|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*kuch* *roggel* ES GIBT KEIN BIER AUF HAWAII ES GIBT KEIN BIER *kuch* Ik, Wil Schuurman |
|
prachtig Sjuul Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
En dat wil een doomband beginnen |
|
Ik ook |
|
w00t wel 2 mensen die allebei waarschijnlijk al in een band (of meer) zitten en niet in Rotterdam wonen Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
ik ook wel maar woon in zwolle helaas Je moeder. |
|
eikels Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: ja zit in een band, nee woon in Hoorn |
|
schijt. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Aroussa, wil je mij een e-mail sturen waar jullie precies oefenen? En dergelijke informatie? Ik heb een keer eerder gereageerd, maar ik heb denk ik iets verzonnen op de afstand. |
|
is verstuurd Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: ah, daar was-ie idd maar hoe wou je iced earth en metallica en mdb combineren? ik vind alle3 de bands iig geweldig maar wordt wel meer in de doom-richting hoor Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
gezocht: bassist drummer zangeres om "The Searing Winds Of Infinity" weer compleet te maken. stijl: neem een onsje Children of bodom, voeg daar wat stormlord en Edguy aan toe. Neem dan een flinke scheut zware en duistere deathklanken. Echter: geen kopieen/klonen!!! omgeving groningen. mail maar ff wat als het je wat lijkt. Bruce Banner |
|
ja dan moet je wel trugmailen Monk Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote:Mmm beetje ver www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
idd Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
niet te ver alleen niet echt mijn stijle Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Aroussa, me e-mail dot het niet, en ben net ziek geweest. Zodra ik weer bij mn vriendin ben zal ik even terugmailen. |
|
grmbl. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
groningen, metal, ik gitarist, metal, groningen, ik gitarist Ik speel nog steeds in Open maar wil me zogenaamd breed orienteren |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hotdebbie.com ??? |
|
Voor mensen die nog bandleden nodig hebben: www.feedback.nl/forum www.marktplaats.nl Zoek zelf ook nog mensen: Zoek bassist,keyboard,drummer,zanger voor style' dream theater, children of bodom, kalmah, death, slayer, old man's child. Speel zelf 5 jaar gitaar. Omgeving: Nieuw vennep,hillegom, sassenheim, lisse, aalsmeer, amsterdam, haarlem,hoofddorp. en plaatsen daar vlakbij. [Dit bericht is gewijzigd door Lightning op 26-03-2003 15:22] |
|
Thankx voor het alvast hierheen verplaatsen van mijn bericht! en uhh ja idd webmaster@hotdebbie.com ... (don't ask) .. nee zonder dollen, heb nog wat erotiek sites vandaar. En gebruik altijd mijn mail adressen daarvan ivm spam enzo. Maar iedereen kan daar gewoon heen mailen niks aan het handje... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |