|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aangeboden: Onervaren grunter. |
|
quote van Hravngud: quote: Voor contact bekijk het user profiel van Hravngud, http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=1418 [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 23-07-2002 21:11] |
|
he nouw hoef ik het zelf niet te doen...... |
|
IDIOOOT ZOEKT BAND!!!!! KERNWOORDEN: -METAL -GRONINGEN -BIER -METAL -METAL -METAL -METAL -MEta...... MAIL!!! |
|
Evershadow is een jonge en nieuwe gothic metal/alternative rock band uit de regio Rijnmond. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste toetsenist die een belangrijke rol zal vervullen in onze band. Om te horen wat we van onze vorige toetsenist verwachtten kan je even luisteren naar een nummer via onze website: www.evershadow.cjb.net |
|
quote: hehe drummer nodig? |
|
quote: Om ut ff weer actueel te maken |
|
WIJ EERST! alle bassisten verzameleeehhh de eerste die langs komt krijgt een lolly so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
noem aub plaatsen mensen |
|
Covered in Ashes -> BoomTown Enschede |
|
goeie drummer gezocht voor melodic death metal band uit Diepenbeek, België. Dat is in Belgisch Limburg, tussen Hasselt en Genk. Niet zo ver van Maastricht om de Nederlanders een beter idee te geven. Info over de band? www.thequiescent.com www.mp3.com/the_quiescent interesse? mail demoncleaner@pandora.be The Quiescent - Belgian Melodic Death Metal |
|
En nog een keer, de wanhoop slaat toe quote: |
|
niet wanhopig zijn snaack we zullen ze vinden |
|
Maar, wannéér??? zucht.. |
|
nog bands in friesland belang bij een zanger beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
JAAAHH!!! Uh nee sorry.. dacht even dat je een 7 armige drummer/ toetsenist/ gitarist was die ons kon komen versterken |
|
quote: |
|
quote: JAAA??? Hebbie wat ofzo?? Kom dan!! *rhaaaaaargggggghhh!!!* #reutel# |
|
IK HEB OOK ALTIJD PECH!!! beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
[negeermode] |
|
quote: Je hebt mail trouwens |
|
Ik wil een basssssiiiiiiisssssstttt |
|
Heej jongens nou weer on topic! Of zijn jullie vergeten waar het over gaat |
|
over 'mijn' huidige band gesproken(Enslavement). de website is gedeeltelijk vernieuwd jeeeeee! kom gerust is kijken op http://www.enslavement.tk de vakanties komen dit jaar echtniet goed uit nu zijn de zanger en drummer op vakantie, als de zanger terugkomt is de drummer nog een week weg, en na die week ga ik weg! dus we kunnen bijna niet samen oefenen....wheeeee.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |