|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Uve got mail ... |
|
Bitter Hærvest zoekt nieuwe drummer!! Wij van Bitter Hærvest zijn op zoek naar een nieuwe drummer! Onze stijl valt waarschijnlijk het best te beschrijven met Melodic Death-Doom. Als je geinteresseerd bent om bij ons te drummen (of als je iemand kent die dat zou willen, zegt het voort!) neem dan contact met ons op door te mailen naar: RenateV@gmx.net Alle overige bandleden wonen in Enschede, maar als je reizen om te repeteren geen probleem vindt hoef je wat ons betreft niet in de omgeving te wonen. Groeten namens Bitter Hærvest, Renate. |
|
Eigenlijk zou ik wel een bandje willen beginnen ala Cruachan, die band heeft mij zo gepakt de laatste tijd, zelf speel ik bas. Lijkt me leuk om een keer te jammen in zo'n soort folk/metal bandje |
|
quote: Ben jij een echte fan of krijg je hiervoor betaald??? |
|
Aroussa is een poserfan, die nu onze unieke stijl probeert te jatten |
|
quote: |
|
Yo dudes jullie moeten ons helpen man we hebben een zanger nodig man serieus, we coveren slayer en sepultura man en nog andere bands en zo man en we schrijve ook eigen nrs man en je moet als zanger ook je eigen teksten kunne schrijve je weet tog man voor meer info : www.dyingculture.tk hey reageer alsjeblieft man we hebbe egt een zanger nodig.... Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
hey man ik kom uit rotterdam btw man dus omgeving rotterdam zou wel goed zijn man Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
Hallo? Sanka speaking? Sorry..vond het zo grappig man Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
hou op man ik ben serieus man ik heb egt een zanger nodig man Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
quote: |
|
ZANGER GEZOCHT DAMN IT !!!!!! WAAROM REAGEERT ER NOOIT IEMAND voor info www.dyingculture.tk Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
Misschien moet je zelf gaan zingen? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ja man, goed verder zoeken man! Succes man! |
|
Hey man ik kan niet goed zinge man je weet tog zoals max cavalara man en araya enzo man ik speel trouwens gitaar man dat vind ik wel genoeg man hey man ff serieus man ik heb een zanger nodig man help me man Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
Hé man, Man is wel een beetje je stopwoordje heh man! Dus man, misschien is het wel cool man als je het woordje man wat minder gaat gebruiken man! Dan worden je posts een stuk duidelijker man, weet je wel |
|
JEses man is het niet duidelijk man??? ik heb een zanger nodig man ik smeek jullie mensen man waar blijft die zanger man !!!!! serieus ik sterf man als ik geen zanger ken vinden man serieus man dus alsjeblieft ik smeek jullie man help me Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
quote: Smeken is niet metal. Opkankeren dus. |
|
das jou mening jij bent cker zon mannetje dat denkwijzes en gebruike volgt van andere metal gangers ofzo zielig ventje (sorry moest et ff kwijt MAAAAAAAN) Metal is niet smeke gna gna van wie heb je dat nou weer gehoord metal is cker ook niet pissen in de wc pot ofzo maar der naast jeses wat een belachelijke opmerking wat voor school heb je gedaan>? Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
niet flamen! |
|
quote:Dat lijkt me zelf ook wel gaaf. Ik drum.. Beli speelt volgensmij ook nog een paar instrumenten, maar die woont in Belgie. |
|
ok Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
quote: ok, MAN! Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |