IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Politiek kliniek (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 09-11-2023 20:41 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

quote:
Op 9 november 2023 13:42 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Niet?

Meneer denkt omdat ie drie keer per week op de tractor zit dat ie het alleenrecht heeft om het over landbouw te hebben.

Scheept anderen per definitie af als onkundig en nitwit ook al is hun verhaal gebaseerd op wat volop in de media is uitgemeten.

Los daarvan dwaalt ie om zijn gelijk te halen nog af van het punt dat gemaakt werd. Gewassen groeien namelijk niet op commando.

Ik vraag me ook af of ie alle kranten en websites heeft aangeschreven over hun in zijn ogen foute berichtgeving over de aardappeloogst.

En omdat het allemaal onzin is hebben de landbouwers van de overheid ook twee weken uitstel gekregen om de piepers te rooien.


Ik vind het altijd prachtig om te zien hoe dit soort rechtse boosmensen elke kans aangrijpen om te zeiken over dat ons kleine Nederland "vol" zit, en we daarom een emigratie stop moeten invoeren. Maar tegelijkertijd is ons kleine kutlandje *wel* groot genoeg voor massale ongereguleerde landbouwindustrie.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 09-11-2023 20:59 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Je hebt het maar moelijk he met je beoordelingsvermogen wat het nog niet haalt bij een amoebe met downsyndroom?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 10-11-2023 8:33 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 9 november 2023 14:05 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Tuurlijk, het ligt nooit aan jou.

Dit zou goed jij kunnen zijn ->






JE PROJECTEERT ZELF!


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 10-11-2023 10:55 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

"Je lijkt net op Trump! Anyway, hier is een willekeurig artikel over hoe mensen van buitenlandse afkomst de duivel zijn en klimaatactivisten een lachertje zijn" -ND

[Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 10-11-2023 10:56]


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 10-11-2023 12:55 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster



En dan nog een aandachtshoer die qua mentale toestand nog overtroffen wordt door een amoebe met downsyndroom ook.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 10-11-2023 16:20 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

Ze begint dom te lachen als iemand anders haar posts aan ND koppelt.

Waarom koppelt ze zelf ND nu aan een post van een ander?


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 10-11-2023 19:27 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Auto van de firma list en bedrog (Tjeerd de Groot) is in de fik gezet.





Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 10-11-2023 19:28 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Dat zal hem leren.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-11-2023 19:38 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Eigenlijk moeten alle carpoolplekken in de fik.

Carpoolen, wat een iew.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-11-2023 7:12 by XXL Profiel van XXL

Sorry dat ik even ontopic ga, dames.

Mijn zaterdagmorgengeschenk voor wie nog in een politieke identiteitscrisis zit. Een linkje naar de doorrekeningen:

https://www.cpb.nl/keuzes-in-kaart-2025-2028



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-11-2023 7:13]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-11-2023 9:56 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 10 november 2023 19:27 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Auto van de firma list en bedrog (Tjeerd de Groot) is in de fik gezet.






Volgens RTL nieuws was er (gisteren) nog geen bewijs dat er sprake was van brandstichting.

Dat zouden ze na twee weken toch zo onderhand wel moeten weten.

En al is ie wel in de fik gezet weet je nog niet of het door een tegenstander is gedaan of om de bekende redenen geinitieerd is door deze deugclub zelf.

Onzinnig tijdverdrijf ook, een auto in de fik zetten.
Zelfs al is ie van zo'n lamlul als die De Groot.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-11-2023 9:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Oh ja, het briefje aan Vleugelmoer, zijn partijcollega.

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-kees-aan-jan-paternotte/





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-11-2023 9:00 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-kees-aan-frans-timmermans/

Quotewaardig deze.

quote:
Briefje van Kees – aan Frans Timmermans

Meneer Timmermans,

Als trouw GroenLinks-lid sta ik voor een groot dilemma.

Ik weet namelijk niet meer op welke partij ik volgende week woensdag moet stemmen.

Dat komt door mijn broer Jan.

Gisteravond belde hij weer.

“Laatste keer, Keessie! Morgen check ik hier in Hamburg uit en rij ik terug naar huis. Maandag neem ik het ‘Briefje van Jan’ weer van je over. Weet je al aan wie je je laatste briefje gaat schrijven?”

“Ik denk dat ik Frans Timmermans een steuntje in de rug ga geven. Heb je de laatste peiling van Maurice de Hond gezien? De PVV heeft GroenLinks/PvdA bijna ingehaald! Geeft Frans Timmermans al zijn privileges in Brussel op om de verkiezingen te winnen en daarna als premier Nederland te redden, haalt-ie straks nog minder zetels dan GroenLinks en PvdA in 2021 samen hadden én gaat Geert Wilders hem voorbij!”

“Nederland wordt eindelijk wakker, bedoel je?”

“Hoezo?”

“Nou, de kiezers zien éindelijk het gevaar van wat ik altijd ‘de veranderende bevolkingssamenstelling’ noem. Dus de PVV groeit. Én ze doorzien dat die Frans Timmermans alleen maar naar Nederland is teruggekomen ter meerdere eer en glorie van Frans Timmermans. Dus GroenLinks/PvdA stort in. Smullen! Ik hoop dat ze hem in het laatste RTL-debat morgenavond het vuur een beetje aan de schenen leggen, zodat hij weer zo’n woedeaanv…”

“Frans doet niet mee.”

“Hij doet niet mee?”

“Nee. Hij zit morgenochtend bij ‘WNL op Zondag’ en moet ’s middags naar een klimaatmars in Amsterdam. Weet je wie daar ook is, Jan?”

“Mis ik weleens nieuws, Keessie?”

“Dat Frans niet het RTL-deb…”

“Jajajajaja! Luister. Ik ga jou iets voorleggen. Hoe dapper was Drew Barrymore toen ze op 6-jarige leeftijd een hoofdrol speelde in ‘E.T.’? Hoe stoer was Christian Bale toen hij op 12-jarige leeftijd in Steven Spielbergs ‘Empire of the Sun’ debuteerde? Hoe goed was Leonardo DiCaprio toen hij op 15-jarige leeftijd debuteerde in de televisieserie ‘Parenthood’?”

“Eh… ik snap niet zo goed wat dat met Frans te maken heeft.”

“Dat zal ik je vertellen. Die ‘Frans’ van jou gaat er morgenmiddag bij die klimaatmars in Amsterdam alles aan doen om met Greta Thunberg te worden gefotografeerd en gefilmd. Dat dat kind afgelopen week Hamas steunde, komt hem alleen maar goed uit. Dat het kind misbruikt is ook niet. Sterker: hij gaat haar wéér misbruiken!”

“Nounounounounou. Misbruiken? Moet dat nou?”

“Ja, want dat is de waarheid. Greta Thunberg is een Zweede actrice die door geldgeile ouders de wereld over wordt gejaagd om toneel te spelen voor iedereen die haar maar een podium biedt. En ja, ik zei inderdaad ‘geldgeile ouders’. En dat mag ik zeggen. Want ik heb namelijk wél het boek ‘Ons huis staat in brand’ gelezen, waarin moeder Malena Ernman het verhaal van haar gezin vertelt. Als je dat boek gelezen hebt, dan snap je dat moeder Ernman de motor is achter alles wat Greta doet. Greta is voor kindermisbruikers als haar moeder het ideale instrument om in de schijnwerpers terug te keren. Die waren namelijk gedoofd toen ze stopte als operazangeres en een lachwekkend Songfestival-optreden namens Zweden niet de gewenste nieuwe impuls aan haar carrière kon geven. Precíes wat Frans Timmermans gaat doen. Hij is op weg naar een afgang op 22 november en hoopt de kikkers die uit de kruiwagen sprongen of overwegen te springen terug in de mand te krijgen door dat kind te misbruiken. Dat gekkie.”

“Nu ga je te ver, Jan!”

“Nee, ik ga niet te ver. Ik heb geen kritiek op dat arme kind, ik heb kritiek op twee ouders die hun ‘geniale dochters’ van psycholoog naar psychiater sleepten om maar voldoende etiketjes te verzamelen die hen het predikaat ‘bijzonder’ opleverden.”

“Greta is anders een inspiratiebron voor velen!”

“Lees dat boek van die moeder en kom dan nog eens met droge ogen beweren dat Greta Thunberg een grote inspiratiebron voor je is. En dat je verbaasd bent dat ze niet naar de Verenigde Staten wándelde toen de Verenigde Naties haar hadden ingehuurd voor een speech. De vorige Jezus kon dat namelijk ook. Weet je nog, dat filmpje?”

“Welk filmpje?”

“Dit filmpje:


Heb je dat nou echt zónder kromme tenen uitgekeken, Keessie? “

Dan kun je toch alleen maar concluderen dat de ‘Socialnümnden’, zeg maar: de Zweedse Kinderbescherming, duizend steken heeft laten vallen toen ze Greta voor dat arme kind op papier volwassen werd nooit uit huis plaatsten, omdat ze de door moeder Malena en haar team opgelegde druk psychisch niet meer aankon? En dat Drew Barrymore, Christian Bale en Leonardo DiCaprio destijds vergeleken met dit door de klimaatmaffia ingehuurde kindsterretje eigenlijk een stelletje ongelooflijke prutsers waren? Greta acteert duizend keer beter dan die drie ooit gedaan hebben.”

“Nu maak je dat meisje, dat overigens al 20 is, belachelijk! Je neemt haar dus totaal niet serieus. Terwijl ze zich oprecht zorgen maakt over het kli…”

“Ja, net als Frans Timmermans. Oh oh oh, wat maakt Frans Timmermans zich zorgen om het klimaat! Allemaal voor zijn kleinzoon Kees, die anders in 2050 moet vechten om een glas water en een hap zuurstof. Joh, mij best. Geloof die praatjes van de klimaatsekte van mijn part. Als je nu nóg niet doorziet dat de ‘kerk’ en het kapitaal hier samenspannen… Als je die lulverhalen gelooft ‘dat de aarde vergaat als we nu niet ingrijpen’… Als je niet ziet dat het gaat om de handel in zonnepanelen, windmolens en nota bene bómen… Dan moet je het zelf maar weten.”

“Dat sowieso. Maar dat Frans Timmermans een gemanipuleerd kind uit Zweden dat door haar moeder als handelswaar de wereld over wordt gesleept nu gaat misbruiken om te redden wat er te redden valt in zijn premierscampagne, dát kun je toch niet goedpraten of zelfs maar negeren? Zo zijn we toch niet opgevoed, Keessie? Je weet toch welke ‘idealisten’ op de wereld kinderen hebben misbruikt om aan de macht te komen en blijven?”

En wat hij daarna zei, bracht me dus echt aan het twijfelen, meneer Timmermans.

“Weet je Keessie, als je definitief aan de verkeerde kant van de geschiedenis wilt staan, stem dan vooral op GroenLinks/PvdA. Maar kom over tien jaar niet aan met ‘Wir haben es nicht gewusst’. Want als ik dan nog leef, lach ik je midden in je smoel uit.”

Die kwam aan.

Ook omdat hij mij afgelopen week al overstelpte met links naar filmpjes vanuit de hele wereld die duidelijk maakten dat er wel heel veel moslims zijn die het vrije westen echt willen veroveren.

Dus nu heb ik besloten: als de voorspelling van mijn broer Jan uitkomt en u gaat vanmiddag inderdaad óók nog uitgebreid poseren met Greta Thunberg, dan is GroenLinks/PvdA wéér een stem kwijt. En als u niet met haar poseert misschien dus ook al.

Wat ik dan moet stemmen?

Lastig.

Dan geef ik mijn broer Jan gewoon een open volmacht.

“Doe het goede voor Nederland”, zeg ik dan.

En dat hoeft-ie na de verkiezingen niet te zeggen waarop ‘ik’ gestemd heb.

Zodat ik de volgende dag geen gedoe met mijn collega’s op het gemeentehuis krijg…

Hartelijke groet,

Kees Dijkgraaf







Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-11-2023 9:55 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Tegen de (feiten)kennis van Omtzigt is zo'n staatsomroeptroela niet opgewassen.

https://twitter.com/BartNijman/status/1723485207158743192



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-11-2023 13:25 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Pieter legt het nog een keer uit.

quote:
Het kabinet trok 24,3 miljard uit voor uitkoop van stikstof.
Het gebruikte daar het Aerius model voor.
Dat model is ongeschikt en velen waarschuwden

En vlak voor de verkiezingen zegt de minister: dat klopt!

een draadje (1)

quote:
De totaal doorgelagen modellenwerkelijkheid, waar minister Adema terecht over klaagt, is een enorm probleem. Het leidt tot verkeerd beleid en grote kosten.
Dat geldt voor Aerius en ook bepaalde koopkrachtmodellen.
Zie deze lezing uit 2021

(2)


[quote]De lezing kun je ook teruglezen

(3)

https://t.co/lnr2vKsa03


quote:

Bij het planbureau voor de leefomgeving legde ik uit waarom hun modellen niet kloppen.
Tot op heden wacht ik nog op een reactie (de lezing is op hun uitnodiging gehouden)

(4)

https://t.co/c7i6KWVvjJ


quote:

Het gebruik van verkeerde modellen brengt grote schade toe. Dat zien we bij stikstofmodellen. Dat zien we bij koopkrachtmodellen.
Ik wil weten van de regering of zij nog achter het modelgedreven beleid staan (dat tientallen miljarden kost) of niet

(5)

quote:

Oh, en als de modellen niet kloppen of tot ondoordacht en ondoorgrondelijk beleid leiden, betekent dat nog niet dat er geen probleem is. Er is een probleem met koopkracht en bestaanszekerheid.
Alleen los je dat niet op met theoretische modellen

(6)





[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-11-2023 13:26]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-11-2023 13:31 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

En hier legt ie die muts Tweebeeke van Nieuwsuur nog even uit hoe de vork in de steel zit en wat er mis ging met 13 jaar VVD aan het roer.

https://twitter.com/i/status/1723665189197819921

Voor de Twitterhaters:

https://www.mediacourant.nl/2023/11/marielle-tweebeeke-gevloerd-door-pieter-omtzigt-ze-druipt-af/

En dan noemt ie nog niet eens al de schandalen die in die tijd bijeengeregen zijn.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-11-2023 13:39]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 12-11-2023 15:53 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Ik heb die Tweebeeke ook bij andere politici de plank helemaal mis zien slaan. Overal doorheen tetteren, de ander de maat nemen, soort Vera Bergkamp in het kwadraat. Het schijnt dat ze D66 lid was voor ze bij Nieuwsuur ging werken, dat verbaast me dan weer niets.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 13-11-2023 13:46 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 11 november 2023 7:12 schreef XXL het volgende:
Sorry dat ik even ontopic ga, dames.

Mijn zaterdagmorgengeschenk voor wie nog in een politieke identiteitscrisis zit. Een linkje naar de doorrekeningen:

https://www.cpb.nl/keuzes-in-kaart-2025-2028




Volt komt hier macro-economisch sterk uit.

Tenzij het CPB natuurlijk ook onderdeel is van het linkse LHTBIQ+-complot van Soros.

Dan niet.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 13-11-2023 14:54 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 9 november 2023 14:18 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Ook nu want je gaat helemaal niet in op hoe de vork in de steel zit qua aardappeloogst.

Het enige wat je roept is dat alles zo niet verder kan en dat het anders moet.

Dat klopt deels wel want het kan zo niet verder. Gewassen groeien niet op commando en dat weet jij ook donders goed.

En als je later in kunt zaaien door een nat voorjaar of wat voor reden dan ook dan kan zelfs een kleuter snappen dat die later ingezaaide gewassen ook pas later geoogst kunnen worden of niet?

Laat me raden... of niet.


Waarom zou ik bevestigen dat kalenderlandbouw niet werkt? Dat is wat jij insinueert en dat is wat klopt. Daar valt toch helemaal niet op in te gaan en dat heb ik ook nergens tegengesproken. Heb je die bevestiging echt nodig?

Dat kalenderlandbouw een slechte maatregel / poging tot oplossing is, doet niets af aan de vigerende problemen.

quote:
Op 9 november 2023 13:42 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Niet?

Meneer denkt omdat ie drie keer per week op de tractor zit dat ie het alleenrecht heeft om het over landbouw te hebben.

Scheept anderen per definitie af als onkundig en nitwit ook al is hun verhaal gebaseerd op wat volop in de media is uitgemeten.

Los daarvan dwaalt ie om zijn gelijk te halen nog af van het punt dat gemaakt werd. Gewassen groeien namelijk niet op commando.

Ik vraag me ook af of ie alle kranten en websites heeft aangeschreven over hun in zijn ogen foute berichtgeving over de aardappeloogst.

En omdat het allemaal onzin is hebben de landbouwers van de overheid ook twee weken uitstel gekregen om de piepers te rooien.


Vooruit dan, even ingaan op deze aannames tegen beter weten in.

Het alleenrecht niet, maar ik denk dat mijn opinie als ervaringsdeskundige wel wat waard is ja. Iig meer dan mensen die hun kennis halen uit kranten waarin artikels staan die geschreven worden door journalisten die vaak maar voor de helft weten waar het over gaat en de polarisatie in de berichtgeving opzoeken. Het verhaal is - zoals bijna altijd - veel genuanceerder. De biodiversiteit ís beroerd, de grond wórdt uitgeput, de waterkwaliteit ís ondermaats. Dus er moeten absoluut dingen veranderen - we kunnen niet bezig blijven in de landbouw volgens de systemen van de laatste 30 jaar. Maar deze transitie dient onderbouwd en op wetenschappelijke basis worden doorgevoerd. Niet o.b.v. emotie (glyfosaatdiscussie bv) en niet zonder enige vorm van draagvlak bij de mensen die het uitvoeren. En schreeuwerds als het FDF kunnen we daarbij helemaal niet gebruiken. Die hun kop in het zand steken en niet veel verder komen dan persoonlijke verwijten en conservatieve standpunten op agressieve wijze gecommuniceerd.



Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-11-2023 16:19 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://twitter.com/i/status/1723761917800460498

Tweet van de zondag.

quote:
27 juni 1941. Seyss-Inquart houdt zijn anti-Joodse rede op het Museumplein te Amsterdam.

Vandaag: weer oproep tot massamoord op Joden op het Museumplein.

Duizenden GroenLinksers en PvdA’ers zijn aanwezig en hebben de dag van hun leven.


Zie ook het filmpje in de tweet.




Deze mag er ook nog wel bij:

https://twitter.com/Martinbosma_pvv/status/1724030005158478197

quote:
Goed lezen dit (onderstaande link). Extreem belangrijk.

Dit is waar al die GroenSlinksers en PvdA’ers gisteren voor hebben staan juichen.

Een beter klimaat voor Jodenhaat.

https://twitter.com/fpiatov/status/1724017677792858541




[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-11-2023 16:24]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-11-2023 18:18 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-11-2023 17:02 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-11-2023 16:24 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 16-11-2023 16:35 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

DENK heeft minstens twee stemmen in Enschede. Wat ik je brom.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-11-2023 17:44 by XXL Profiel van XXL

2 stemmen in +({})


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen