![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach is ook nog lang niet zeker wanneer ik naar Assen verkas ... ![]() |
|
quote:Nevermind ... Power black en folk vind ik allemaal niet wat om te spelen. ![]() |
|
quote: vanwaar de verhuizing btw? (en ik woon niet in assen, maar in groningen btw ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: we hebben al 2 zangers ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
werken/samenwonen ![]() |
|
quote: zal ik je maar feliciteren dan? bij deze: ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Echt niemand die nog een drummer zoekt ![]() blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
Thanx ![]() Liefst wil ik wat met lekkere simpele ram death metal doen. Laatst een keer gedaan en dat beviel me prima. ![]() |
|
quote:Control Human Delete .. maar das in Enschede ... ![]() |
|
quote: mjah, maar niet in jouw buurt... Verhuis je naar groningen? Bruce Banner ![]() |
|
Control human delete is wat te hoog gegrepen voor mij... En nee, ik verhuis zeker niet naar groningen ![]() blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
Imotep, zin om een keer in R'dam te jammen? ![]() ![]() |
|
quote: Bijna wel ja! ![]() ![]() |
|
quote: nou da's weer lekker dan ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ons eerste optreden zal zijn op 6 september, op Occultfest in Hoogeveen. Voor die tijd zal onze eerste full length cd uitgebracht zijn waar we nu nog aan werken. Erg goed en bruut geluid! ![]() |
|
quote: I'll try to be there. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Er is al een "occultfest" topic .... -> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=781043 ![]() |
|
quote: Ja, dat is zeker wel een id. Misschien tijdens de ZM jamsessie, daar is ook een topic over. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
Hallo, gitarist zoekt band, stijl: Annihilator, metallica, Opeth, Iron Maiden, Iced Earth etc. Voor reacties, mijn mail adres staat in mijn profiel. Koen ![]() ![]() ![]() |
|
welke gitarist zoekt geen band. ![]() |
|
quote: Ikke ![]() ![]() |
|
gaaf. ![]() |
|
Je kan je beter afvragen welke beginnende metalband zoek geen bassist -en/of drummer. ![]() ![]() |
|
er wordt wel meer gebast dan gedrumt, maar ze zijn beiden idd in het mindertal We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |