|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jah ken het, nooit geweest, ligt ook bij mij in de buurt bij Thomas A Campus toch? |
|
Ik zoek een bassist sebinsagoil |
|
We hebben in principe een drummer gevonden voor ons deathmetal preject Dus nu kunnen we aan de slag !!!! |
|
Vriendin van me zoekt drummer in de regio midden-limburg: Stijl: gothicmetal. |
|
kan ik je niet mee helpen... |
|
Ik zou graag in een Viking Metal Band willen zingen/grunten, zijn er bands die nog een zanger zoeken? of mensen die ook een Viking Metal Band willen beginnen...reageer liefst Omgeving Arnhem |
|
Quote van Master of Disharmony: quote: |
|
Quote van Tom: quote: the only pleasure is pain |
|
Quote van Darkforrest: quote: |
|
Post van daholygoat: quote: the only pleasure is pain |
|
quote van Susan: quote: |
|
INRI is op zoek naar een (sessie) toetsenist in de omgeving Amersfoort, Soest, Utrecht! Wij maken in principe complexe black metal, maar verwerken allerlei invloeden varierend van moderne klassiek tot prog in de muziek. We hebben reeds ons debuut in eigen beheer uit en optredens in het vooruitzicht. interesse? mail naar y.m.vansteenis@students.uu.nl of kijk op http://inri.tk |
|
quote:ik ook alleen ik woon niet in de buurt van Arnhem. Trouwens in Arnhem zitten al wat gasten die een folk/viking band zijn begonnen. Arnhem stikt van de vikingen |
|
Hmmzz.. Ik heb zin om weer eens een keer flink uit me naad te gaan op het drumstel; ik drum momenteel in een pop/rock band en dat is lekker maar ik mis het dubbele basen Dussuh bij deze mijn oproep: quote: |
|
hallo mensen we zoeken nog een zanger voor onze band dying culture, we spelen covers van o.a. slayer, sepultura, mdb, etc. We hebben al een aantal nrs van ons zelf af, en willen in de toekomst nog veel meer nrs schrijven. dus denk jij dat je onze band compleet kan maken reageer dan!!! (omgeving rotterdam) voor meer info check : http://www.dyingculture.tk Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
Kankerlul |
|
quote: Een echte Viking Stad mm...kvraag wel keer hier in de buurt anders en hoe heet die Viking Band? |
|
quote: Dus wat voor muziek style is het nu? underground dark-wave ofzo in idd geval veel geluk. @HAMSTER ik voeg je wel even toe op msn. |
|
quote: Als die demo klaar is stuur je er toch wel één naar ZM he *en ja, ik wil em dan* |
|
ik dacht dat er drummer-schaarste heerscht? nog maar een keer dan: quote: |
|
quote: quote: Tevens een link naar het topic waar deze reacties uit kwamen: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2674&page=1 [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 01-11-2002 13:51] |
|
Ik zoek nog steeds een metaalband om in te drummen |
|
Moet toch niet moeilijk zjin, er worden er genoeg gezocht |
|
quote: Er staan hier en daar nu ads van me, nog geen reacties Ga maar meer neerzetten.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |