|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: niet zo goed dus |
|
Tja er zijn van die muzikanten die denken dat geluidsmensen kunnen toveren ofzo. Maar een bagger gitaar geluid blijft een bagger gitaar geluid ook al gaat het door een mengtafel van 200.000 euro. |
|
quote: Toch maar weer de gitaar op gepakt? |
|
quote: Het is voor mijn rockband dussuh niet echt je ding.. Enne we hebben nu even geen optredens staan. Ik hou je in gedachten okv quote: Yeap das wel de bedoeling zodra ik mijn 7 snaar heb |
|
hmmm nog maar een keer dan, het schijnt niemand op te vallen maar we hebben een nieuwe drummer nodig! en we zijn zeker niet amateuristisch bezig en bloedserieus met muziek bezig (lees de verschillende recenties er maar op na)... Geen beginnelingen dus maar echte goeie technische drummers graag! controlhumandelete@hotmail.com www.controlhumandelete.tk Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Bij ons is één van de gitaristen maar gaan drummen ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-06-2003 18:05] |
|
ik heb op zich wel zin om in een leuk death bandje te gaan spelen, beetje bolt thrower/ blood red throne achtig. Niet moeilijk doen, gewoon lekkere logge mid tempo death spelen met als doel zo veel mogelijk lol maken, bier zuipen en (voor de lol) optreden. Zijn er anderen in de regio R'dam die naar hetzelfde op zoek zijn? Ik heb nog nodig: -Of een band die een 2e (lead) gitarist nodig heeft of (minimaal) -drummer -bassist -zanger [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-06-2003 18:10] |
|
Klinkt tof .. alleen die afstand Ben zelf nu ook bezig met zoiets op te stellen, alleen iets meer de melodieuze kant op denk ik (stijl ligt nog niet helemaal vast) |
|
verdomme.. DRUMMER TUSSEN DE 15-18 JAAR GEZOCHT! Onze lokatie: ALMERE Wij maken heavy metal, en hard rock.. GEEN NU-METAL, EN GEEN PUNK! Onze invloeden zijn: MetallicA(oude), Motorhead, X-Japan, Ozzy Osbourne, Children of Bodom, Black Sabbath. REAGEER ALS JE DAAR ZO'N BEETJE AAN VOLDOET! |
|
Experimentele (death-)metal band in oost-nederland zoekt zanger. Invloeden zijn Death, Meshuggah, SYL, Gorguts, Theory in Practice, Morbid Angel, Dream Theater, Opeth, Fear Factory, Haji's Kitchen, Spastic Ink, Watchtower. Groove, impact en ruimdenkendheid zijn belangrijk. Bel naar 038 4609211 of mail naar goat@daholygoat.com (Leendert). |
|
quote: Shit..ik ben pas 14 en ik woon...te ver weg www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
wat erg... |
|
WIL EEN DRUMMMMEEEERRRR godsamme |
|
nietus, ikke Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik was eerst |
|
eersten zullen de laatsten zijn Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
En de laatsten de eersten, het is een vicieuze cirkel. Zal me weinig boeie ... a'k maar een drummer vind |
|
haha vechten jullie twee het maar uit, terwijl ik een drummer vind |
|
jenje en ik hebben er 1 nodig uit ongeveer dezelfde omgeving (enschede) ik denk niet dat jij een gevaar voor ons bent... daarbij komt dat onze bands veel profesioneler zijn als die van jou [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 13-06-2003 18:22] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
hallo ik ga emigreren naar enschede, en ik ben een drummer. |
|
whahaha Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
wij hebben net maar als bittere noodzaak voor in de oefenruimte en evt voor de demo maar een drumcomputertje aangschaft wat dan opzich wel weer gaaf speelgoed is |
|
quote:tis moeilijk ff komen kijken waar ik drum ?? maar ok een drumcompie is wel strakker als ik Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
nou, het is niet moeilijk om langs te komen, het is alleen moeilijk om tijd te vinden En ik weet niet of jij op vrijdagmiddag kan oefenen? Maargoed, een drumcomputer met mij achter de knoppen is niet per definitie strakker |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |