|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tof man! Don't blush when I rip you open |
|
quote: jezus die dude is zwaar aan de dope volgens mij |
|
quote: |
|
Hey man ik ben niet aan de dope man das niet lekker man gister ging ik gebruike man maar het smaakte naar coala beren man series das niet goed voor je man coala's zijn tof man ik ga ze niet meer snuive man. maar ff serieus man ik heb een zanger nodig man ik meen et man : www.dyingcultre.tk man tjek man en kijk of je ons kan joinen man dan krijg je een beetje coke van me man Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
On topic... |
|
quote: Ik zal het één keer voordoen ok, man quote: |
|
quote: Hey man Keigoe gedaan man Ik zoek ook nog een basman die beetje geil kan bassen voor in een keigave doomband man. http://www.coveredinashes.tk Oh hey man, ik zoek voor Immer Lust, ook een gaaf flexe band man, een giatrist man. Mail mij dan maar man! Damn .. het lukt me niet zo vaak |
|
quote: Ik bas, maar woon in Vlaardingen (en Alê das niet in België) Ik krijg gewoon een kick van al de instrumenten en die pakkende melodieën. |
|
HEY snaack man ik ben je dankbaar man je kijgt gratis dope van me man! dank man! Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
quote:Kan ik voorstellen, cruachan heeft een geweldige sfeer, Beli speelt zo een pipe, die een van de cruachan leden ook bespeelt en gebruikt in hun muziek |
|
quote: En dat doet ie de laatste tijd niet onverdienstelijk. Ons eerste nummer mét Pipe is bijna klaar: Aan den Yzer! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Oke mensen een vriend van me heeft men passwoord en die et blijkbaar nodig om onder mijn naam et woord ''man'' zoveel te gebruike maar zoals jullie wete heb ik een zanger nodig dus reageer als et je iets lijkt Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
quote: Waar woon je? Welke genre? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ehhhhhhh....ja ik ben dus de gitarist van die band Dying Culture en ik bied mijn excuses aan voor t achterlijke gedrag van t andere bandlid |
|
Hey man ik ben niet achterlijk man :D Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
gedraag je dan ook niet zo |
|
quote: Ehrm.. Okay man, te dope weet je wel man! Alleen gebruik ik geen dope man weet je man, alleen tabak, koffie en nicotine dan man als je weet wat ik bedoel man.. Maarruh ff serieus -- ik kan me niet voorstellen dat je het woordje 'man' echt zo vaak gebruikt, dus zou je het hier please ook niet willen doen? Ik krijg bijna een 70-ties flashback als ik je post lees.. Edit-- het is al opgehelderd.. Tip -- wijzig onmiddelijk je wachtwoord [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-09-2002 21:47] |
|
hey dude we wonen in rotterdam Stijl slayer, sepultura enzo maak nie zoveel uit liefst grunt. We coveren en schrijven eigen nrs Ik hoop dat je in de buurt woont [Dit bericht is gewijzigd door Dying culture op 12-09-2002 21:59] Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
quote: Shit! Fuck! Damned! Ik zoek al eeuwen een thrash-groepje! Ik vrees dat ik in Nieuwpoort (Belgische kust) woon... Fuck!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Die cover van Dead Skin Mask van jullie klinkt zeker niet verkeerd Oefenen jullie in Waterfront? |
|
quote: he, ik dacht al 1 van die foto's te herkennen |
|
das erg balen...we verbazen ons erover hoe moeilijk t is om n zanger te vinden |
|
Ja daar oefene we waar woon jij dan? [Dit bericht is gewijzigd door Dying culture op 12-09-2002 22:01] Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
quote: ja Waterfront ja bedankt ! met n zanger erbij klonk t nog beter |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |