|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gaap |
|
quote: Dat was mij ook al duidelijk, maar wie?! De laatste tijd zit Panda veel te fucken.. |
|
boeiend ondertussen heb ik nog steeds een gitarist nodig!!! Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
waar |
|
Rotterdam doom-metal Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
tja, ik zit in den haag |
|
ja, waarom dan ook Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Doom.. Hmm... Niet helemaal mijn ding.. Sorry.. Ik woon wel in Rotterdam.. Als je nou technische death ofzo speelde |
|
ik heb toch een snaar te weinig Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: zijn nederlands is te goed, dus panda is het niet volgens mij [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 25-02-2003 12:13] 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ik speel ook gitaar en het lijkt me best lollig om eindelijk weer eens te gitaren in een band |
|
zeg snaack, zullen we een Iron Maiden cover band beginnen? |
|
tof!!!!!! Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote:Waar/ wanneer oefenen jullie? |
|
In Memoria? Nog nergens en nog niet, we zijn nog niet compleet.. of had je't daar niet over? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Yup, de band waar je nog een gitarist voor zoekt.. Nog nergens dus? Hmmm... Hebben jullie wel al muziek geschreven? Enne, hoe oud/ ervaren zijn jullie en hoe lang (individueel) bespelen jullie jullie instrument? Ik speel 13 jaar gitaar, heb ruim band- en studio-ervaring.. Ik ben 24.. |
|
quote: dude, we bestaan pas sinds vorige week quote: ik ben 17, speel nu 2 jaar denk ik, de drummer is ook 17.. uhm.. geen id eigenlijk hoe lang die al bezig is, en dien andere gitarist is 20 en speelt iets van 2,5 jaar.. quote: nou, daar ga je al ik denk dat jij je de tering zou vervelen in een band bij ons.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Haha LOL! Ok, het lijkt het me niet echt een geschikte band voor me, ben evt. naar een gevorderde band op zoek Veel succes met zoeken naar een gitarist iig! |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:lijkt mij idd ook beter ja enneh, tnx Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote:Kramy speelt gitaar toch |
|
quote: Oh-oh Ik bedenk me nu ineens dat hij vast ook OOIT in een band gaat spelen. White metal uiteraard |
|
Zijn er toevallig muzikanten die een soort duel willen opnemen dus 2 gitaristen die elkaar beantwoorden op elkaars solo's in een bepaalde toonsoort ofzo.. maarja dan heb je ook een bassist en drummer nodig of een backing track |
|
quote: Ik ga alleen melodieuze black/death (het liefst death) spelen hoor En heel misschien ga ik nog wat vage sfeer zooi metal opnemen samen met toetsenist misanthrope Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |