|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
*SCHOP* |
|
*MEP* BASSIST(E) GEZOCHT !! |
|
ZANGER GEZOCHT... |
|
drummer gezocht. stijl: black metal. omgeving groningen. ik = gitarist en wil ook wel in bestaande band spelen. in bezit van versterker gitaar enzo. heb paar jaar bandervaring. |
|
Ik kom trouwens uit Zuid-Holland(Hillegom in de buurt van Haarlem) Nederland dus.. 16 jaar.. ik speel drum vanaf me 9de maar ik ben pas net begonnen met dubbelbassdrum |
|
heeft er niemand gitaristen nodig? Zijn die er zoveel dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Tja gitaristen zijn er niet bepaald weinig nee.................. |
|
Wij kunnen nog wel een gitarist en zanger/zangeres gebruiken. Band speelt ergens tussen doom-metal, prog-rock, stonerock ea invloeden in. (slag-)Gitarist moet echt mee willen spelen met de band en liefst meedere stijlen beheersen. Eigen inbreng is natuurlijk wel wenselijk en liefst wat band-ervaring, zou voor ons erg handig zijn. Zanger/zangeres gezocht met krachtige/zuivere stem maar zou leuk zijn als hij/zij ook rauwer e.d kan zingen. De oefenruimte is gelegen in Krabbendijke(Zeeland). Indien je geinteresseerd bent, stuur dan effe een mailtje of voor direkte vragen kun je ook hier reageren natuurlijk. Thus spoke the night spirit.... |
|
Bassist gezocht we beginnen met covers van Slayer en Death etc. en later eigen werk. rest vd band compleet omgeving Rotterdam |
|
Een bassist kan toch eigenlijk alleen maar een beetje bass erdoor jensen of niet? Die kan toch niet echt een melodie erin maken of een solo hebben ofzo? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: De bas is in principe de ruggegraat. Een bas ondersteunt zowel gitaar als drums, dat is in principe zijn functie. Thus spoke the night spirit.... |
|
een beginnende band met vrienden van mij zoket een bassist en een tweede gitarist. stijl brute deathmetal. omgeving roosendaal/oud gastel. als je interesse hebt mail me maar. dan verbind ik je wel door. |
|
quote: Ik ben zelf bassist, en vind dat de bas het meest onderschatte instrument is van een band! Waarom een bas geen solo's? waarom een bas geen melodie? wie bepaald dat nou? in mijn vorige band speelde ik bijna in elk nummer een bassolo, en dat was een super vet effect! Ik nog steeds beschikbaar omgeving vlaardingen (Black/Power/Rock/Heavy) |
|
Hahahahaha Bas is wel degelijk een functioneel instrument maar kan ook veel meer zijn dan dat, luister maar es naar Sun Caged, onze bassist doet wel wat meer dan alleen de gitaarlijntjes meespelen |
|
smaken verschillen blijkbaar. ik hou niet vande freakende bassisten (en gitaristen). een bassist moet een vette basis leggen. simpel maar ja, zo hoor ik het nou eenmal graag. ik ben erg voor het feit dat muzikanten in dienst van een nummer spelen. |
|
Ik hou wel van freakende basgitaristen (gitaristen, drummers, toetsenisten enz. enz. ook wel trouwens) |
|
quote: heheh, wij hebben 2 bassisten (zanger is ook bassist), dus daar kan ik moeilijk tegen zeggen dat ze op de achtergrond moeten spelen en geen melodieen of solo's |
|
quote: luister eens naar Tool |
|
aangeboden: koffiemeisje m, 16 jaar, zeer dom, luisterd slecht, zuipt veel, half doof........ wat wil je nog meer? |
|
quote: alsjeblieft zeg Luister dan naar barathrum en verkloot dit topic niet met discussies |
|
quote: nee, inderdaad vooral ook omdat die bassist/zanger ook alle nummers schrijft, zodat ik meer mn gitaar mee moet nemen om alles voor te spelen dan tijd heb voor bassen (hint aan bint) standaard elk nummer beginnen met een basintro krijg je dan hehe freakende bassisten heersen [Dit bericht is gewijzigd door Volthor Kahn op 22-06-2002 20:57] Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: sorry, ik zit in een klein creativiteitsdipje.... |
|
lol |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |