|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Don't blush when I rip you open |
|
Waar haal-tie het vandaan! Don't blush when I rip you open |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Als dit geen grap is... Wie de fukk ben je dan? BEWIJS eens dat je zo goed bent dan.. Iedere zichzelf enigszins respecterende muzikant heeft al enige jaren een WEBSITE met mp3's/ filmpjes van zijn/ haar kunnen. Dus kom maar op www.yngwiewannabee.nl ofzo De attitude heb je iig! Chapeau |
|
Wat zit je nou dom te lachen... ach joh jaloezie he |
|
quote: TIP: aangezien jou ego waarschijnlijk te groot is om het podium nog met andere muzikanten te kunnen delen raad ik je ten stelligste aan niet met een band, maar met een backingtrack op te gaan treden! Die speelt altijd strak (kan je zelf namelijk doen, niemand is zo goed als jij natuurlijk!) en altijd hetzelfde! En aangezien jij dan de enige op het podium bent weet je zeker dat de mensen alleen voor jou komen! Nou, superoplossing toch! |
|
Jup de mp3's komen eraan morgen maak ik een paar frisse nieuwe opnames en mensen probeer me maar te verslaan maar het zal jullie niet lukken |
|
quote: Sinds wanneer is muziek maken een wedstijd dan Gaat het om beter zijn dan een ander? Hmmm.. (zoals Morpheus in The Matrix 'do you think that's oxygin you're breathing? Hmmm....' zegt) Maarruh, heb je geen website? |
|
nope ik werk nog aan men site heb er nog geen tijd voor gehad ik moest oefenen en preparen for the ultimate battle met M coenen |
|
Grunter (Gore Death Metal) (stijl CC) zoekt eventueel band in dat genre. Ook ben ik in voor rauwe black metal. Simpele ritmegitaarpartijen lukken ook wel. Het zelfde met simpele baspartijen. Regio: Zeeuws-Vlaanderen (onderin Zeeland is nog net Nederland). Binnenkort rijbewijs, dus redelijke afstand moet te doen zijn. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: .... Dus |
|
Snaackje doe nou es niet zo gek |
|
quote: *bonkt met hoofd tegen monitor* TJOKKEFOLL! |
|
quote: ik ben benieuwd bij welke band(s) zit je/heb je gezeten? 11.45: restate my assumptions |
|
Neem een pijnstiller ofzo.. |
|
quote:Sjek sjek en de vloeitjes |
|
Ohja, en volgens WIE ben je de beste gitarist van Nederland? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: En in welke stijl |
|
quote: Stijl : palingpop Keurmeester : Corry Konigs Zo kan Ik het zelfs |
|
quote: Volgens z'n moeder is ie de beste punkrock gitarist 11.45: restate my assumptions |
|
quote: LOL! |
|
quote: (offtopic) kom ff online 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ben online (goed kijken) |
|
In welke stijl ? in elke stijl daardoor verschil ik van derest ik ben 100 % in elke stijl ik ben gewoon goed dus ga nou niet lompe opmerkingen lopen maken ga maar lekker oefenen kijken of jullie er nog een noot uit krijgen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |