IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Politiek kliniek (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 17-07-2023 13:30 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

quote:
Op 17 juli 2023 11:58 schreef Negatieveling het volgende:
En ook veel van dat. Je gaat van een PvdD-stemmer geen JA21-stemmer maken of omgekeerd. Dat hoeft ook helemaal niet, het is goed om elkaars standpunten te horen en proberen te begrijpen. Dat moet dan alleen wel op een inhoudelijke manier, op basis van feiten, en niet met een soort spervuur van drogredeneringen, ad hominems en whataboutisms op basis van wantrouwen en onderbuikgevoelens. Daar kom je niet verder mee.


Je slaat volledig de plank mis maar dat weet je zelf ook wel. Zowel over het stemgedrag als over motivaties.

Stemmen is met jou redenatie een totaal overbodige exercitie. De balans blijft imeers gelijk. Mijn ouwe heer stemde partij X dus ik stem ook partij X en het maakt me verder geen ene reet uit hoe ze het doen en wat ze doen, toch?

Er is vaak genoeg geattendeerd op de strapatsen van het gevallen kabinet. De opstapelende schandalen, de leugens, de ik heb er geen actieve herinneringen aans, gewiste sms-jes, functie elders. Maar dat is in jouw ogen allemaal onzin, wantrouwen en onderbuikgevoel. Laat je nakijken.

Er zijn redenen genoeg om die partijen te wantrouwen en je stem aan dergelijke partijen voorbij te laten gaan. Al realiseer ik me terdege dat met jullie afkeer jegens ND jullie dat nooit toe zullen geven.

Dit is mijn mening en daar zullen jullie het mee moeten doen.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-07-2023 13:49 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Je slaat volledig de plank mis

Dat weet je zelf ook wel

Stemmen is met jou redenatie een totaal overbodige exercitie

Maar dat is in jouw ogen allemaal onzin, wantrouwen en onderbuikgevoel

Laat je nakijken

Afkeer jegens ND

Jullie dat nooit toe zullen geven

------ whooo.l


When your people matter, menstrual health matters


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 17-07-2023 14:06 by ArsedNaturalist Profiel van ArsedNaturalist

Enkel Appelflap ontbreekt nog


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 17-07-2023 14:12 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 17 juli 2023 13:49 schreef Fusion het volgende:
Je slaat volledig de plank mis

Dat weet je zelf ook wel

Stemmen is met jou redenatie een totaal overbodige exercitie

Maar dat is in jouw ogen allemaal onzin, wantrouwen en onderbuikgevoel

Laat je nakijken

Afkeer jegens ND

Jullie dat nooit toe zullen geven

------ whooo.l


Had de GGZ weer even geen tijd voor je?
Dat krijg je met al die bezuinigingen in de zorg.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 17-07-2023 15:14 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 17 juli 2023 13:30 schreef Schweinhein het volgende:
Er is vaak genoeg geattendeerd op de strapatsen van het gevallen kabinet. De opstapelende schandalen, de leugens, de ik heb er geen actieve herinneringen aans, gewiste sms-jes, functie elders. Maar dat is in jouw ogen allemaal onzin, wantrouwen en onderbuikgevoel. Laat je nakijken.

Of accepteer gewoon dat Neggie af en toe even een lange natte scheet moet laten. Want meer dan dat is het niet. In principe zou hij het beter kunnen laten bij zijn opgeleukte Autoweek recensies. Maar als hij nou zou graag af en toe even zijn eigen broekje vol pruttelt, soit!


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 17-07-2023 15:15 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 17 juli 2023 14:12 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Had de GGZ weer even geen tijd voor je?
Dat krijg je met al die bezuinigingen in de zorg.



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-07-2023 15:32 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 17 juli 2023 15:14 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Of accepteer gewoon dat Neggie af en toe even een lange natte scheet moet laten. Want meer dan dat is het niet. In principe zou hij het beter kunnen laten bij zijn opgeleukte Autoweek recensies. Maar als hij nou zou graag af en toe even zijn eigen broekje vol pruttelt, soit!


... waarmee we inderdaad meteen weer bij de ad hominem zijn aangekomen. Chapeau.




OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 17-07-2023 15:39 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 17 juli 2023 15:32 schreef Negatieveling het volgende:
... waarmee we inderdaad meteen weer bij de ad hominem zijn aangekomen. Chapeau.



En anderen beschuldigen van wantrouwen en onderbuikgevoelens is niet op de man spelen bedoel je?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 17-07-2023 15:50 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 17 juli 2023 15:39 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
En anderen beschuldigen van wantrouwen en onderbuikgevoelens is niet op de man spelen bedoel je?

Dat. Heel veel van dat. Over hypocrisie gesproken...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 17:46 by XXL Profiel van XXL

Het is officieel. Groen links en PvdA gaan samen verder hebben de leden bepaald. Ik ben benieuwd of de kiezer het net zo'n goed idee vindt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-07-2023 17:53 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Wanneer gaat Attje d'r mondhoeken laten liften?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 18:00 by XXL Profiel van XXL

Ze doet me altijd aan hem denken:



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 18:10 by XXL Profiel van XXL

Maar toch ben ik benieuwd hoe het uitpakt.

Volgens mij wordt het een gevalletje 1+1<2.

Ik denk dat ze een behoorlijk charismatische lijsttrekker zullen moeten vinden om dat anders uit te laten pakken.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2023 18:13]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-07-2023 18:19 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 17 juli 2023 15:39 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
En anderen beschuldigen van wantrouwen en onderbuikgevoelens is niet op de man spelen bedoel je?


Nee. Want ik noem geen naam, ik spreek niemand als persoon aan, ik haal er niets irrelevants bij als iemands uiterlijke verschijning, accent, haarkleur, kledingstijl, seksuele geaardheid of geloof, ik gebruik geen schijtlollig bedoeld badinerend bijnaampje of wat dan ook om een persoon in diskrediet te brengen of belachelijk te maken - ik schrijf in dit geval zelfs nergens tussen de regels door dat ik een specifiek persoon bedoel. Dat soort dingen is wat ik versta onder ad hominem/op de man spelen. Doe ik dat dan nooit? Tuurlijk wel - topictitels genoeg die dat illustreren. Ben ik overigens niet heel erg trots op, maar ik heb dan ook nooit gezegd dat ik een heilige ben.

Ik stel vast dat er grofweg twee lijnen zijn: de lijn van de inhoud versus de lijn van de ad hominems, drogredeneringen en whataboutisms gebaseerd op wantrouwen en onderbuikgevoelens, en dat ik niet veel op heb met die tweede omdat je daarmee de zaken ook niet echt vooruit helpt. Dat is alles. Dat is volgens mij niet op de man spelen, want ik noem/beschuldig dus niet eens een persoon (m/v/x, heb ik zo alle smaakjes?) - ik heb een bloemetjeshekel aan het hele verschijnsel. Dat er specifieke mensen te noemen zijn die naadloos passen in die door mij verafschuwde tweede lijn, maakt het volgens mij nog altijd geen ad hominem, zelfs niet als die mensen zich persoonlijk aangesproken voelen. Zeggen dat ik Ajax een ontzettende kutclub vind is toch ook geen ad hominem aan het adres van al die mensen die 17 keer per jaar in de Arena hun club gaan aanmoedigen?

Mijn vermoeden is overigens dat dit zou kunnen ontaarden in een enorme polemiek en zonder dat we het zelfs hier maar over eens gaan worden, waarbij dan het Natural-trollenleger weer de overbekende memes zal posten, dus ik denk dat ik deze meta-discussie hiermee van mijn kant maar parkeer.









Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-07-2023 18:22 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 17 juli 2023 18:10 schreef XXL het volgende:
Maar toch ben ik benieuwd hoe het uitpakt.

Volgens mij wordt het een gevalletje 1+1<2.

Ik denk dat ze een behoorlijk charismatische lijsttrekker zullen moeten vinden om dat anders uit te laten pakken.


Denk dat je gelijk zou kunnen hebben met 1+1<2. Een paar dagen geleden zat ik overigens met ongeloof naar de radio te luisteren toen werd voorgesteld om Frans Timmermans als lijsttrekker voor deze combinatie in te gaan zetten. Misschien heb ik even iets gemist, maar volgens mij is die man zo onderhand zeldzaam impopulair in Nederland.



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 17-07-2023 18:30 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Dat weet ie zelf nog niet


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 18:38 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 juli 2023 18:22 schreef Negatieveling het volgende:
Denk dat je gelijk zou kunnen hebben met 1+1<2. Een paar dagen geleden zat ik overigens met ongeloof naar de radio te luisteren toen werd voorgesteld om Frans Timmermans als lijsttrekker voor deze combinatie in te gaan zetten. Misschien heb ik even iets gemist, maar volgens mij is die man zo onderhand zeldzaam impopulair in Nederland.


Ik kwam ook namen tegen als Marcouch en Aboutaleb.
Die zouden in mijn ogen een redelijke aantrekkingskracht kunnen hebben maar volgens mij hebben beide in het verleden al eens aangegeven niet de landerlijke politiek in te willen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-07-2023 18:51 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 17-07-2023 18:59 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 17 juli 2023 18:19 schreef Negatieveling het volgende:
*laat zoveelste lange natte scheet*


Toch knap hoe je telkens met veel tekst zo weinig weet te zeggen. Even voor de goede orde, ook zonder een naam te noemen was het duidelijk op wie je doelde. Maar als volgens jou een covert ad hominem wel aanvaardbaar is en een directe ad hominem niet dan weten we wat jouw maatstaven zijn. Ikzelf vind een directe ad hominem zuiverder en ik zou jouw manier van communiceren hypocriet kunnen noemen, met het risico weer een natte scheet terug te krijgen. Dus ik weet het goed gemaakt, we houden er gewoon andere parameters op na.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-07-2023 19:03 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.ad.nl/show/kamermeerderheid-laat-uslu-snel-besluit-nemen-over-toekomst-ongehoord-nederland~a8e129bd/

De vieze linkse politieke spelletjes houden nog niet op.

Ze zijn zeker bang dat FvD, PVV en BVNL zendtijd krijgen zo voor de verkiezingen?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-07-2023 19:04 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 17 juli 2023 18:38 schreef XXL het volgende:
Ik kwam ook namen tegen als Marcouch en Aboutaleb.
Die zouden in mijn ogen een redelijke aantrekkingskracht kunnen hebben maar volgens mij hebben beide in het verleden al eens aangegeven niet de landerlijke politiek in te willen.


Zeker Aboutaleb lijkt me wel iemand die dit heel goed zou kunnen doen, maar ik kan me niet voorstellen dat hij er aan zou beginnen, tenminste zeker niet met deze GL/PvdA-combinatie.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 19:05 by XXL Profiel van XXL

Die zit waar hij nu zit prima op zijn plek en kan er eigenlijk alleen maar op achteruitgaan.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2023 19:06]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2023 19:15 by XXL Profiel van XXL

Eigenlijk is er maar 1 persoon, die ook nog eens een verleden heeft met zowel PvdA als GL, de het gewoon op zich zou moeten nemen en dat is Femke Halsema.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-07-2023 21:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 17 juli 2023 19:03 schreef Natural Disaster het volgende:


Ze zijn zeker bang dat FvD, PVV en BVNL zendtijd krijgen zo voor de verkiezingen?





Nou ja zeg, willen we de boel dan helemaal verkleuteren? Heb je die uitzendingen al eens deftig bekijken? Wat een bak ellende is me dat zeg.


het is inderdaad niet zoals bij de traditionelere partijen, het is geen gebakken lucht.

Het is een gebakken klucht. De aandoenlijkheid en de tergende passieve agressiviteit is gewoon 1 op 1 te linken aan trauma's uit de kleutertuin. Ik weet niet wat jullie allemaal uitsteken en insteken bij jonge kinderen in de crèches, maar het is in ieder geval veel erger dan in België. En ze ambiëren allemaal een carrière in de politiek zo te zien.

Zwarte schapen genoeg in ieder geval om uit te kiezen later. Meestal zijn ze ook effectief zwart en hebben ze een link met schapen, dus behoorlijk voor de hand liggend.

De tering zeg, wat een mottenballenkoppen bij die PVV en FvD zeg, ze kunnen niet eens deftig acteren. Wat ben je dan voor een politicus? Dat emmertje zit zo boordevol, je hebt maar één Marokkaan nodig om een heel partijprogramma te triggeren. Ik dacht dat ze in NL van die sekscheques hadden voor lelijke mensen. Waarom gebruiken ze die niet? Is de schaamte écht zo groot? Zou jullie een pak partijen besparen iig.


signature


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 17-07-2023 21:03 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Zit je weer aan de drugs?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen