|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://come.to/charagnanna die dan... [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 03-12-2002 15:29] Kankerlul |
|
ja doet het Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dank je wel Kankerlul |
|
hee, nou niet meteen gaan zoenen! |
|
hahahaha Kankerlul |
|
ja mooie stem zou ik dat ook kenne Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Howdy, het onverwachte geschiedde: Rous heeft ene bandje opgericht! We bestaan nu uit een zanger (15 jaar maar brute grunt!) een drummer (17) en 2 vage gitaristen die ik nog niet gesproken heb waarvan er 1 geen gitaar meer blijkt de hebben ofzo , dus da's een beetje ruk allemaal. Nou zoek ik dus een NORMALE gitarist in de omgeving Rotterdam/Dordrecht/Ridderkerk etc. We oefenen op zondag, in Dordrecht. De zanger zijn vader is geluidstechnicus dus die heeft een eigen oefenruimte , wel zo prettig + goedkoop Op dit moment spelen we No Reason van Callenish Circle, en The Black Well van Eria D'Or... lijkt het je wat of ken je iemand die een beetje kan raggen.. PLZ Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Ik ken geen goede gitaristen |
|
ey je beledigt nu wl mijn vriendje ja Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: |
|
ja das mijn vriendje ja Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Enne .. volgens mij bestaat die band al hoor ... |
|
nee hoor, dit had hij gepost toen CiA al bestond.. hij wil graag in nog een andere band Had een of andere band opgericht maar dat werd niks ofzo.. nouja.. 'k weet het allemaal ook niet.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Bassist zoekt (Thrash)metal band( omg Friesland,in iedergeval noorden),graag thrash metal band want ik heb genoeg aanvragen van death en black metal bands gehad maar ik wil gewoon es wat anders niet mainstream contact me @ metallicafan1985@hotmail.com Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hee, meer Dordtsche thrashers! Welke band? |
|
INRI is nog steeds op zoek naar een (sessie) toetsenist in de omgeving Soest, Amersfoort, Hilversum, Utrecht! complexe black metal met invloeden varierend van moderne klassiek tot prog. We hebben reeds ons debuut in eigen beheer uit en optredens in het vooruitzicht. interesse? mail naar y.m.vansteenis@students.uu.nl of kijk op http://inri.tk (ook voor een mp3) |
|
quote: we hebben pas 1x geoefend maarreh.. Fatal Beating dus Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
|
quote: zit je al in een band of zoek je nog een band ? |
|
kzit al in een band maar ik hou natuurlijk wel alle mogelijkheden open, ben momenteel bezig cd op te nemen die eind februari uitkomt [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 31-12-2002 16:03] Kankerlul |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 31-12-2002 16:02] Kankerlul |
|
|
ik wist niet dat er een "muzikant gezocht" forum bestond... bedankt voor het verplaatsen. btw: ik ben gewoon een nederlander, maar ik barst van de buitenlandse contacten (waaronder de band in kwestie) en de vacature zou vervuld moeten worden die natuurlijk wel engels spreekt. de reden dat er in nederland wordt gezocht lijkt me duidelijk zoals de band zelf ook al zei, er zit hier kennelijk iets in het water dat goede zangeressen voortbrengt; anneke, sharon, floor, nienke, enzovoort [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 02-01-2003 15:37] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |