus in november thuisblijven en mag verder niet klagen over het beleid wat in de toekomst gevoerd gaat worden.

Dan hoef ik in de toekomst ook dit topic niet meer te openen wat toch weer een aantal briefjes van jan scheelt.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-07-2023 10:39]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-07-2023 11:15 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Dat "niet mogen klagen" argument snap ik niet.

Als je je vertrouwen voor 4 jaar de toekomst in vastlegt, dan is dat toch een gigantisch risico? Als je dan merkt dat de partij/persoon waarin je je (blinde) vertrouwen hebt gelegd niet levert, is het dan raar om te zeggen dat je op dat moment niet meer mag klagen?

Iemand die geen stem uitbrengt legt zijn vertrouwen niet vast, en "mag" dus ten alle tijden klagen.

Dit alles als je er wat zinnige logica op los laat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2023 11:19 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 16 juli 2023 11:15 schreef Tanteloos het volgende:
Dat "niet mogen klagen" argument snap ik niet.

Als je je vertrouwen voor 4 jaar de toekomst in vastlegt, dan is dat toch een gigantisch risico? Als je dan merkt dat de partij/persoon waarin je je (blinde) vertrouwen hebt gelegd niet levert, is het dan raar om te zeggen dat je op dat moment niet meer mag klagen?

Iemand die geen stem uitbrengt legt zijn vertrouwen niet vast, en "mag" dus ten alle tijden klagen.

Dit alles als je er wat zinnige logica op los laat.


Ik weet dat het nog vroeg is maar als je even wat beter leest zie je misschien wel dat ik aangeef niet te mogen klagen als ik NIET zou gaan stemmen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-07-2023 11:19]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2023 12:02 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Het woord populisme is door populisme schreeuwers net zo zielloos geworden als het woord respect door Ali B.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-07-2023 12:15 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Hij heeft ons en de wereld de rap met Donner geschonken. Die man kan (naast alle dingen die hij recentelijk verkeerd heeft gedaan) weinig verkeerd meer doen mijns inziens.

quote:
Op 16 juli 2023 11:19 schreef XXL het volgende:
Ik weet dat het nog vroeg is maar als je even wat beter leest zie je misschien wel dat ik aangeef niet te mogen klagen als ik NIET zou gaan stemmen.
Ja dat begreep ik.

Maar het slaat toch eigenlijk nergens op?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2023 12:17 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 16 juli 2023 10:38 schreef XXL het volgende:
Klopt.

Ik kan dus in november thuisblijven en mag verder niet klagen over het beleid wat in de toekomst gevoerd gaat worden.

Dan hoef ik in de toekomst ook dit topic niet meer te openen wat toch weer een aantal briefjes van jan scheelt.


Kijk, dat is nou het mooie aan die linkjes. Je hoeft niks te lezen zonder zelf de keuze te maken om op zo'n linkje te klikken.

En wat jij in november doet moet je zelf weten. Al hoop ik dat stemmen op de VVD of welke demissionaire partij dan ook daar geen onderdeel van is.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2023 12:23 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 16 juli 2023 12:17 schreef Natural Disaster het volgende:
Al hoop ik dat stemmen op de VVD of welke demissionaire partij dan ook daar geen onderdeel van is.



Kans is groot dat ik dat toch doe. Al was het alleen maar om het gepeupel in dit land eens even lekker te lopen fucken.

Stel je voor, wederom het zelfde kabinet maar dan onder een andere naam. Hoe grappig zou dat zijn?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2023 12:32 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

En zelf niet doorhebben dat je jezelf er ook mee fuckt. Hoeveel zelfhaat moet je dan hebben?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-07-2023 15:44 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Nieuwspaal weet dit alles best wel beknopt samen te vatten:

https://nieuwspaal.nl/fvd-lid-bosseveld-stelt-zich-beschikbaar-als-premier/



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-07-2023 16:59 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hahaha, te mooi.

Ik moet meteen aan ern Jacobse en van es scene denken.

"...tot ze de puinhoop zó gigantisch hebben gemaak, dat dit land rijp is voor een sterke man. En met een sterke man van Es, schrijf op, bedoel ik een vrije jongen waarvan de helf van de bevolking zeg:‘wat een eindegozer’ en de andere helf als de dood voor 'm is."




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 16-07-2023 17:10 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 15 juli 2023 8:09 schreef XXL het volgende:
Dus ik heb het verkeerd begrepen dat iedereen er schande van spreekt dat de boel in deze moeilijke tijd geklapt is? Waarbij ik dan de reden nog buiten beschouwing laat.

Sorry. mijn fout. Ik zal proberen vanaf nu beter op te letten.

Heb je het filmpje überhaupt bekeken? Probeer vooral te begrijpen dat dit een strategische meesterzet van Rutte is om langer te kunnen blijven zitten. Met de motie van wantrouwen die klaar lag had hij per direct op moeten rotten. Door die voor te zijn heeft hij er toch weer een jaartje aan vast geplakt, of zelfs meer als we hem mogen geloven. En dat lijkt ie allemaal prachtig te vinden.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2023 17:55 by XXL Profiel van XXL

Het zou mij niet verbazen als het hem is ingefluisterd door kwaadaardige aliens.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2023 18:03 by XXL Profiel van XXL

Verder:

Ik moest het nog even terugzoeken maar ik heb helemaal niet gereageerd op het zoveelste door mij niet bekeken suffe filmpje idd. Mijn opmerking(en) daarna waren gewoon opmerkingen die volledig losstaan van je leerzame beeldmateriaal om je complotdenken kracht bij te zetten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2023 18:15 by XXL Profiel van XXL

En om je het plezier te gunnen dat ik toch op je filmpje heb geklikt heb ik dat idd even voor je gedaan.

Het beeld werd roze, er verscheen een kroontje, de woorden 'Geen Stijl' verschenen en toen heb ik het scherm maar gesloten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen