|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En nu ga ik met met mijn vrouw in debat over wat we zo gaan eten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het zit je niet dwars. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Het is bloemkool geworden. Met krieltes en een braadworstje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
https://www.nu.nl/buitenland/6272631/europese-unie-en-tunesie-sluiten-migratiedeal-rutte-spreekt-van-ware-mijlpaal.html Vertaling: Tunesie krijgt een bak geld en verder verandert er helemaal niets. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En ondanks dat dit in europees verband geregeld is zal Rutte hier toch de schuld van krijgen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En terecht. Hij staat natuurlijk niet voor z'n knappe kop op die foto naast die ouwe Belgische taart. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-vera-bergkamp-4/ quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dit wordt jouw maandag? |
|
Kijk ND. Dit is dus irritant. Een linkje kan genegeerd worden maar die quote is verder gewoon onnodig en opdringerig. Misschien kunnen de quotes in het vervolg in het briefje van jan topic? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2023 9:09] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dit topic begint te lijken op het christendom topic. Het hele forum schijt op religie, behalve 1 persoon. In dit topic is iedereen in grote lijnen hetzelfde gezind qua politiek (en de manier waarop men daarover wenst te communiceren) behalve 1 persoon. Ik ga weer verder met de wortelsoep. |
|
Zal die 1e persoon, ik neem maar aan dat ik dat ben, dan ook maar gewoon uit jullie topic wegblijven en het niet verder vervuilen met een afwijkende mening? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Damn dude, slachtoffercomplex? Nee het gaat om ND met z'n uiterst onproductieve manier van communiceren in dit topic. |
|
quote: Nee hoor. Mij bekruipt alleen soms het gevoel dat afwijkende politieke meningen niet enorm gewaardeerd worden en dat door andere users wel erg veel moeite wordt gedaan dit ongewenste gedrag bij te sturen. Allemaal leuk en aardig maar als ik daar behoefte aan heb meld ik me wel gewoon aan bij Twitter. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Afwijkende politieke meningen worden enorm gewaardeerd. Doelloos roeptoeteren (dus een mening delen en vervolgens er verder niet over in discussie willen gaan) is wat onwenselijk is. Daarvoor kan je inderdaad beter naar twitter gaan. ND is een stapje verder en brengt twitter naar hier. En daar zit het probleem. |
|
Ik vind het een beetje hetzelfde als het door jou aangehaalde religietopic. Ik sta wat dat betreft ook lijnrecht tegenover bijvoorbeeld Fusion maar probeer wel hem op dat vlak nog een beetje in zijn waarde te laten. Dat neemt niet weg dat ik nogsteeds weiger te stemmen op een partij met een geloofsachtergrond. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2023 10:03] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En nu ga ik even naar de winkel voor wat vlees bij mijn avondeten. Vanavond nieuwe oogst aardappelen dus ik denk dat ik die opbak. Misschien eet ik er ook nog wel wat groente bij want ik heb nog koolrabi liggen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ging het over mij??!?! huh huh When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik was ff achter je rug om over je aan het lullen. Ja, ik weet het. Dat zijn de in 020 niet zo gewend. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Dat. quote: En ook veel van dat. Je gaat van een PvdD-stemmer geen JA21-stemmer maken of omgekeerd. Dat hoeft ook helemaal niet, het is goed om elkaars standpunten te horen en proberen te begrijpen. Dat moet dan alleen wel op een inhoudelijke manier, op basis van feiten, en niet met een soort spervuur van drogredeneringen, ad hominems en whataboutisms op basis van wantrouwen en onderbuikgevoelens. Daar kom je niet verder mee. Het probleem zit er in dat de politiek de laatste jaren extreem aan het verzuilen is, zij het niet langs religieuze lijnen. Sterker nog, ik krijg de indruk dat veel politici zich gedragen als religieuze fundamentalisten, maar dan op andere onderwerpen. Dat is hoe dan ook nooit goed in wat uiteindelijk een coalitieland is. Nu zal ik zelf ook nooit op een denominationele partij stemmen, maar voor het praktisch functioneren van een coalitie zijn geloofskwesties tegenwoordig veel minder bpealend en/of 'blocking' dan andere principekwesties (over de waarde van die principes laat ik me even niet uit). https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: quote: quote: quote: Je laat je weer kennen XXL. Maar VVD gaat het niet worden voor jou. Die slachtofferrol die je jezelf nu aanmeet past 100% binnen D66. Robbie danst al op de tafel. [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 17-07-2023 12:04] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: quote: quote: quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Ik geef je maar gewoon gelijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |