|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hey cool idee moeten we doen |
|
quote: Best interessant, alleen ik woon in Zeeuws-Vlaanderen... Mijn strot zou ut aan moeten kunnen, vocals ala CoB, Death, Machine Head, Cannibal Corpse trek ik allemaal wel. Alleen Slayer heb ik vaak moeite mee. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
slayer is gewoon schreeuwen toch Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote:ROFL Probeer het zelf maar eens .. |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Gezocht: Een technisch death/grind band in de omgeving Rotterdam. Ik zelf, gitarist met 8 1/2 jaar ervaring met de leeftijd van 21 Woonachtig te Rotterdam Speelstijlen: Dying Fetus, Morbid Angel, Meshuggah, Slayer, Cryptopsy en aanverwanten. Ik zoek een band met een "open-minded" kijk op muziek. 100% inzet, humor en logica Voor reactie's kan men mij bereiken door een mailtje te sturen met het adres devilish@slayerized.com en dan zien we verder wat er moet gebeuren. -------------------------------------------------------------------------------- |
|
quote: Marcel had ooit eens een nummertje van Vai daarvoor gebruikt dacht ik. In de leegtes van dat nummer zelf meespelen, doe je toch zoiets? |
|
Gezocht: Een technisch death/grind band in de omgeving Rotterdam. Ik zelf, gitarist met 8 1/2 jaar ervaring met de leeftijd van 21 Woonachtig te Rotterdam Speelstijlen: Dying Fetus, Morbid Angel, Meshuggah, Slayer, Cryptopsy en aanverwanten. Ik zoek een band met een "open-minded" kijk op muziek. 100% inzet, humor en logica Voor reactie's kan men mij bereiken door een mailtje te sturen met het adres devilish@slayerized.com en dan zien we verder wat er moet gebeuren. wij ( http://www.facialhumiliation.tk ) zijn zo'n band.. maar we hebben al 2 gitaristen.. Kun je nie toevallig zingen? We zoeken namelijk wel een zanger in de stijl van Meshuggah/ Slayer/ Hatebreed... [Dit bericht is gewijzigd door geluidsoverlast op 28-02-2003 7:38] |
|
hé geluidsoverlast, speel je op een 7 snaar? |
|
quote: Hmm ja maar ik bedoelde meer zelf een backing track creeren en dan met 2 gitaristen er op los jammen |
|
quote: Bijna Bint Dat was de 'Yngwie Challenge', Yngwie heeft een backingtrack met afwisselend solo/ rust gemaakt. In de rust kan je je eigen gepiel spelen. Uhm.. het linkje staat ergens in het oude gitaartopic.. |
|
Jammer dat de zoek functie Kas is.. |
|
neej.. ik speel basgitaar... |
|
gezocht!!! MET SPOED!!!!!!!!! ervaren bassist(tenminste geen beginner) voor gothicband uit de omgeving friesland/groningen liefst eigen materiaal stuur effe een mailtje naar: jbakker70@hotmail.com |
|
Black metal zanger(screams+grunts+krijs) zoekt band,Omgeving den haag. contact: Nachtgruwel@totaldeath.com MSN:Baron_Shaidar666 of ICQ : 95397863 |
|
dude wat is dat voor een ripoff naam?? Je moeder. |
|
quote: Verklaar u nader. Als je boudewijn zijn demo bedoeld,ik heet al langer zo, en boudewijn weet dat ook, en die 1 slaat op het feit dat mijn eigen e-mail adress blijkbaar de provider van de moderator blokt. [Dit bericht is gewijzigd door Nachtgruwel1 op 04-03-2003 17:40] |
|
oke excuses Je moeder. |
|
Wij zijn op zoek naar een zangeres/zanger die onze nieuwe band compleet maakt. We bestaan uit ervaren muzikanten die voortkomen uit de band Forever Times (www.mp3.com/forevertimes voor 3 nummers te downloaden). Ook al gaat het ons om het plezier, we zijn wel professioneel ingesteld. Momenteel zijn we bezig met opnamen in onze eigen studio voor een promo-cd. Ook is het de bedoeling om weer op te gaan treden zodra we hier klaar voor zijn. Naast goede zangkwaliteiten, zijn we vooral op zoek naar iemand die zijn/haar eigen invloeden meeneemt en niet bang is te experimenteren met verschillende stijlen. Mocht je geinteresseerd zijn (of iemand kennen die dat is), mail ons even op martijn@forevertimes.com voor verdere info en eventueel een cd-tje met nieuw materiaal. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote:we hebben nu eindelijk de bassist die we zochten,iedereen bedankt die gereageerd hebben |
|
Greetz ppl. We (gitarist, bassist en drummer) zoeken nog een gemotiveerde, creatieve gitarist en toetsenist (m/v) om onze black/death metal band compleet te maken. Op dit moment coveren we vooral Dimmu Borgir, Cradle, Behemoth etc. maar we zijn bezig met het maken van eigen werk. Gemiddelde leeftijd van de bandleden is ongeveer 21 jaar, en we hebben eigen oefenruimte in de omgeving van Drachten. Heb je interesse, stuur dan ff een mailtje naar darthjappie@yahoo.com |
|
Ai, ik woon in de buurt, maar ben bassist... Als jullie bassist er spontaan bij neervalt, moet je het maar effe zegge. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ai, ik woon in de buurt, maar ben bassist... Als jullie bassist er spontaan bij neervalt, moet je het maar effe zegge. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
zijn er uberhaubt jongens (mannen?) hier die clean kunnen zingen? ben ik wel benieuwd naar eigenlijk Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |