![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote:Wie ik wel of niet ken doet er niet toe. De door mij geconsumeerde mediabubbel is behoorlijk links van het midden. En de columns, opiniebijdragen, interviews en achtergrondstukken die mij daarin worden opgedrongen om de geneugten van migratie en islam te bezingen, spreken boekdelen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Het slachtoffer van de linkse media bij uitstek. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
quote:Teveel lezen kan ook je eigen denken vertroebelen ipv verruimen. Praat erover met je omgeving. Vind het kader. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
Kijk prenten. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote:Hoezo verzonnen? Ik werk al zo'n twintig jaar met en tussen vluchtelingen en moslims. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote:Zodra je dat doet word je er door hem meteen van beschuldigd anekdotes te verzinnen. Blijkbaar is het comfortabeler om in een eigen omgeving boos op culturen uit de krant te blijven... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Ik lees het al. De dames zijn noest aan het projecteren. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Maar wel een knap staaltje hersengymnastiek hier om Trouw, Volkskrant. NRC en Groene Amsterdammer als bron voor islamofobie te framen, ipv gewoon te erkennen dat er problemen met migratie, islamisering en integratie zijn, en dat migratiebeperking een legitieme, democratische wens is. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Maar aan dat laatste gaat Kabinet Jatten helemaal niks doen. Althans niet in positieve zin. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote:Molenbeek is natuurlijk slechts een manifestatie van mijn solipsistische geest. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote:Die migratiebeperking gaat heel eenzijdig over asiel, terwijl arbeidsmigratie vaak een groter probleem is. Maar daar gaat niks aan gedaan worden, omdat er veel aan wordt verdiend. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Dus mensen die hierheen komen om wel te werken zijn een groter probleem dan de 'dokters en engineers' die hierheen komen enkel om te parasiteren? :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Dat zeg ik niet. Maar migratie is vam alle tijden, en pas een probleem sinds Europa doet alsof het iets is wat je moet beheersen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Probleem daarmee is wel dat als je uit een samenleving komt met weinig overheidsvertrouwen sommige mensen dit meenemen. Je kan zelf wel invullen wat de gevolgen daarvan kunnen inhouden. Denk aan fraude, belastingontduiking enz. Alle dingen die in zulke corrupte samenlevingen als noodzakelijk om te overleven worden beschouwd. Een probleem dat weinig wordt onderkend. Op 16 januari 2026 10:17 schreef Hypnos het volgende: het leest heel erg Cartman allemaal XD |
|||||||||
|
quote:Waarom leg je dan de nadruk op arbeidsmigranten? De import van die uitvreters moet je inderdaad beheersen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
| Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |