|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach is ook nog lang niet zeker wanneer ik naar Assen verkas ... |
|
quote:Nevermind ... Power black en folk vind ik allemaal niet wat om te spelen. |
|
quote: vanwaar de verhuizing btw? (en ik woon niet in assen, maar in groningen btw ) Bruce Banner |
|
quote: we hebben al 2 zangers Bruce Banner |
|
werken/samenwonen |
|
quote: zal ik je maar feliciteren dan? bij deze: gefeliciteerd Bruce Banner |
|
quote: Echt niemand die nog een drummer zoekt blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Thanx Liefst wil ik wat met lekkere simpele ram death metal doen. Laatst een keer gedaan en dat beviel me prima. |
|
quote:Control Human Delete .. maar das in Enschede ... |
|
quote: mjah, maar niet in jouw buurt... Verhuis je naar groningen? Bruce Banner |
|
Control human delete is wat te hoog gegrepen voor mij... En nee, ik verhuis zeker niet naar groningen blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Imotep, zin om een keer in R'dam te jammen? |
|
quote: Bijna wel ja! Zowel Bakvet als Wim spelen in Grindminded en in Morte Aeterna. Een tijd geleden was er zelfs het idee dat Alfr als 2e gitarist zou gaan spelen live ... |
|
quote: nou da's weer lekker dan Wanneer staan de volgende optredens gepland? ben erg benieuwd naar M-A Bruce Banner |
|
quote: Ons eerste optreden zal zijn op 6 september, op Occultfest in Hoogeveen. Voor die tijd zal onze eerste full length cd uitgebracht zijn waar we nu nog aan werken. Erg goed en bruut geluid! |
|
quote: I'll try to be there. pleur t maar in "Concerten" ofzo. daar trek je publiek mee Bruce Banner |
|
quote: Er is al een "occultfest" topic .... -> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=781043 |
|
quote: Ja, dat is zeker wel een id. Misschien tijdens de ZM jamsessie, daar is ook een topic over. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Hallo, gitarist zoekt band, stijl: Annihilator, metallica, Opeth, Iron Maiden, Iced Earth etc. Voor reacties, mijn mail adres staat in mijn profiel. Koen |
|
welke gitarist zoekt geen band. |
|
quote: Ikke |
|
gaaf. |
|
Je kan je beter afvragen welke beginnende metalband zoek geen bassist -en/of drummer. |
|
er wordt wel meer gebast dan gedrumt, maar ze zijn beiden idd in het mindertal We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |