|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2e gitarist gevraagd stijl : death omgeving : Arnhem/Ede/Wageningen/V'daal oefenen : v'daal metalheusje@hotmail.com ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Grunten en zagen: GROWL BLOAT GROWL!!! Ga ik 10 posts op aktive zetten? |
|
Beginnende band(momenteel 1 gitarist, drummer en bassist) zoek een 2e gitarist, zangeres en iemand voor de toetsen. Stijl word iets richting gothic metal. We oefenen in R'dam. Mailen naar deathbard@hotmail.com |
|
is er al een band die Orion heet?? |
|
quote: Ja. Nog steeds in de aanbieding. Gutspucking vokill with extreme furie and uberagression!! |
|
Wij zoeken een enthousiaste bassist(e) en zanger(es) voor onze band (metal / death / thrash / doom) Burning Darkness (gitarist/zanger [34 jaar] en een drummer [30 jaar]). We spelen zelf al een tijdje dus echte beginnelingen zijn we niet, maar professionals ook zeker niet. We moeten nog genoeg leren, maar zijn razend enthousiast. We spelen alleen eigen nummers en de teksten zijn tegen het occulte aan (we zijn echter geen Satanisten maar vinden de materie erg interessant). Oefenruimte in Leerdam, interesse mail ons, vragen? Mail ons. Doel is lekker spelen en nummers schrijven. Uiteraard ook optreden, we hebben zelf podiumervaring, een bangende bassist is zeker niet verkeert. Wat vinden we zelf tof? Immortal, Cradle Of Filth, King Diamond, Mercyful Fate, Cannibal Corpse etc etc etc. Zuid-Holland. |
|
wij zoeken nog een Zanger voor onze band. we coveren wat nrs van Slayer en Death en hebben eigen werk...dusssss reageer |
|
|
|
quote: Vast wel |
|
quote: |
|
Topic : Doom/Stonerrock band is op zoek naar een zanger en een sologitarist. quote: [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 25-08-2002 14:54] |
|
aangeboden: bassist omg. rotterdam aangeboden: gitarist omg. rotterdam |
|
quote: Verhuizen kreng ! |
|
sorry enschede is net te ver |
|
Quote van Peregrinus quote: |
|
quote: Ik ben op zoek naar een gitarist, moet eind dit jaar op europese tour. Ik wil wel effe weten wat je achtergrond is(leeftijd,stijl etc.). Ik woon in Rotterdam en je kunt me mailen op har666kerberos@hotmail.com Crappy days |
|
Wij (Malagant) hebbeen nog steeds geen bassist gevonden Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wij, twee gitaristen + zanger zoeken drummer en bassist voor de oprichting van een melodieuze death-metal band. Stijl: Dark Tranquility en consorten. U mailt maar... Regio: West-Vlaanderen [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 28-08-2002 20:25] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik denk dat ik maar bas ga spelen. Misschien krijg ik dan nog eens vrienden... |
|
quote: Vergeet het, mate, we willen iemand MET een sociaal leven. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-08-2002 20:26] |
|
aangeboden: Alt zangeres met 5 jaar pop ervaring wil in de heavy metal wereld stappen !!... heeft er iemand plaats? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Ik veronderstel dat jijzelf die alt-zangeres NIET bent... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Welke regio? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |