|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Serious add: Ikzelf zoek mensen om een instrumentale band op te richten. Ik zoek: - Drummer skills: moet niet vies zijn van meerdere stijlen, zoals Jazz, Funk, Metal, Fusion etc. moet vervoer hebben en moet bereid zijn om in limburg te repeteren - Bassist idem skills, liefst een bassist die met vingers speelt en die een goede groove heeft. - Toetsenist idem skills apparatuur moet in orde zijn, graag alleen serieuze reacties, geen prutsers of beginners ! Doel: CD opnamen later in het jaar EN live spelen op on topic festivals en solo gigs. Interesse ? Mail me op mcoenen@home.nl Stuur een link naar een MP3 of liefst videoclipje mee van jezelf waarop ik je kunsten kan horen. Voor meer info over mij: http://www.marcelcoenen.com Marcel |
|
jeetje marcel, zit je nog niet in genoeg bands |
|
Hehe ik wil dit in plaats doen van mijn solo project en dat deed ik zowiezo al dus .... |
|
Ik zal ook nog maar eens een oproepje plaatsen hehe....... Op te richten Deathmetal zoekt strakke drummer...... liefst iemand die redelijk in de buurt woont (limburg). Band bestaat uit: Triple-Dan Schredhead Bonnie en Hub de Gallier Interesse ? Mail dan naar daniel@triple7.nl voor meer info !! |
|
PrimaNocte zoekt tweede gitarist(m/v) om onze muziek wat verder aan te kleden!!!!! Heb je motivatie, pik je snel op, en hou je van death/thrash, dan ben jij die gene die we zoeken. Mp3's van ons zijn te vinden in de music sectie van www.prima-nocte.com Onze oefenruimte is in dodewaard(met openbaar vervoer dus niet te bereiken ) Heb je geen eigen vervoer dan is het mogelijk om in de route Barneveld, Wageningen, Dodewaard opgepikt te worden!! We oefenen zondag avond van 19:00 tot 22:00 Je kunt mij bellen op 0317-411721, of mailen naar peterseli666@hotmail.com Interesse??????? |
|
quote: |
|
quote: bedankt |
|
Ik ben op zoek naar een drummer voor een Slayer cover band. Liefst iemand uit Limburg. Het is de bedoeling dat we op 1 januari 2004 spelen op het BUDT-bal in Roermond. De rest van de band bestaat uit leden van Fifth en Triple 7 en Angels Decay. Meer info: maurice@triple7.nl [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 30-01-2003 23:18] |
|
Gezocht: drummer Stijl: death/ thrash metal Plaats: Groningen De band heet Aztmarot en we (Richard grunt/ gitaar) en ik (basgitaar) hebben al enkele geniaal brute nummers af. Het enige wat we nog nodig hebben is een degelijke metaldrummer.... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 03-02-2003 11:14] Trieste gast |
|
j9AAAAAAA HE??? Trieste gast |
|
Aztmarot zoekt een strakke drummer ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
*schop* ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Voor onze extreme black/death band zoeken we nog een gitarist in het bezit van een 7-snarige gitaar. De band is in eerste instantie als project ontstaan, de gitarist (ik dus ) heeft een behoorlijk aantal eigen nummers uitgewerkt en wil die graag met een band op gaan nemen. Na een paar oefensessie's leek het ons toch wel erg gaaf om de songs niet alleen op te nemen, maar ook een liveband bijeen te gaan zoeken om optreden mogelijk te maken. Op dit moment spelen we dus alleen muziek die hij geschreven heeft, we sluiten echter niet uit dat we straks ook als "echte" band gezamelijk nummers gaan schrijven (onder een andere projectnaam). Het is wel de bedoeling nummers van de gitarist te blijven spelen. Mocht je interesse hebben - alle partijen zijn geschreven voor 7 snarige gitaren. Die heb je dus minimaal nodig om mee te kunnen spelen. Op aanvraag kunnen we je MP3's laten horen van de muziek. Op dit moment bestaat de band uit een gitarist, drummer (Snaack) en bassist (Psycho). Alle muziek is uitgeschreven in bladmuziek. We oefenen in Waterfront, R'dam. Tevens zoeken wij nog een vocalist met eigen stijl, die zowel diep growlen als hels krijsen beheerst. Teksten worden door de gitarist geschreven. Mail naar het emailadres in mijn profiel. Je kunt me ook bereiken op ICQ. [Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 03-02-2003 19:45] |
|
quote: En wie komt er in de buurt qua kunde? NIEMAND! Dit slaat nergens op. |
|
quote: YEAH |
|
tja... als het niet zo'n kankerend was, dan had ik me wel aan willen melden voor die helse krijs |
|
quote: Zeg dan niks..... |
|
quote: Hahahahaha, daar heb je toch je vriendin voor, om dat te trainen |
|
Tja maar weer een keertje dan: Deathmetal band zoekt een limburgse drummer. Eentje die straks is. We hebben al een aantal nummers af dus kunnen per direct beginnen. Band bestaat uit: Hub de Gallier Triple-Dan Schredhead Bonnie Heb je interesse mail dan even op daniel@triple7.nl voor de link waar de nummers staan. |
|
quote:Hé, is die andere snuiter ermee gekapt? Touché, pussycat! |
|
|
|
quote: Jammer genoeg wel. Hij vond het wel een toffe band, maar eigenlijk had hij er toch geen tijd voor. Maar........weet jij misschien nog een drummer die wèl tijd heeft in het weekend om een fijne pot metal te maken? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Drummers die zoekt iedereen volgens mij.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |