|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
freakende bassisten heerschen idd bij voorkeur op z'n minst een 5 snaar |
|
he psycho, drum jij nou ook of niet? |
|
ik ben het aan het leren |
|
on topic aub ... |
|
is redelijk ontopic, want wij hebben geen drummer meer |
|
Ja, wij bijvoorbeeld. We noemen onszelf op het moment trouwens Endtyme. Thus spoke the night spirit.... |
|
Aangezien ik nog steeds een band zoek, dan maar een keer een gewone oproep van mij. Ik zoek dus een band. Ik ben zangeres en ik zoek een band in Den Haag of in de zeer nabije omgeving ervan. Ik kon helaas niet voldoen aan de oproep van Snaack ...(sorry).. owkeey jah das wel handig Jenje.. ik woon in Den Haag en ik ben sopraan zangeres [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 27-06-2002 21:59] Kankerlul |
|
Zet er ff stijl en woonplaats bij COVERED IN ASHES ZOEKT NOG STEEDS EEN BASSIST(E) |
|
For All Demons heeft (hoogstwaarschijnlijk) een zanger gevonden!!! |
|
MAAR COVERED IN ASHES ZOEKT EEN BASSIST! Zal mij de zanger van For All Demons boeien |
|
Omgekeerd ook hoor... |
|
quote: Helaas, helaas Wij verhuizen wel allemaal naar Den Haag ok Goed, experimentele progband Beyond Infinity is nog steeds op zoek naar -(sopraan) zangeres met loepzuivere stem -toetsentovenaar, liefst in bezit van een Korg Triton of vergelijkbaar Bandervaring is gewenst, ervaren muzikant zijn is een must.. Oefenen in Rotterdam, op korte termijn in eigen oefenruimte |
|
Al Pitrelli / Jeff Waters swapping! Posted by: Stéphane @ 20:36 CET Jeff Waters (annihilator) has decided to give a hand to Savatage as tour guitarist cause Al pitrelli is unable to do the summer european tour. Of course this is only a temporary replacement or maybe not... who knows with Al pitrelli? Has his unability to tour with savatage any link with the following news taken from blabbermouth.net "MEGADETH alumni David Ellefson (bass), Jimmy DeGrasso (drums), Al Pitrelli (guitar) and Marty Friedman (guitar) have formed a new band together, and are in search of vocalist. A band moniker has yet to be disclosed. To audition for the vocalist opening, please send material (i.e. CD/tape, photo, bio, etc.) to Entertainment Services Unlimited at: Entertainment Services Unlimited Main Street Plaza 1000 Suite 303 Voorhees, NJ 08043 " The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hey Mutilator, dat is enorm interessant nieuws maar het hoort naar mijn mening niet in dit topic thuis. Deze reactie hoort duidelijk ook niet in dit topic thuis omdat ik ook geen band zoek en/ of een muzikant aanbied. Jef Waters heerscht overigens wel enorm (ik heb sinds een paar dagen "King of the Kill" in huis.) maar dat is niet het punt. Maar mocht iemand nog een bassist zoeken in de regio UTRECHT, dan kan die persoon te aller tijden contact met mij opnemen. Mits het brute death metal is natuurlijk... |
|
mijn 4oo-ste oproep denk ik alweer, hehe maar: Bassist en 2e gitarist!!! Noord Limburg!!! stijl thrash/black zoiets. maak dr maar wat van site op http://darkmutation.tux.nu stuur een mail naar darkmutation@hotmail.com so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
groningen nodig: drum bas ik gitaar stijl: technische snelle black a la behemoth- satanica bijvoorbeeld. Eigenlijk ben ik voor veel in als het maar ranzige metal is |
|
quote: thrack... blash..!!!!! |
|
gezocht: ritme gitarist stijl : death metal omgeving : Ede/Veenendaal/Arnhem ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Zo te zien wordt er veel gezocht maar weinig gevonden hehe......... |
|
Nogsteeds op zoek naar: BAND! Ik ben zangeres (mezzosopraan...net geen WT-hoogtes). Ik heb les. Ik zing het liefst Nightwish-achtige dingen...ik krijg geen grunt uit mijn kleine strotje. Owja, ik woon omgeving Amsterdam-Leiden I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
[quote uit gesloten topic] quote: |
|
quote:bedankt man..ehm heb ik hier iets aan toe te voegen...jah! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
WANTED: DRUMMER!!!!!!!!! Stijl: Gothic/Black/Doom/Dark We (Mjölnir)zoeken dus iemand die wel het betere mep en beukwerk aan kan! In elk geval db. Een beetje blasten/grinden etc is mooi meegenomen. Reacties naar: hammeroffantasy@hotmail.com Zie ook: http://go.to/Mjolnir |
|
Wij kunnen wel een bassist gebruiken, voor een heavy metal bands, wel een snelle heavy metal bands! ennuh als't een beetje kan 1-tje die zelfstandig kan riedelen, iig niet klakkeloos alles na/mee-spelen. jootie@beer.com Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |