|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is lekker comfortabel onder je steen of niet? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Als je je argumenten niet van uitleg / bronnen wil voorzien ga ik er maar vanuit dat je niks geeft om de feiten en alleen maar buitenlanders wil haten. MediaPlayer |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Alsof je een aflevering van Koefnoen zit te kijken. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Brammie is al genomineerd voor een Gouden Kalf? Kolere. En Jetje zit die non-binaire te verdedigen en noemt het dan 'hij'. :') Op 3:11 -> "Hij zit hier." [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-11-2023 17:17] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tweet van de dag, gerelateerd aan bovenstaande. https://twitter.com/BrinkWvd/status/1719987519972913493 "Je zou maar als volwassen studiogast door een überverschillige @PubliekeOmroep-presentatrice zó opzichtig als hulpbehoevende Sesamstraatpeuter worden neergezet. #datiehetspannendvindt" Ook die presentatrice gebruikt "ie" wat toch echt suggereert dat het om een hij gaat. :') [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-11-2023 17:12] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Diezelfde Bram: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja die zat daar dus niet zomaar. Het schijnt dat ie ook helemaal niet dat onzekere studentje te zijn zoals ie wordt gepresenteerd daar. Is journalist bij FTM en de vriend van dat non-binaire geval blijkt weer voor de NPO te werken. Waar ie ook nog weer een podcast mee samen maakt. Ze waren duidelijk uit op een clash. Wat niet helemaal lukte. De zielige tweet van Robot Jetten laat zien dat hij zijn messen al had geslepen maar het slaat nu eigenlijk nergens meer op. De reacties zijn ook weer hilarisch. https://twitter.com/RobJetten/status/1719984910046208249 Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Familie van Snaack? Die neukt ook alle moeders. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Doet ie dat dan met zijn non-binaire piemel? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Heb jij een binaire piemel dan? MediaPlayer |
|
Daar ga jij in ieder geval nooit achter komen. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
MediaPlayer |
|
quote: Een fonkelende hagelnieuwe tuinbroek!! En natuurlijk reclame van te voren. Nou, dan ga ik niet eens meer op play drukken. Klaar ermee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wel handig om te weten, dat als een politicus ergens negatief over is, er mensen met een hamer komen. Ik ben namelijk van plan om een woning te laten verbouwen. Die nieuwe houtvloer legt zichzelf echt niet. Alleen moet ik wel de juiste politicus contacteren om te verkondigen dat verbouwen niet ok is. FvD klinkt wel aannemelijk, omdat daar de meeste laagopgeleiden naartoe gaan. Die kunnen tenminste nog met een hamer aan de slag, VVD'ers zie ik al aankomen met hun 3D-printertje. En ze zijn sowieso tegen verbouwen. Van mensen, wellicht ook van huizen. Meeste kiezers van FvD haten mensen met huizen. Best logisch. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-11-2023 19:39] signature |
|
quote: Maar je bent niet geconditioneerd. Ik heb trouwens altijd links gestemd. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Zm was ooit een enorm links bolwerk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vroeger stemde ik altijd rechts nu met de computer soms ook links afhankelijk van waar mijn voorkeurskandidaat zich bevindt op het scherm signature |
|
In België met de pc stemmen? Wauwie! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Waarom bagatelliseer je de uitspraken van Thierry en zijn partijleden dan op deze manier? |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6288141/vn-ziet-alarmerende-toename-van-israelisch-geweld-op-westelijke-jordaanoever.html Laat dit je zeker niet afleiden van het feit dat Joe Biden de Palestijnse genocide steunt! MediaPlayer |
|
Als we het hele midden oosten gewoon platgooien kunnen ze daar ook geen ruzie meer maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jaja, met de politiek correct signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |