|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wij (Facial Humiliation) zijn een death metalband uit boxtel en we zijn dringend op zoek naar iemand met een: BRUTE STROT (stijl: meshuggah, hatebreed) We hebben een oefenruimte in DEN BOSCH, waar we 2 keer per week repeteren. Op http://www.facialhumiliation.tk kun je een nummer luisteren en meer info vragen.. groeten, joost |
|
Heej, Zij er mensen die interesse hebben om een metal band te starten in de regio Eindhoven?? Zoek eigenlijk nog alles behalve 1 gitarist (ikzelluf) Stijl: Ik zat een beetje te denken aan Iced Earth, Metallica, My dying Bride, en gewoon alleen maar pure metal... |
|
Een drummer hebben we inmiddels..en nu voor de finishing touch Technische, groovende, fanatieke death-metal band in oost-nederland zoekt zanger. We zoeken een grunt in de geest van Death, Sadist, Sadus, Obituary, Cynic etc. (geen onverstaanbare Cryptopsy-achtige grunts dus). Beheersing van de engelse taal is een vereiste. "normaal" kunnen zingen is altijd meegenomen maar niet noodzakelijk. Satanisme of sprookjes-black metal worden we overigens niet echt vrolijk van, dus in die hoek zitten we duidelijk niet. We repeteren in Vriezenveen. Bel naar 038-4609211 (Leendert) |
|
quote: Ik woon in Joure, is op zich wel te doen, alleen voor Gothic vind ik het toch wat te ver...niet helemaal mijn shit. I'm so sorry! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: kom es in Utreg wonen Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Daar heb ik 4 jaar lang een half uurtje rijden vandaan gewoond |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
nog mensen in de omgeving Rotterdam / Ridderkerk (etc.) die zin hebben in een doom-metal band? Drummer en Bassiste aanwezig, 2 gitaristen lijkt me handig, en evt. een zanger ofzo Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
ik kom uit rotterdam en ik ben op zoek naar n doomband speel gitaar btw mail; zenovdb@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Dreadfull_Hours op 23-02-2003 21:37] |
|
*mail* Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Herkansing: quote: |
|
beetje ver weg! |
|
quote: Ja! |
|
succes Snaack. |
|
ik zoek : THRASH Metal Band Ik speel : Bass Peavey Grind4 Usa ik ben : uuh waardeloos ervaring: 2 jaar gitaar/half jaar bassist zoekt geen : Neo-thrash (dus thrash/death thrash/black ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dank u |
|
Gezocht drummer + bassist voor steve vai, joe satriani, coverband.. ook eigen werk Ik ben de beste gitarist van NL en met optredens sta IK op de voorgrond de bassist en drummer zijn er alleen omdat het niet anders kan want ik ben tenslotte waar de mensen voor komen email: retouw2000@hotmail.com |
|
quote: hahahaha ben jij marcel coenen dan? |
|
Kun je niet beter een Yngwie Malmsteen coverband beginnen ? |
|
quote: ROLFMAO |
|
quote: Pardon? Je gaat voor een nieuw record? Arrogantste n00b ooit! hahahahahahaha! |
|
eh nee ik ben geen marcel coenen ik ben way better dan hem.. unleash the fucking FURY!!!!! |
|
quote: wie ben je nou echt? Zit ivar zich te vervelen ofzo |
|
Wat nou ik ben Ivar.. doe es niet zo dom als jullie het niet kunnen hebben dat ik beter ben dan jullie allemaal hou dan gewoon je waffel of zeg iets nuttigs |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |