|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
whahahahah Kankerlul |
|
Ik zou ook graag in een bandje gaan, het probleem is dat ik volgens mij voor geen meter kan grunten en geen en muziek instrument kan bespelen Daarom gaat meneer ook op lessen..maar ik weet nog niet wat...ik denkt het goedkoopste wat ik kan vinden..want als ik hoor dat een leuk beginnersetje voor gitaar al 500 euro kost dan begin ik toch al behoorlijk bang te worden voor een rood saldo Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Weet iemand waar Snaack nu zit trouwens¿¿ Kankerlul |
|
thuis hoezo? |
|
omdat ik zit te popelen op een reactie hahahah Kankerlul |
|
ik gaat m wel ff bellen ok? |
|
quote:Dat is op zich wel een idee... alleen moeten we dan nog een drummer hebben. Speel zelf dus gitaar. |
|
Ik zoek nog altijd een drummer voor mijn black/dark metal band. T moet wel ne goeie zijn natuurlijk. Omgeving Leuven. |
|
quote: hehe ok, proost Kankerlul |
|
ow ja ik drum trouwens... Ik zou best wel is voor de grap wat jammen ofzo.. maar ik ben nog een jonkie van 16 jaar |
|
nou ik heb m gebeld en hij is zo online |
|
quote: dank je wel Kankerlul |
|
ps ik zit ook in die band |
|
Aangeboden: Uberagressionist. Werkt als vocalist [alleen onzuiver ], en als biermascotte. |
|
quote: joh! cool! Kankerlul |
|
Hé Metalgirl! Zoals je misschien al zag oefenen wij in Rotterdam (alleen PsYcHo komt niet uit Rotterdam) Ik zag al dat je sopraanzangeres bent, precies waar wij naar op zoek zijn Als je zin hebt een keer met ons mee te oefenen, mail me dan ff, ICQ, bel, whatever! Lijkt mij iig hier erg tof! ICQ #28264223 Mail: SnaacK@chello.nl Telefoonnumer kan ik je via ICQ/mail wel geven. Bedankt voor je reactie in ieder geval En hopelijk zien we je snel een keer in de oefenruimte |
|
Zoek vox gast drum gast en evt nog een gitaar gast voor: Vlammensee! NLWBM Nederlandsche Ware Black Metal! |
|
Zoek drummer + bassist ....... voor KuntsKut omgeving brabant / zuid holland.... Zieke thrash / old school death met lichte grind passages..... Invloeden: Possessed, Celtic Frost, Hellhammer, Destruction, Sodom, Venom, Mayhem (oude), GUT etc... Eisen: sex drugs heavy metal!!! [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 19-06-2002 19:47] Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik heb alleen ervaring met onder de douche schreeuwen. |
|
Hahaha als iemand nog een drummer zoekt, mijn computer kan heel strak drummen! Zenial |
|
quote: Lijkt me erg gaaf! IK heb je iig al een mailtje gestuurd dus dat komt helemaal goed! Kankerlul |
|
ik zal zo mijn email ff lezen ik had niet verw8 dat er zo snel een reactie op de ad zou komen trouwens nu nog een toetsentovenaar |
|
hey,ik ben de derde muppet uit bovenstaande muppetshow. Ja,een sopraan,ik ben zeer benieuwd ! |
|
quote: Hey Derkie! Je hebt je weg naar ZM ook gevonden jongen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |