|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
For All Demons ( http://www.foralldemons.armor-plated.com ) uit BELGIE, Oost Vlaanderen, zoekt een zanger!!!!!!!!! Iemand, ALSJEBLIEFT??? Oja, nog ff wat duidelijker, we maken stonerrock doommetal met ehm een beetje black en death invloeden enzo, we hebben wel materiaal dat voorlopig kan van dienst zijn, enne ik ben manager, check de site es aub!! (Of stuur me een mailtje... kimmie_the_homicidal_maniac@hotmail.com) Als "auditie" vragen we om BRAVE van Katatonia te zingen, mag een eigen versie zijn, zolang het maar goed klinkt [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 19-06-2002 14:27] |
|
Erg hard nodig: BASSIST Stijl: doom/death Band: Covered in Ashes, we zijn pas een paar maandjes bezig, bezig met een cover van My Dying Bride (Turn Loose the swans, zou mooi zijn als je die kunt spelen) en met eigen nummers). Vereisten: Je moet je eigen spullen hebben, 1x in de 2 weken in enschede doordeweeks 's avonds kunnen oefenen. Interesse? Mail mij Jenje@xs4all.nl |
|
Hee Snaack suc6 met zoeken joh......en ben wel benieuwd naar de muziek |
|
quote: Ik hoop het je zo snel mogelijk te kunnen laten horen Maar ja.. dat ellendige zoeken naar muzikanten heh |
|
Héé, ik als hardwerkende manager verdien ook een succeswensje hoor... |
|
quote: Héél erg veel suc6 toegewenst dan goh.. en zo spontaan |
|
quote: Ben benieuwd joh Ja blijven zoeken en vooral blijven rondvragen...meer kan ik niet zeggen daarover....vastbijten en blijven volhouden |
|
quote: Dat helpt vast |
|
ik hoop het voor je Damned, wat wil ik graag een toetsentovenaar en een zangeres bij de band zeg |
|
Hey Snaackie, nu ga je off topic in je eigen topic. IK WIL EEN BASSIST! |
|
iedereen wil een bassist elke band zowat.. maar iedereen succes met zoeken Mijn band heeft er al eentje gevonden [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 19-06-2002 15:26] |
|
Ik wil een band. Maar ik heb geen tijd om te oefenen. althans, niet in het weekend. |
|
Ik wil ook een band beginnen, maar ik ken niemand die erin zou willen spelen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik ben bassist zonder band op dit moment! Ik speel al een +/- 3.5 jaar, vooral dingen als Black Sabbath en Iron Maiden, maar Lekkere Thrash kan er altijd wel bij, powermetal ook! Omgeving Vlaardingen (plezier boven alles) Oja, iets als Godsmack of Black Sabbath vind ik ook geweldig! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 19-06-2002 17:04] |
|
quote: Kutschurft niet maar ik weet niet, als beginnende band is een bas niet echt essentieel. Twee gitaristen kunnen dat dan (nog) opvangen. op dit moment zou ik ook niet zonder bassist kunnen. ontopic: ik zoek iemand die een blackprojektje zou willen beginnen en een drumkit heeft (den haag) [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 19-06-2002 16:58] |
|
Ben 17 jaar en beschik over een goed stemgeluid, ik zoek ook al geruime tijd een band dus, ik ben beschikbaar Kankerlul |
|
ik snap echt niet dat je nog niet bij een band zit |
|
quote:Ik ook niet! Wat voor band wil je? Ik heb nog wat NLBM teksten & flarden liggen en zou mij wel eens redelijk vrijblijvend in een enigszins vertrouwde omgeving (anders word ik verlegen ) achter de microfoon willen wagen. |
|
quote: woonplaats ? |
|
Den Haag Kankerlul |
|
te ver weg Ik heb altijd allerlei ideëen voor projectjes en bandjes enzo .. |
|
Maar voor Snaack toch niej..zij oefenen in Rotterdam? Kankerlul |
|
Wat voor manier/toonhoogte zing je trouwens? |
|
sopraan,maar kan ook erg clean zingen Kankerlul |
|
quote: Ik kan alleen erg viezz zingen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |