|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Over FvD gesproken: quote: Toch hier nog even op reageren want verdomme wat een komedie is dit, haha! Lekker gooien met dat belastinggeld, maakt ze allemaal niet uit. [Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 19-09-2023 17:08] MediaPlayer |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Godsamme, je druk maken over een een uitspatting van een partij die hooguit 3 (zegge: drie) zetels gaat halen. Als je zo'n moeite hebt met gooien met geld moet je eerst eens gaan klagen over het gevallen kabinet. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
^Kijkende naar de stijl van schrijven en het belachelijk lage niveau van trollen, zijn dit chatGPT posts? |
|
Dat is niet druk maken, dat is ergens lol om hebben, imo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het was niet tegen jou Wimfluencer. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Aanschouw hoever ze bij D66 heen zijn. Pinky dus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Schande!!! Iemand kleedt zich zoals ie wil. Waar gaat het heen met dit land. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Precies dit. quote: Het is altijd "vrijheid van meningsuiting en expressie" met rechtswappies, totdat het van toepassing is op mensen die ze haten. Dan is het ineens "verboten". [Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 19-09-2023 20:34] MediaPlayer |
|
Hij post dergelijke dingen om reacties uit te lokken. Doe ik ook wel eens. Ik vraag me alleen af of ND uberhaupt nog op een positieve manier de aandacht van mensen kan vragen. Hij wil overduidelijk aandacht, en negatieve aandacht is ook gewoon aandacht. Het begint steeds meer te lijken op een zorgwekkend geval van onvrijwillig celibaat zijn, sociaal geisoleerd en nagenoeg volledig gehersenspoeld door de vele echochambers waar de persoon z'n gelijkgestemden vindt. Daarnaast is het besef bij de persoon zelf er helaas niet. Dus waar eindigt dit voor ND? Ik maak me af en toe een klein beetje zorgen. Medemens blijft medemens, en dat geldt ook voor ND. |
|
"Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets." "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
quote: ze wil. Zoals ze wil. signature |
|
Lijkt mij duidelijk een ie "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
zhij "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
quote: Voor de Wimfluencer wel ja. Voor jou natuurlijk niet. Sinds je recent bent gaan posten toonde je enkel je hoge PH waarde. Wat is die inmiddels? Lager dan 2 (zegge: twee) zal ie nooit komen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Volgens woon ik rentevrij in iemands hoofd hier. MediaPlayer |
|
|
quote: Dat mocht je willen. Verder ben je jezelf ervan bewust dat rent free iets anders is dan rentevrij? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Van der Plas krijgt de kamer over haar heen: https://www.nu.nl/302955/video/van-der-plas-krijgt-kritiek-op-slordige-motie.html Nu vind ik Van der Plas een rechts-populistische heks, maar zelfs van haar had ik niet verwacht dat ze een voorstel zo slecht doordacht heeft. En dat allemaal terwijl we drie dagen geleden een toespraak kregen van "onze" koning Willem Alexander, wiens familie een totaalvermogen heeft dat wordt geschat op 1,2 miljard (1.200.000.000) Euro... MediaPlayer |
|
quote: daarom noemt men een ei ook een ei aan de buitenkant kun je niet zien of het een hij of een zij is signature |
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |