|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
eeennn we zoeken nog steeds een zanger in de omgeving van Rotterdam olladiejee.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Wij zijn nog steeds op zoek naar een drummer. Omgeving Arnhem. We coveren momenteel nog wat Immortal Amon Amarth en Satyricon. Line-up: gitaar, bas en grunts Mail maar als je interesse hebt |
|
quote: tja, ik woon in Den Haag, en heb het nogal druk met een aantal dingetjes, en mn eigen band ach, zoekze zou ik zeggen |
|
Had me eigen topic geopend dus zal vlug hier ook maar hetzelfde neer gooie voordat er weer mensen beginnen met zeuren Beginnende black metalband Libitum zoekt een bassist en gitarist omgeving zwolle of die bereid is om eens per week/2 weken naar zwolle te reizen). Wij zoeken met name iemand die bereid is om zich helemaal te geven, serieus bezig te zijn en op wil treden. vocal :Nora Background vocal+ gitarist : Tom drum :adriaan voor meer info kun je me mailen zie mn profiel voor adres |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=717395 In dat gesloten topic zijn al wat dingen besproken over bovenstaande band. |
|
quote: ja maar of ik er nu ver mee ben gekomen nee |
|
quote: |
|
quote: Daarom staat je vraag nog steeds in dit topic en kun je nog steeds gemaild worden . |
|
quote: idd jij hebt het begrepen [Dit bericht is gewijzigd door METAALSLET op 30-04-2003 13:25] |
|
waar in zwolle zou dat zijn dan? ik kan mn gitaar onder mn arm meenemen alst dichtbij is Je moeder. |
|
ik zoek een drummer,een 2e gitarist, een bassist en iemand die net zo kan zingen als bruce dickenson wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
je hebt me gevonden Je moeder. |
|
quote:doe es voor? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
*drumt met voet, speelt met 2 gitaren tegelijk en zingt serenade* Je moeder. |
|
quote:ok you're hired wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Je moeder. |
|
quote: Tom die woont vlakbij je school, hijs nu niet online en ik ga ze erook vandoor vanaaf ff drinken in de stort in arnhem |
|
u heeft mail.... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: yups I got it gaat ff snel weg en ben zo weer trug ga je ook toevallig naar de stort ? |
|
quote: alleen daar woon ik dan weer niet ik woon bijna naast het provinciehuis Je moeder. |
|
quote: Tom zegt dat het ongeveer een kwartier fietsen is hij woont in zuid, ittersummerbroek en het popfront zit ook een kwartier van het profinciehuis |
|
dus ongeveer een halfuur met een doos onder de arm hehe Je moeder. |
|
Ittersummerbroek is een half uurtje naar popfront, en vanaf het provinciehuis met een doos onder je arm ongeveer 20 minuten, normaal is het een minuut of 10. |
|
het is te proberen alsk een tijd heb en het mooi weer is hehehe, helaas heb ik nooit zoveel tijd maar in de vakantie valt er wel wat te proberen denk ik Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |