|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij ontgaat minimaal Bart iets in het geheel. Het probleem zit hem er in dat ze er zelf voor kiezen om weg te gaan en dan tot ze iets nieuws om handen hebben middels wachtgeld de staatskas leegtrekken. Als een willekeurige werknemer ontslag neemt krijgt die geen wachtgeld maar zal die op zijn/haar spaargeld moeten teren tot hij/zij iets anders heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En als bonus vandaag dan maar twee briefjes. Eentje aan die doos die van d'r eigen kinderen nog niet ziet of ze bang zijn of staan te lachen en eentje aan de staatspinokkio. https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-christianne-van-der-wal-4/ https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-mark-rutte-7/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Afscheidskadootje van Kaag bron: https://www.rijksfinancien.nl/sites/default/files/rapporten/fiscale%20maatregelenlijst/Fiscale%20maatregelenlijst%20augustus%202023.pdf Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
wat? kilometervergoeding tijdens de werkuren belast? schande! in BE ligt die op iets meer dan 0,42€/km - onbelast behalve als je een bedrijfswagen hebt natuurlijk signature |
|
quote: Ah, een lijstje met 'welke maatregel levert maximaal hoeveel besparing op'. Da's wat ik ook maak als ik moet bezuinigen. Alleen wordt die van mij niet gebruikt voor een paniekzaaierig 'nieuwsbericht'. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-09-2023 4:56] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Als Trump 31 filmpjes op 1 dag kan posten, dan kan jij er ook wel meer dan 2 posten! Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat klopt, Gerda. Maar er zit een verschil tussen kunnen en doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het briefje aan Mona staat zeker nog niet online. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Morgen misschien. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Of de boeren zelf daar echt blij mee zijn... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: En ze nemen ex JA21 en PVV leden op de koop toe. Gezellige bende daar... MediaPlayer |
|
Ik blijf het wel een suf systeem vinden dat je gewoon je zetel mee mag nemen naar een andere partij. Persoonlijk zou ik dus niet op zo'n jobhopper stemmen omdat je anders zomaar het risico loopt dat je stem terecht gaat komen bij een andere partij waar je helemaal niets mee hebt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Willen Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Dat de BBB nu rechtspopulistische partijhoppers als Derk Jan Eppink aantrekt is op zijn minst zorgelijk. Sinds hij in 2018 vertrok bij de VVD vond die achtereenvolgens onderdak bij FVD en JA21 en op Europees niveau zetelde die notoire Trumpfanaat ook al bij beroepsagitator Jean Marie De Decker. Ruggengraat en principes volledig absent. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Het verbaasd mij niks eigenlijk. Grote bedrijven hebben een flinke vinger in de pap bij de zuivel en vleesindustrie, en die zijn vaak gebaat bij rechts-populisme. MediaPlayer |
|
Het zoveelste staatstroletje die wat standaard riedeltjes papegaait. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik zeg dat Triple B terug gaat vallen naar maximaal een zetel of 10. En de score voor Pietertje gaat ook tegenvallen want die wil en nog niet gelijk vol voor gaan. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-09-2023 9:28] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jij laat je liever naaien door de VVD dan door je partner. Oh, en geen briefje aan Mona. Wel aan Rolo Bontenbal en Joost Eerdmans. https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-henri-bontenbal-en-joost-eerdmans/ Voor degene die Rolo niet snapt: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Lieve Mona, ik zit op een forum waar iemand VVD stemt. Ik spreek hem hier regelmatig wanhopig op aan maar hij luistert niet. Ik heb het hier persoonlijk wat moeilijk mee. Wat kan ik doen zodat hij wel luistert? Groetjes, Natuurlijk Drama. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik wacht even de mening van de klimaatdwaasjes af. D66 klimaatnicht Jetten en Harbers die even een vlucht doen van 19 minuten. Geert vindt er terecht ook wat van: "Wat een enorme hypocriet die @RobJetten van @D66, de hele tijd zeuren over het klimaat, Nederlanders lastigvallen met een vliegtax, Schiphol verplicht laten krimpen, maar ondertussen ZELF lekker het vliegtuig nemen voor een vlucht van 19 minuten van Schiphol naar Eelde! Bah bah." [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 04-09-2023 16:35] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1704687776/cda-wil-hasjheffing-en-streep-door-rekeningrijden-op-platteland?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf Rolo wil 4 zetels ipv 3. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |