|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: off topic : De 'nederlandse' zangeressen zijn wel goed maar de 'beste' zangeres vind ik Liv van Theatre of tragedy . Ze woont in Duitsland (en/of Noorwegen ) ,volgens mij . het verschil vind ik dat ze heel veel emotie in haar zang weet te zetten ,de meeste zangeressen zijn veel met hun stem bezig en minder mate met emotie . |
|
quote: succes |
|
quote: thanx Kankerlul |
|
quote: off topic reply: laat mij dan kari rueslatten en michelle richfield genoemd hebben. ik heb liv een keer live aan het werk gezien, en dat is me zooo erg tegengevallen..... on topic: voor de band in kwestie wordt nog steeds iemand gezocht i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Technische, experimentele en eigenwijze death-metal band uit oost-nederland zoekt gitarist. Invloeden zijn o.a. Theory in Practice, Death, Pestilence, Meshuggah, Opeth, Cynic, Morbid Angel etc. 7-snarig is een must. Bel 038 4609211 (Leendert) of email goat@daholygoat.com |
|
quote: |
|
quote: ik vind liv inderdaad ook niet zo geweldig... Kankerlul |
|
Bedankt voor de reacties op m'n eerste post! Sorry, ik wist niet dat hier een speciale topic voor was. En nee, er is niets met Exivious hoor! Ik heb gewoon zin om in een brute thrash/death band naast Exivious te spelen! Ik heb inderdaad waarschijnlijk al een 2e gitarist gevonden in Triple-Dan! Dus nu nog een bassist (moet wel te vinden zijn) en een drummer (dat wordt MOEILIJK!). Cheers! Tymon |
|
Muahhaha ja waarschijnlijk wel ja haha lol |
|
waarom zijn alle leuke dingen nou zo ver weg |
|
ik denk er over om als ik terugkom van die tour met samael om dan weer zelf een bandje op te richten... zijn er meerdere muzikanten uit de buurt van zeist/utrecht? i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
wat speel je? |
|
off-topic: quote: Ik heb Liv nog nooit zelf live gehoord, maar de live-clips en songs van internet zijn de ene keer beroerd en de andere keer heel goed. Het is voor een zanger(es) heel bepalend of ze zichzelf goed hoort. Misschien dat ze zichzelf niet goed kon horen. |
|
Quote van dr schoft: quote: |
|
zo is het [Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 11-01-2003 21:50] Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: |
|
Mijn nieuwste band (nou ja... project eerder): ikke: gitaar, bass, zang, drums Cliff: gitaar Stijl: melodieuze death-metal ofte Göthenburg-metal When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Quote van Carnagath: quote: |
|
http://www.angelfire.com/ks/bitternessproduction/mp3/htgtshort.mp3 nieuwste sampletje van de opnames...nog niet gemixed.. rauwe versie dus Kankerlul |
|
daar mag idd nog wel het een en ander aan afgemixed worden, maar die zang klinkt lekker zuiver en mooi |
|
hihih yeah, dank je Kankerlul |
|
alleen wacht ik steeds op wanneer die rauwe gitaren er in komen blazen |
|
hahaha lol neeeeej het is niet zulke muziek het is heel rusitg zeg maar van dat ik-ga-slapen-en-ik-zet-muziek-op-en-nu-val-ik-echt-in-slaap-muziek heel lief allemaal dus Kankerlul |
|
dead can dance achtig? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |