IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Politiek kliniek (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2023 18:17 by XXL Profiel van XXL

En nu ga ik met met mijn vrouw in debat over wat we zo gaan eten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 16-07-2023 18:36 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

4 posts nodig hebben om te laten zien dat je geen inhoudelijke reactie kunt geven :')


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2023 18:53 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 16-07-2023 19:36 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Het zit je niet dwars.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2023 21:23 by XXL Profiel van XXL

Het is bloemkool geworden. Met krieltes en een braadworstje.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2023 21:27 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2023 21:47 by XXL Profiel van XXL

En ondanks dat dit in europees verband geregeld is zal Rutte hier toch de schuld van krijgen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2023 21:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

En terecht. Hij staat natuurlijk niet voor z'n knappe kop op die foto naast die ouwe Belgische taart.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-07-2023 8:49 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-vera-bergkamp-4/



quote:

Beste mevrouw Bergkamp,

Welke reden gooit u straks in de strijd als de nieuwe Tweede Kamer u tegen de Kerst niet opnieuw kiest als voorzitter?

U zult vast niet toegeven dat u uw biezen moet pakken omdat u structureel disfunctioneerde.

Of omdat u wel heel opzichtig aan de leiband liep van de zittende macht.

Of dat u een onveilige werkomgeving creëerde voor ambtenaren.

Of dat u uw voorgangster Khadija Arib een complete messenset in haar rug duwde.

Nee, het ligt allemaal niet aan u.

Waaraan dan wel?

Aan ‘vrouwenhaat’, de flamoessmoes waarmee Sigrid Kaags vaandelvlucht wordt witgewassen door de Staatsomroepen en Systeemcouranten?

U bent tenslotte ook een vrouw.

Aan ‘homohaat’, het unique selling point dat Rob Jetten in verkiezingstijd altijd haarfijn weet te misbruiken, uiteraard zonder daarbij te vermelden welke bevolkingsgroep daarvoor het meest van allemaal verantwoordelijk is?

U bent tenslotte ook een homo.

Of haalt u de naam die u bij uw geboorte van uw ouders meekreeg (Firouz Alida Chaouqui) uit de mottenballen en geeft u ‘Marokkanenhaat’ als reden op voor wat de nieuwe Tweede Kamer u bij de voorzittersverkiezingen gaat aandoen?

U bent tenslotte voor vijftig procent Marokkaan.

Ik snap het, hoor.

Je wint in dit land vol watjes eerder sympathie door in de slachtofferrol te kruipen dan door jezelf eens kritisch in de spiegel aan te kijken.

Logisch misschien, maar zo’n houding staat eerlijk gezegd ver van mij af.

Ik weet bij mezelf altijd precies waar mijn afkeer van of hekel aan bepaalde mensen vandaan komt.

Dilan Yesilgöz? Dat gelúid van die vrouw! Alsof er honderd krijtjes tegelijk over het schoolbord gaan. De oorzaak? Mijn ligyrofobie. Ik trek harde geluiden niet. Al kan het ook gewoon alektorofobie zijn. Want kippen pikken.

Sigrid Kaag? Frigofobie! Ik ben als de dood voor ijskoude dingen. En mijn wiccafobie zal ook wel meespelen, als ik me indenk met wat voor toestel ze over een jaartje ons land verlaat.

Frans Timmermans? Diep van binnen is het toch de geniofobie waarom ik die man liever in Brussel zie blijven dan naar Den Haag zie komen. Kijk een béétje onderkin trek ik nog wel, maar bij deze morbide obese hangt er een complete varkensbuik aan kinspek tussen zijn zijn onderlip en borstpartij. Doodeng!

Waarom ik de Nederlandse pers over het algemeen een stelletje enge kartelstutters en zelfs smerige propagandisten vindt? Toch misschien door mijn kyphofobie. Ik vind bukken eng.

Kent u Liliane Ploumen van de PvdA nog? Bij haar was het mijn osmofobie die me rillingen bezorgde. Maar dat was pas nadat ik van een sportschoolgenote van haar hoorde dat ze altijd stonk als een bunzing. Ook vóór het sporten en na het douchen.

Waarom ik Sandertje Schimmelpenninck, Sjoerd Sjoersma, Sidney Smeets of een ander wiens ouders toepasselijke inititalen voor hun zoon hadden bedacht niet een keer heb opgezocht om ze een ouderwets pak op hun donder te geven? Liticafobie! Aan mijn lijf geen rechtszaken.

(Bij die eerste speelt microfobie vermoedelijk ook een rol – zo eerlijk moet ik wel zijn)

De rillingen die Sophie Hermans me keer op keer bezorgen, kan ik ook goed verklaren. Pupafobie! Dat begon al bij Jan Klaassen en Katrijn en is bij iedere handpop die ik daarna zag alleen maar erger geworden.

Maar weet u waarvan ik het nog meest in paniek raak? Als Mariëtte Hamer van de PvdA of Annemarie Jorrritsma in beeld komen op televisie. Dan kan ik alleen maar hopen dat ik ze nooit in levende lijve ontmoet.

Dat komt door mijn venustrafobia.

Waarom ik u dit allemaal meld?

Nou, ik dacht: laat ik u een klein halfjaar voor uw vertrek even op een ander spoor zetten dan het pad dat Kaag en Jetten bewandelden met hun ‘vrouwenhaat’ en ‘homohaat’.

Het spoor dat het sympahieker is om de schuld bij jezelf te zoeken, dan om je heen te gaan liegen over wat anderen allemaal fout doen.

Dan heeft u ruim de tijd om een goed woord voor uw integriteitsangst te zoeken.

Als u überhaupt zo onverstandig bent om weer op de kandidatenlijst te gaan van het margepartijtje dat na 22 november overblijft ????

Groet,

JanD


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 17-07-2023 8:56 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Dit wordt jouw maandag?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 9:08 by XXL Profiel van XXL

Kijk ND.

Dit is dus irritant. Een linkje kan genegeerd worden maar die quote is verder gewoon onnodig en opdringerig.

Misschien kunnen de quotes in het vervolg in het briefje van jan topic?


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2023 9:09]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 17-07-2023 9:15 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Dit topic begint te lijken op het christendom topic. Het hele forum schijt op religie, behalve 1 persoon.

In dit topic is iedereen in grote lijnen hetzelfde gezind qua politiek (en de manier waarop men daarover wenst te communiceren) behalve 1 persoon.

Ik ga weer verder met de wortelsoep.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 9:32 by XXL Profiel van XXL

Zal die 1e persoon, ik neem maar aan dat ik dat ben, dan ook maar gewoon uit jullie topic wegblijven en het niet verder vervuilen met een afwijkende mening?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 17-07-2023 9:38 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Damn dude, slachtoffercomplex?

Nee het gaat om ND met z'n uiterst onproductieve manier van communiceren in dit topic.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 9:54 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 juli 2023 9:38 schreef Tanteloos het volgende:
Damn dude, slachtoffercomplex?



Nee hoor.

Mij bekruipt alleen soms het gevoel dat afwijkende politieke meningen niet enorm gewaardeerd worden en dat door andere users wel erg veel moeite wordt gedaan dit ongewenste gedrag bij te sturen.

Allemaal leuk en aardig maar als ik daar behoefte aan heb meld ik me wel gewoon aan bij Twitter.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 17-07-2023 9:58 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Afwijkende politieke meningen worden enorm gewaardeerd. Doelloos roeptoeteren (dus een mening delen en vervolgens er verder niet over in discussie willen gaan) is wat onwenselijk is. Daarvoor kan je inderdaad beter naar twitter gaan.

ND is een stapje verder en brengt twitter naar hier. En daar zit het probleem.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 10:02 by XXL Profiel van XXL

Ik vind het een beetje hetzelfde als het door jou aangehaalde religietopic.

Ik sta wat dat betreft ook lijnrecht tegenover bijvoorbeeld Fusion maar probeer wel hem op dat vlak nog een beetje in zijn waarde te laten.

Dat neemt niet weg dat ik nogsteeds weiger te stemmen op een partij met een geloofsachtergrond.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2023 10:03]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 10:10 by XXL Profiel van XXL

En nu ga ik even naar de winkel voor wat vlees bij mijn avondeten.

Vanavond nieuwe oogst aardappelen dus ik denk dat ik die opbak.
Misschien eet ik er ook nog wel wat groente bij want ik heb nog koolrabi liggen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-07-2023 11:36 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 17 juli 2023 10:02 schreef XXL het volgende:
Ik sta wat dat betreft ook lijnrecht tegenover bijvoorbeeld Fusion
Ging het over mij??!?!





huh huh


When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 11:43 by XXL Profiel van XXL

Ik was ff achter je rug om over je aan het lullen.

Ja, ik weet het. Dat zijn de in 020 niet zo gewend.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 17-07-2023 11:56 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 6 juli 2023 16:29 schreef XXL het volgende:
Zolang het maar geen kèruhlaain 1 wordt.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-07-2023 11:58 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 17 juli 2023 9:58 schreef Tanteloos het volgende:
Afwijkende politieke meningen worden enorm gewaardeerd. Doelloos roeptoeteren (dus een mening delen en vervolgens er verder niet over in discussie willen gaan) is wat onwenselijk is. Daarvoor kan je inderdaad beter naar twitter gaan.

ND is een stapje verder en brengt twitter naar hier. En daar zit het probleem.


Dat.

quote:
Op 17 juli 2023 10:02 schreef XXL het volgende:
Ik vind het een beetje hetzelfde als het door jou aangehaalde religietopic.

Ik sta wat dat betreft ook lijnrecht tegenover bijvoorbeeld Fusion maar probeer wel hem op dat vlak nog een beetje in zijn waarde te laten.

Dat neemt niet weg dat ik nogsteeds weiger te stemmen op een partij met een geloofsachtergrond.


En ook veel van dat. Je gaat van een PvdD-stemmer geen JA21-stemmer maken of omgekeerd. Dat hoeft ook helemaal niet, het is goed om elkaars standpunten te horen en proberen te begrijpen. Dat moet dan alleen wel op een inhoudelijke manier, op basis van feiten, en niet met een soort spervuur van drogredeneringen, ad hominems en whataboutisms op basis van wantrouwen en onderbuikgevoelens. Daar kom je niet verder mee.

Het probleem zit er in dat de politiek de laatste jaren extreem aan het verzuilen is, zij het niet langs religieuze lijnen. Sterker nog, ik krijg de indruk dat veel politici zich gedragen als religieuze fundamentalisten, maar dan op andere onderwerpen. Dat is hoe dan ook nooit goed in wat uiteindelijk een coalitieland is. Nu zal ik zelf ook nooit op een denominationele partij stemmen, maar voor het praktisch functioneren van een coalitie zijn geloofskwesties tegenwoordig veel minder bpealend en/of 'blocking' dan andere principekwesties (over de waarde van die principes laat ik me even niet uit).



ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 17-07-2023 12:02 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 17 juli 2023 9:54 schreef XXL het volgende:
Nee hoor.

Mij bekruipt alleen soms het gevoel dat afwijkende politieke meningen niet enorm gewaardeerd worden en dat door andere users wel erg veel moeite wordt gedaan dit ongewenste gedrag bij te sturen.

Allemaal leuk en aardig maar als ik daar behoefte aan heb meld ik me wel gewoon aan bij Twitter.

quote:
Op 6 juli 2023 16:29 schreef XXL het volgende:
Zolang het maar geen kèruhlaain 1 wordt.
quote:
Op 16 juli 2023 12:17 schreef Natural Disaster het volgende:
En wat jij in november doet moet je zelf weten. Al hoop ik dat stemmen op de VVD of welke demissionaire partij dan ook daar geen onderdeel van is.

quote:
Op 16 juli 2023 12:32 schreef Natural Disaster het volgende:
En zelf niet doorhebben dat je jezelf er ook mee fuckt. Hoeveel zelfhaat moet je dan hebben?


Je laat je weer kennen XXL. Maar VVD gaat het niet worden voor jou.

Die slachtofferrol die je jezelf nu aanmeet past 100% binnen D66.

Robbie danst al op de tafel.

[Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 17-07-2023 12:04]


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 17-07-2023 12:07 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 17 juli 2023 9:15 schreef Tanteloos het volgende:
Dit topic begint te lijken op het christendom topic. Het hele forum schijt op religie, behalve 1 persoon.

In dit topic is iedereen in grote lijnen hetzelfde gezind qua politiek (en de manier waarop men daarover wenst te communiceren) behalve 1 persoon.

Ik ga weer verder met de wortelsoep.
quote:
Op 17 juli 2023 9:38 schreef Tanteloos het volgende:
Damn dude, slachtoffercomplex?

Nee het gaat om ND met z'n uiterst onproductieve manier van communiceren in dit topic.
quote:
Op 17 juli 2023 9:58 schreef Tanteloos het volgende:
Afwijkende politieke meningen worden enorm gewaardeerd. Doelloos roeptoeteren (dus een mening delen en vervolgens er verder niet over in discussie willen gaan) is wat onwenselijk is. Daarvoor kan je inderdaad beter naar twitter gaan.

ND is een stapje verder en brengt twitter naar hier. En daar zit het probleem.



quote:
Op 17 juli 2023 8:56 schreef Tanteloos het volgende:
Dit wordt jouw maandag?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 12:27 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 juli 2023 12:02 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Je laat je weer kennen XXL. Maar VVD gaat het niet worden voor jou.

Die slachtofferrol die je jezelf nu aanmeet past 100% binnen D66.

Robbie danst al op de tafel.


Ik geef je maar gewoon gelijk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen